11.2.10

שוטטות בסנטר

על הפרויקט החדש של אירוקה עם הבלוגרים המובילים בודאי כבר שמעתם. ברגע שספי פנתה אלי ושאלה אם ארצה להשתתף, אחרי ששמעתי מה עלי לעשות מיד הסכמתי. הרעיון של לעצור אנשים ולהגיד להם שהם יכולים לבחור משקפי שמש מגניבות, לקבל אותן במתנה וגם לדפוק איזו פוזה למצלמה, נשמע לי ממש נהדר.
מה שעוד סיקרן אותי, הוא האפשרות לשחק אותה צלמת אופנת רחוב לכמה שעות. מה אני אגיד לכם, זה ממש לא פשוט כמו שזה נראה. לפתע יש לי הערכה עצומה, אפילו יותר ממה שהייתה לי, לצלמים כמו איוון רודיק, הסוטוריאליסט וכמובן, יעל סלומה שלנו. תקשיבו, זה קשה!
מצאתי את עצמי מסתובבת בסנטר ומחוצה לו ופתאום רואה באמת מה אנשים לובשים ואיך הם נראים. פתאום, ראיתי את הדברים ממש כמו שהם ומה אני אגיד לכם, בהתחלה נראה שהמצב לא מי יודע מה מגניב. רב האנשים לבושים אותו הדבר, בלי אמירה אישית ובלי כלום. כנראה שזה באמת נכון, שאופנת הרחוב הישראלית מתאפיינת בנוחות. בהתחלה זה נראה קצת מוזר, אחר כך הבנתי שזה סוד הקסם - הנוחות. אף אחד מהגברים וגם אף אחת מהנשים לא מסתובב בסנטר להנאתו עם לבוש שיכול לעייף אותו בשלב מסויים או לחילופין, לבוש שדורש תחזוקה מסויימת.
אני חייבת לציין, שפגשתי אנשים מדהימים ומקסימים וחמודים ולא יודעת מה עוד אפשר להגיד. פשוט כיף.
Photobucket
המקסימים האלה, שלומית ויואב, היו בדרך לסרט. היא מיד תפסה לי את העין עם הליפסטיק האדום, הקוקטיות שלה, הצבעוניות של אפור ושחור. שלמות. הג'קט של יואב מדהים בעיני - ספורט אלגנט במיטבו.
Photobucket
מתברר שגם אנשי רוח ופילוסופים יודעים להתלבש כמו שצריך.
Photobucket
ג'ינס וג'ינס...מממ...יש אנשים שעליהם זה נראה טוב!
Photobucket
ספי ואני הסכמנו שבחור עם צעיף הופך מיד לטרנדי. למה? ככה.
Photobucket
מושלם.
Photobucket
אין כמו גרביון עם דוגמא מרגשת לשיפור ההופעה וההרגשה. בזכות המתוקה הזאת, גם אני רכשתי לי גרביון מנומר בגוונים של ירוק, שחור וחום.
Photobucket
כנראה אדום, כחול ומנומר עושה לי את זה.
Photobucket
חבר'ה קנדים, ג'ונתן וקאלי. ניגשתים אליהם ופתחתי את השיחה בעברית, הם מיד התנצלו שאין להם מושג מה אני אומרת. עברנו לאנגלית. החלפנו טלפונים ושבוע הבא, תחילת סמסטר ב', נפגש לקפה בקפיטריה של אונ' ת"א.
השרשרת של קאלי תפסה לי את העין במיידי, ג'ונתן נראה כמו מייקל לואיס, רק חמוד הרבה יותר והטי שרט שלו הייתה ממש מגניבה.
לסיום, כמה דברים שלמדתי מהחוויה:
1. לאירוקה יש אחלה משקפיים!
2. אני יכולה להכיר אנשים ותוך שניה וחצי להתחבר אליהם ואפילו לנהל "שיחות בעיניים" - הי נאור :)
3. הכי כיף לי להכיר אנשים חדשים.
4. להיות צלם אופנת רחוב זה באמת מאוד קשה ולעיתים אף מתסכל - כל זה משלוש שעות של שוטטות. תחשבו מה זה, כשזה המקצוע שלך.
5. עושה לי טוב על הלב, לעשות משהו טוב בשביל מישהו אחר.
6. כולנו, בלי יוצא מן הכלל, הכי יפים, כשאנחנו מחייכים.
המשך שבוע נפלא!

6 תגובות :

  1. אני אתחיל במשהו שלא קשור לפוסט הספציפי:
    מצאתי את הבלוג שלך לפני כמה חודשים ונדלקתי! מאז הספקתי גם לעבור על כל הארכיב ואני קוראת כל פוסט ופוסט שאת מפרסמת(:

    ולגבי הפוסט..איפה רוכשים את הגרביונים המנומרים המדהימים האלה?

    השבמחק
  2. פוסט מקסים, שבאמת מעלה חיוך על הפנים :)

    השבמחק
  3. Maya - אז קודם כל, תודה רבה! מחמם את הלב לשמוע שיש אנשים שאוהבים לקרא אותי ☺ אני מאוד שמחה, תודה!
    בקשר לגרביונים - אני מצאתי באיזו חנות קטנה בבוגרשוב, קצת לפני הAMPM. חוצמזה, אני בטוחה שיש גם בתחנה המרכזית, אלנבי. כולם מחזיקים את אותה הסחורה בסופו של דבר. בהצלחה ☺

    עינב קרן - היקרה! תודה, גם את ♥

    השבמחק
  4. פוסט מהמם! אנחנו ממש נפגשות הרבה לאחרונה :). את בחרת מצולמים מקסימים שהם לגמרי הטעם שלך, לדעתי.

    השבמחק
  5. לא הבנתי אם צ'ופרת במשקפי שמש או לא.

    השבמחק
  6. ספי - לא סתם שיגעתי אותך. רציתי לצלם את מי שאהבתי ☺

    תום - גם ☺

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...