2.2.10

משקפי הגיקים החדשים שלי

אני יודעת שאנחנו רק באמצע השבוע, אבל השבוע הזה הוא שבוע מוזר. אני חייבת לציין, שהיה לי עמוס מאוד כבר מיום ראשון, ברמה הפיזית, הריגשית ועם יש עוד רמה אז בכיף שיהיה, גם בה היה לי עמוס.
זה התחיל בשטויות שפלטתי מבלי לשים לב בכלל ובשניה שפלטתי תפסתי את הראש בין הידיים ואמרתי לעצמי "מה נראה לך שאת עושה??@?$@#?%?@$?^?&" תשובה לא קיבלתי, רק תגובה מנומסת מאוד מהצד השני שלעברו פלטתי את הטימטום שלי. מסתבר שנשארו עוד אנשים מנומסים בעולם שלא עברו את גיל 50 והם זכרים באופן מפתיע...משם, הגיעו ה"תקריות" בעבודה וכשאני אומרת "תקריות" אני מתכוונת לזה שהפתרון ל"תקרית" יכול להיות או לצרוח או לספור עד עשר ואז רק לצעוק. מפה לשם, מפגשים עם אנשים מהעבר הרחוק, מפגשים עם אנשים מהעבר הלא כ"כ רחוק, אינטראקציה מטורפת עם פעוטות ומפגשים עם אנשים וירטואליים או כאלה שהיו וירטואליים במהלך שלושת השנים האחרונות אבל הם אמיתיים וזה קטע קטע. כמובן שזה לא מספיק, אז גם צרחתי פה ושם על חפים מפשע אז אני גם אנצל את הבמה ואומר - סורי...אפילו שאמרתי כבר בקול רם.
מה שבטוח, שזה עוד לא נגמר ויש עוד 4 מבחנים to go (כן, תארזו לי אותם בבקשה) ואיזו עבודה, משהו קטן, מחקר...קטן. יאפ.
אז אני לומדת, לא ברגע זה ממש כפי שניתן לשים לב, אבל בגדול כן. במיוחד בשביל השבוע המוזר הזה ותקופת הבחינות המוזרה הזאת בחרתי באאוטפיט גיקי במיוחד. אולי אלה הם המשקפיים שעושים את הלוק ואולי זו השמלה ואולי זה הכל ביחד ובכלל.
Photobucket
Photobucket
משקפי הגיקים החדשים שלי, שמלת קורדרוי של גוטקס משנות ה - 70 (כן, לאה גוטליב פעם עשתה לא רק בגדי ים. האישה מלכה), קרדיגן מזארה וכפכפים של הוויאנס. מאחורי - מכל טוב שחלק ממנו ועוד יהיה ניתן למצוא גם בשבת הקרובה במכירה שלנו. מלפני - פאשה החתולה הקטנה.
המשך שבוע..ממ...רגיל?
:)

19 תגובות :

  1. השמלה מהממת!! והלוק הורס..
    ממש ממש אהבתי! ברגע זה בא לי להיות את בבגדים האלה

    השבמחק
  2. שמלה מהממת. נכון, אני חוזרת על התגובה של שרי. אבל זה תואר היחידי שמתאים, ניתן להוסיף גם מושלמת והולמת אותך.

    השבמחק
  3. אני ממש נדלקתי על המשקפיים:):):):):) ועל ההתחדשויות שלי!!!!!!!!!!

    וקצת על החתול.

    נמנמ.
    מבחנים....פויה.

    השבמחק
  4. אני אוסיף ואומר שהשמלה גם מאוד מחמיאה לך.

    השבמחק
  5. מאוד יפה לך הלוק הזה! והמשקפיים!

    השבמחק
  6. saray - אני מוכנה להחליף איתך השבוע :) תעשי גם את המבחנים? פליזזז

    MORE4ME - תודה, תודה המחמאות :)

    Jewl - שמחה שהכל מתאים לך! המשקפיים שלי דלוקים עלייך גם :)

    לובה - תודה!

    Noa Raviv - תודה חמודה :)

    goldennoc - אההממםם, אההממם :)

    השבמחק
  7. Fantastic blog.
    Is your authorize for THE BEST SELECTION?.
    It is my mail: vlfmontes@gmail.com
    Thanks

    השבמחק
  8. אני חושבת שהמשקפיים והפוני הם אלה שכל כך מהממים לך. גם השמלה ממש יפה ובכלל תמונות משעשעות למדי. השבוע כבר נגמר ונשאר לי לאחל מזל טוב לאמא שלך ותהנו עם הסרטנים בפורלין. קיסס.

    השבמחק
  9. vicen - i emailed you :)

    ספי - מתכוננים לפרק סרטנים! תודה מותק :) נשיקות.

    השבמחק
  10. Thank you very much, it will be a pleasure.
    you're very kind.
    Greetings from Spain

    השבמחק
  11. Little tribute for you:
    http://look10.blogspot.com/2010/02/best-selection-falafel-fashion.html
    +
    http://www.lk10.net/selection.htm
    Greetins.

    השבמחק
  12. Got a great blog, is a pleasure to have you in my selection.
    Greetings from Spain

    השבמחק
  13. יש לי גם משקפיים כאלה! מקסים ביותר

    שאלה לא כל כך קשורה- את יודעת אולי איפה אפשר להשיג את המתלה הארוך הזה שתלויות עליו השמלות מאחורייך? ומה המחיר שלו בערך?

    השבמחק
  14. המשקפיים הולמות אותך ביותר! אהבתי.

    השבמחק
  15. אנונימי - תודה על המחמאה :)
    בקשר למתלה, אפשר להשיג כאלה באיקאה, באיזור דרום העיר בת"א איפה שמוכרים את כל הבובות והמתלים וכו' ויש גם בשוק הפשפשים בטח. נראה לי שזה מתחיל מאיזור המאה ש"ח פלוס מינוס ויכול להגיע...ל...300 ש"ח ? נראה לי.

    לירז - תודה רבה, אני שמחה שהמשקפיים זוכים לתגובות טובות :)

    שבוע טוב לכולם!

    השבמחק
  16. טוב, המשקפיים למוווווווווווווות

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...