8.2.10

מפונקת

אני רוצה:



1. לישון.

2. לישון בלי לחשוב על זה שאני צריכה לקום בשעה מסויימת למען מטרה מסויימת.

3. מסג' (אמיתי. כלומר, מקצועי).

4. להגיע למצב בו אקח את שלושת זוגות הנעליים שזקוקות לתיקון, לסנדלר.

5. לבקר את קווץ', הפאג החדש של נבי ארנבי ושיינהולץ ולעשות ממנו אוריגמי (אין א גוד וואי).

6. להפסיק להרשות לעצמי להגיע לעבודה בלי עקבים. מיצינו פיג'אמה שיק.

7. שתגמר תקופת הבחינות.

8. שמישהו יכתוב במקומי את העבודה. יש זמן, זה ל - 1/3. יש מתנדבים?

9. שיהיה קיץ.

10. שיהיה חורף.

11. שמישהו יחליט סופית אם זה קיץ או חורף, אם קר או חם ואם באמת ירד גשם! המטריה כבדה לי!

12. את הג'ינס ההוא, הסקיני, מטופשופ.

13. שהג'ינס הזה יעלה פחות מ- 400 ש"ח.

14. שהלק יסיר את עצמו כשנמאס לי ממנו. פאק, אני שבוע עם לק צהוב! (תום, סליחה)

15. יום חופש אמיתי.

16. את כל מה שיש בתמונה. אפשר לוותר על הדוגמנית, אין לי גם ככה מה לעשות איתה.







וזהו נראה לי...

14 תגובות :

  1. אפשר להסתפק הפעם ב- "I Like" ?

    השבמחק
  2. העניין עם הנעליים זה דבר ידוע. אני לדוגמא, הפכתי את אמא שלי לשליחת התיקונים שלי, הסברתי לה שלא הצלחתי למצוא סנדלר בכל האזור שבו אני גרה ולכן אין לה ברירה.
    אין מישהו שתוכלי להתעלק עליו ולהסביר לו שאת במצוקת נעליים חמורה?

    השבמחק
  3. לא נקרא שיש פה יותר מידי P-:

    השבמחק
  4. שני - תאים ☺

    לובה - זה קצת יותר מורכב מזה. זה איזה סנדלר וכו'. יש כאלה שאני סומכת עליהם ויש כאלה שלא. ואלה שכן, לא ממש נח לי להגיע אליהם. וכמובן, שאין מצב שאני אבקש שמישהו יעשה את זה בשבילי. יש גבול כמה מפונקת אני יכולה להיות ☺ חחח

    Odeliaa - יופי! אז תעשי שזה יהיה!

    nili -אמן אמן, לגמרי.

    בתאל ג - מס' 15 נראה לי הכי הכי.

    תום - באמת סליחה...זה עוזר ששבוע שעבר זה היה לק אדום?

    השבמחק
  5. יש בזה משהו. סנדלרים גרועים הם כמו ספרים גרועים וצריך להמית את שניהם.

    השבמחק
  6. מצטרפת להצהרת הפינוק, ואם אפשר אז גם שהתיק המהמם שבחלון הראווה של זארה יפסיק לעלות 699 ש"ח, גאד דמיט!!!

    השבמחק
  7. תקופת הבחינות ארוכה מאי פעם. שיתחיל כבר הסמסטר, מיצינו לחלוטין.

    השבמחק
  8. לובה - סנדלרים גרועים הם לגמרי כמו ספרים גרועים. בהחלט להרוג!

    Jewl - מתי עברת מ 500 ש"ח בניין ווסט ל 700 בזארה????

    נעלולה - מסכימה איתך לגמרי. ואני חשבתי שרווחים גדולים בין מבחן למבחן זה טוב. אז זהו, שלא. זה נצח! ומימלא לא מתחילים ללמוד יותר מידי זמן לפני (לפחות אני לא).

    תום - הצהוב ירד אתמול. סוף סוף.

    השבמחק
  9. מה ז"א "עברתי"....
    אין לי לא את זה ולא את זה:)
    אני חולמת בהקיץ ומזילה ריר על התיק מזארה, אבל...700 ש"ח הם תקציב גדול מדי אפילו בשביל שלמות...

    השבמחק
  10. אני בעיקר רוצה לשכב על הספה ולנוח. לקרוא ספר ולשתות תה. בלי לעשות כלום כל היום...

    מקווה שתקבלתי את הכל שכאן ובקרוב.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...