23.1.10

אורחת שנובחת

אולי הגיע הזמן שאני אהיה בלוגרית אופנה אמיתית סוף סוף ואפתח בצמד המילים הבא: "כמה קר?!?!" למזלי, הסופ"ש היה מאוד נעים, אבל כנראה שכבר ממחר אנחנו חוזרים ללבוש מעילים. שזה נחמד, אבל די מיצה את עצמו מבחינתי.
תמיד אני חושבת על הכלבלבים החמודים ועל כמה שבטח קר להם. מצד שני, כשהם באים להתכרבל לידי, הם אלה שדווקא מחממים אותי...מממ...פרווה זה חומר מבודד, את זה אנחנו למדנו בפיזיקה בכיתה ז'. בכל מקרה, אורן פנה אלי ושאל אותי אם יש לי כלב, כי בגדים ממש חמודים לכלבים זל חברת RIBOS. מהר מאוד עניתי, שאמנם אני לא אמא אבל אני דודה גאה. נהוג להלביש דווקא את הקטנטנים, אבל נזכרתי כמה שטינה שלנו לא אוהבת ללכת בגשם, פשוט מסרבת. אז החלטתי להזמין לה מעילון, נתתי את מידותיה הלא כל כך קטנות וקיוויתי לטוב.
המעילון הגיע, הוא טיפה'לה קטן לה. נגיד הקפושון המגניב לא ממש מגיע לראש שלה וגם לא כל כך נח להלביש אותה. מצד שני, היא מסכימה ללכת עם זה בגשם למרות שהיא עדיין מדלגת מעל שלוליות. בחיי, הכלבה מדלגת מעל שלוליות, אין דברים כאלה.
Photobucket
טינה הפצצה עושה פוזות למצלמה בר רפאלי סטייל
Photobucket
מה אני לובשת? ג'קט קטיפה מ KOOKAI, טייץ וחולצה AA, נעליים STEVE MADDEN, משקפיים BURBERRY

Photobucket

Photobucket

נראה לי שהגיע הזמן, שחברות שמייצרות בגדי כלבים (יעל, גם את!) צריכות לקחת בחשבון את הכלבלבים היותר גדולים, גם הם רוצים להיות חתיכים ומוגנים מפני הגשם. זה כאילו שאנחנו נכנסים פה לשיחה של דימוי גוף ואופנה במידות מלאות, אבל אנחנו לא. מצד שני, זה סוג של נקודה למחשבה...גם הכלבלבים מגיעים במידות שונות.
תודה לאורן ולחברת RIBOS

4 תגובות :

  1. לי זה דווקא ניראה ממש הגיוני שכלבה תדלג מעל שלולית. זה לא נעים לה שרטוב ברגליים.
    כל הלוק הכסוף הזה ממש מהמם לך עם הורוד. ותתחדשי על ה"האדר" החדש של הבלוג עכשיו כל מי שתיכנס יבוא לה פלאפל.

    השבמחק
  2. אהבתי מאוד את המראה המטאלי.
    שילבת בין שני דברים נועזים: כסוף וורוד פוקסיה והצליח לך. מראה מגניב!
    גם האאוטפיט של טינה הורס!

    השבמחק
  3. מותק, קודם כל תתחדשי על העיצוב החדש של הבלוג, מאוד מאוד יפה,
    דבר שני מיסרי ממני ד"ש חם לאורן,
    והדבר האחרון הכי חשוב - אני מתה על האאוטפיט שלך.

    נשיקות!

    השבמחק
  4. ספי - תודה על המחמאות ☺ גם לי מתחשק פלאפל רק מלהסתכל על התמונה הזאת.

    bloodymiri - כשאני חושבת על זה עכשיו, אולי זה באמת קצת נועז. מצד שני, הרגשתי מאוד נח עם זה, אולי בגלל זה זה עובד. תודה!

    שני - יא מהממת אחת! תודה על כל המחמאות. הד"ש כבר נשלח ♥ חחחח

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...