16.2.10

רשמים מהתצוגה של "פרוייקט אוברזון"



את הסיקור המלא שלי מהתצוגה אפשר למצא כאן

7 תגובות :

  1. Just wanted to tell you I really loved this post and the article!! You did an amazing job describing Gideon Oberson's look the show and I hope you don't mind if I write some of what you said on my blog too...of course I will say you said it! Keep up the great work!

    השבמחק
  2. Thank's so much for the kind words! I appreciate it alot! oufcourse you may use the article link ☺

    Thank's love ♥

    השבמחק
  3. קראתי - כתבה מאוד מגניבה. היו פריטים מהממים. אני קצת מצטערת שלא באתי בעצמי. כבר אמרתי לך לעדכן אותי אם את הולכת למשהו מגניב. פשוט ויתרתי כי לא היה לי עם מי ללכת ונווה צדק ניראתה לי רחוקה מדי.

    השבמחק
  4. דווקא אמרת שאת הולכת להקרנה של הסרט הזה וולנטיינס משהו ביום שישי. פעם אחרת מבטיחה לעדכן, היה מאוד נחמד :)

    השבמחק
  5. תמונות מאוד יפות. מסקרן לקרוא ואנחנו כבר לוחצות על הלינק.

    השבמחק
  6. טנטי בקי - תודה רבה, מקווה שהסקירה בנענע10 לא איכזבה.

    שני - תודה כפרה!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...