27.1.10

התחדשויות וחדשות!

בחודש האחרון יצא ככה שקיבלתי קצת מתנות, בין אם זה ליומולדת שהיה וממש לפני כמה ימים מחברה לעבודה שחזרה מחופשה בפריז. אז אם פריז, אז בטח שקופצים ל SEPHORA, לא ככה?

לקט הקצף לאמבט מכיר ריחות מדהימים בינהם, שוקולד, מייפל, קוקוס...ממממ...הצללית בצבע סגול-חציל מדהימה, היא יכולה לשמש גם כאיילינר במידה ומרטיבים את קצה המברשת. שתי ההתחדשויות האחרות הן מ MAC, סומק בגוון פיצ'י ומסקנה שעושה ניסים ונפלאות לריסים.




Photobucket
סומק Melba matte, צללית Colorful mono matte No.7, מסקרה Zomm fast black lash
והנה עוד כמה גודיס שתראו במכירה ביום שבת הקרוב!
Photobucket
סריג ירקרק מושי פלושי וחצאית מיני מדהימה עם פרו-פרו מאחורה. ניתן לראות שהחצאית "קצת" מתפוצצת עלי, מה שאומר שיש מגוון מידות! הידד!
Photobucket
ווסט אייטיז בשני גוונים וחצאית מיני אפורה עם סגירת כפתורים קדמית
Photobucket
שמלה של "אדידס", וינטג' אייטיז...כל כך מגניבה, אולי אני אשמור אותה לעצמי? מממ...דילמות.

5 תגובות :

  1. האדידס סופרקולית.
    תכלס, הייתי שומרת אותה..

    השבמחק
  2. החצאית האפורה כה חיננית! אה, קשה, קשה. הכתיבה תקועה :(

    השבמחק
  3. אני קניתי עוד פומה סווייד לאוסף שלי בשבוע שעבר.

    השבמחק
  4. מרג'ורי מורנינגסטאר - היא באמת מגניבה השמלה הזאת, אבל הוחלט שהיא תשתתף במכירה בכל זאת.

    נעלולה - חחח הרגת אותי...גם לי קשה :)

    תום - תמיד טענתי שאתה איש מגניב. מהמגניבים שאני מכירה.

    השבמחק
  5. גם לי יש את הסומק הזה, הוא מאד נחמד.

    מצאה חן בעייני השמלה-אימונית!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...