22.2.10

יש סיכוי שעוד יהיה אפשר להתכרבל בתוך סריג נעים?

לשמחתי הרבה, אפשר להגיד שהבראתי. כשעוברים ממצב של חוסר אונים מוחלט, שכיבה במיטה, חום גבוה וחוסר יכולת לדבר (!) למצב, שבו הכל חוזר לקדמותו אפשר להגיד שממש לומדים להעריך את זה. יכול להיות שהתובנות העמוקות האלה הן חלק בלתי נפרד מהשפעת האנטיביוטיקה שאני עוד נוטלת. מי יודע.

יום שבת האחרון, בתום המכירה של צ'וצ'ה (שהייתה מגניבה במיוחד, תודה ששאלתם.) החלטנו לצאת לסיבוב ברחובות יפו ולעשות קצת תמונות. האמת, רחוק לא הלכנו...בפינת הרחוב עומדת לה כספת ענקית כך סתם. הכספת הזאת מזכירה לי את הכספת שהייתה למפקדת שלי בצבא. היא הייתה כמחצית מגודלה של זו ברחוב אבל עדיין. ידענו שמה שיש בכספת הוא בגדר טאבו ואסור, אסור, אסור לנו להתקרב לשם אלא אם כן, נאמר לנו אחרת. באופן מדהים, היינו ילדים/חיילים ממש טובים ולא נגענו. דחיית סיפוקים מה שנקרא...חבל שאני לא יודעת ליישם את זה היום.


Photobucket
סריג אנגורה צהוב/חרדל צ'וצ'ה, תיק TODS, כפכפי וינטג' צ'וצ'ה, משקפי שמש FENDI
Photobucket
Photobucket
Pick a BOO I U
Photobucket
שעון Ripcurl, צמיד חוליות DOBERMAN, צמיד כסף צ'וצ'ה, טבעות "אבנים"
יש סיכוי שעוד יהיה אפשר להתכרבל בתוך סריג נעים?

15 תגובות :

  1. אני חושבת שכבר אין סיכוי. סורי.
    הסוודר הצהוב הזה פשוט מהמם!

    השבמחק
  2. אוי, הסוודר הזה נראה כל כך כיפי ונעים. שמעתי שמחר יהיה קריר - עוד יש לו סיכוי!

    השבמחק
  3. אהבתי את הצילומים האפלוליים, התמונה השלישית היא תמונת לגזור ולשמור (אם כי נראה לי ששמת לזה לב בעצמך מאחר ועכשיו היא תמונת הפרופיל שלך) :)

    השבמחק
  4. התמונות שלך מציצה מהסוודר פשוט מדהימות!

    השבמחק
  5. הי, אני קוראת קבועה אצלך בבלוג אבל לא מהמגיבים. הפעם ממש לא יכולתי להתאפק, הכל כל כך יפה! אני מאוהבת בסוודר ואני ממש מקווה שהשבוע אצליח להגיע למכירה, חייבת אותו!

    השבמחק
  6. הורסת את הבריאות, חבל שיש לך חבר...

    השבמחק
  7. מה זה DOBERMAN? איפה מוצאים אותם?

    השבמחק
  8. למה את לא שמה תמונות של חבר שלך בבלוג?

    השבמחק
  9. התמונה האחרונה מדהימה!

    השבמחק
  10. שתי התמונות האחרונות מצוינות ונראה כי הסופ"ש הקרוב יעבור בסימן כירבול. אני אחרוש על הסוודר הצהוב הענקי והוינטג'י שהורישה לי חמותי.

    השבמחק
  11. ספי - כמו שכתבת בפייסבוק, הסופ"ש עוד יש סיכוי ☺

    נעלולה - יאפ!

    לובה - תודה רבה ☻

    vicen - thank's! kisses from Israel

    שני - יש לי רק דבר אחד להגיד לך: לא, את!

    אנונימי #1 - ממממ...טוב.

    נעה - DOBERMAN עושים תכשיטים מדהימים, את יכולה להציץ כאן.
    http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=161923544486&ref=ts



    רווית - תודה רבה מותק! תמיד משמח לדעת שיש קוראים סמויים ☺ אני מקווה שניפגש כבר מחר במכירה ואם לא, אז מחרתיים.

    אנונימי #2 - גם הוא, ממש כמוך, שומר על אנונימיות.

    Modana - תודה בייב!

    Keren - ירושה מהחמות זה חיובי ☺

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...