21.1.10

זנבות של סרדינים

זנבות של סרדינים או במילים אחרות Les Queues de Sardines היא חברה צרפתית מגניבה ביותר שמייצרת גרביונים וטייצים מיוחדים או אולי אפילו קצת גרוטסקיים, תלוי את מי תשאלו. בפעם הראשונה, שנתקלתי בדברים שלהם, לא ידעתי אם להזדעזע או להתלהב. האמת היא, שאני עדיין לא יודעת אם להזדעזע או להתלהב.
יש להם גם ליין ייחודי, של פריטים חד פעמיים כמו הגרביונים האלה, שיוצרים אשליה של חיה פצועה, שרואים לה את קצה העצם.



יש כמובן גם דברים קצת יותר חמודים, כמו הבייביז האלה:


ואז הם שוב חוזרים לקו הגרוטסקי יותר, שנותן אשליה של פצע או איזה יצור דוחה שזוחל לך על הרגליים מממ...נמלים למשל.




הראתי את זה לאמא שלי, זה הלך ככה:

מיראל: אמאאאאאאאאא, בואי תראי, תגידי לי מה את חושבת על זה.

אמא: (מבט מבוהל) את רוצה כזה?

מיראל: לא, אני שאלתי מה את חושבת על זה.

אמא: את הולכת לקנות כזה?

מיראל: לא, אני שאלתי מה את חושבת על זה.

אמא: את היית הולכת עם כזה?!?!

מיראל: לא, אני שאלתי מה את חושבת על זה.

אמא: אני לא אוהבת את זה. ורידים ברגליים? נו מה צריך גרביון שיעשה כאילו יש לך? תלדי ילד שניים ואז יהיה לך אמיתי, חינם אין כסף. כמה זה עולה?

מיראל: בין 40 - 60 יורו.

אמא: אין לך עבודות להגיש? משהו מחקר על תנועות נוער בישראל?

מיראל: תודה אמא, אני אוהבת אותך. ביי.

אז אין אותם בארץ, אבל אפשר להזמין וזה יוצא מאוד יקר. מצד שני, אפשר להתיחס לזה כמו לנעלי הארמדילו של מקווין - יצירת אומנות. אני יודעת שמהארמדילו הייתי עושה אגרטל כמו כלום. מה אפשר לעשות עם גרביונים שהם פריט אומנות, אין לי שמץ.

אם ממש מתעקשים, אז אפשר להזמין אפשר מ:

www.upfacory.com/lesqueuesdesardines.com

http://www.suicidalshop.fr/

http://www.greenky.fr/

בתאבון לכולם, אני הולכת לנשנש זנבות של סרדינים ☺

3 תגובות :

  1. suicidalshop שהיא בעצם בירד און דה וויר היא אחת מהחנויות הכי מסוכנות לארנק הנשי.

    השבמחק
  2. השיחה שלך עם אמא שלך קרעה אותי מצחוק :-)

    השבמחק
  3. Holly - לגמרי! יש להם דברים חמודים כל כך...

    רחלי - :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...