7.1.10

Grumpy TOPSHOP


מידי פעם אני עושה את זה לעצמי ונכנסת לאתר של טופשופ. כנראה שמדובר בעוד אחת מהפרעות האישיות שיש לי כמו אובססיה לציפורניים מסודרות למשל...שזה מזכיר לי סיפור שקרה השבוע וממחיש היטב את גודל ההפרעה. בתחילת השבוע מרחתי לק בצבע בורדו כהה, הייתי מאוד מרוצה אפילו שלקים בצבעים כהים בדרך כלל לא נראים עלי טוב. בכל מקרה, כעבור מספר ימים, בזמן שאני מתקתקת על המקלדת בעבודה, נגלה אל מול עיני מחזה מחריד: חצי מהלק על האצבע ביד שמאל פשוט התנתק. לא התקלף, התנתק. מוזר ביותר.


איפה נכנס עניין הפרעת האישיות? אז זהו, שלא היה שום סיכוי שבעולם שהייתי עוברת את כל היום עם אצבע אחת שיש עליה חצי לק. אצטון וטישו (לא היה צמר גפן) במשרד ולשפשף את הלק. כן, הורדתי את הלק מכל האצבעות באמצע יום עבודה והעדפתי להשאר עם ציפורניים טבעיות. לא יודעת כמה זה מוזר באמת, היו כמה אנשים שהרימו גבה והיו כאלה שהבינו אותי לחלוטין. מה שבטוח, זה שזה לא יכל להיות אחרת מבחינתי.


בכל מקרה, אמרתי טופשופ, לא? זה מה שהייתי מאוד שמחה להוסיף לארון המתפוצץ שלי במידה וזה לא היה עולה (כל הפריטים יחד) כמו שכר המינימום הנהוג במשק.


PENDULUM Boot By Boutique

130 פאונד


Twist Hem Dress By Boutique

50 פאונד


AGGIE Metal Insert Heel Boot

80 פאונד


עליהם יש מכירה פומבית באי ביי אבל למי באמת יש סבלנות לשיט הזה...


Drape Tunic Dress


40 פאונד


לגבי השמלה הזאת אני לא בטוחה כל כך. אני מניחה שהיא אחת מהשמלות האלה שחייבים לראות על הגוף כדי לדעת אם זה הורס את הבריאות in a good way או לא.


אני מניחה שבקרוב יצא לי לבקר באחד הסניפים שלהם בת"א, רב הסיכויים שזה יהיה ברמת אביב. באחד הסיבובים שלי עם יעל, דיברנו על זה שהסניף של רמת אביב הרבה יותר "מבוגר" ומהסניף בסנטר מבחינת הפריטים שהם מחזיקים ואני חייבת לציין שזה דווקא מוצא חן בעיני. מצד שני, השירות בסנטר הרבה יותר אדיב ומקצועי בזמן שברמת אביב השירות (אם הוא קיים) הוא פשוט נוראי. אה וכן, כאלה שיטחיות אחנונו, מסתובבות במרכזי קניות, שותות קפה, מסתכלות על הציפורניים האחת של השניה ועל הלק המהמם שלנו.


האמת עוד נקודה שמציקה לי, שנזכרתי עכשיו! אני חברת מועדון של טופשופ משנת 2004 כשהם פתחו את הסניף הראשון שלהם בארץ, ברמת אביב. מסתבר שמידי יומולדת, כל חברת מועדון מקבלת לביתה שובר על סך 100 ש"ח לקניות יומולדת בטופשופ. אז נכון, הדבר היחיד שאפשר לקנות בסכום הזה זה 3 תחתונים במבצע או גרביונים אבל (!) אני מעולם לא קיבלתי שובר כזה! כששמעתי על זה בסניף של הסנטר, ציינתי בפני מנהלת החנות שמעולם לא קיבלתי שובר כזה ואני חברת מועדון קרוב לשש שנים, משמע 600 ש"ח, משמע - זוג נעליים, אולי?


היא מצידה הבטיחה שתטפל בעניין. ניחשתם נכון...לא טופל. מה גם ששירות לקוחות אין לטופשופ בארץ, אז גם אין עם מי לדבר כל כך. נורא מרגיז. טוב, עכשיו לגמרי יוצא לי עשן מהאוזניים וכבר לא בא לי על שום דבר שלהם. מרגיזים.

I'll be having a grumpy day, for sure!

עדכון:

בעצתכם הנדיבה שלחתי מייל לשירות הלקוחות העולמי של TOPSHOP. כל שנותר, הוא להמתין ולקוות לטוב.

5 תגובות :

  1. אם בא לך להתעסק עם זה את יכולה לשלוח מייל להנהלת החברה בחו"ל. סביר שתקבלי התייחסות / טיפול בנושא. בהצלחה.

    השבמחק
  2. וואו, שיטת "מצליח" גם ברשתות חו"ליות וסנוביות כמו טופשופ?.. מאכזב למדי.
    עם מחירים כאלה את מצפה לפחות לשירות משו-משו.

    הם בהחלט יכולים להצטרף למצעד התלונות השנתי-
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3830636,00.html

    דווקא תחום האופנה יצא נקי ממנו.

    השבמחק
  3. אני בעד לעשות צור קשר באתר (הבינ"ל) ולשטוח את טענותייך. זו הטבה שהם נותנים לחברי המועדון ואם היא נשללה ממך - מגיע לך לקבל פיצוי על זה.

    השבמחק
  4. אני מנסה לא להיכנס לשם בכלל בגלל המחירים. חבל סתם להתבאס ולראות דברים יפים שאני לא יכולה לאפשר לעצמי לקנות.

    השבמחק
  5. אל תוותרי להם! תעשי כל מה שכתבו לך פה. זה מגיע לך.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...