26.2.10

חג לילדים?

כידוע, בישראל ישנם ארבעה מועדים בהם כל בת ישראל יכולה להרשות לעצמה, או לפחות כך היא חושבת, להתלבש במדים של המקצוע העתיק בעולם. אותם מועדים הם, וולנטיינ'ס דיי, סילבסטר, יום העצמאות וכמובן, פורים. משום מה, בכל פעם שיש סיבה למסיבה, בנות ישראל מרגישות את הצורך לחשוף את המחשוף, להבליט את החמוקיים ולשלוף את הרגליים. בוולנטיי'ס שחל לפני כשבועיים, טיילתי ברחובות תל אביב עם חבר שלי. עברנו ממסעדה לבית קפה ובדרך עשינו טיול רגלי ארוך בו ראינו זוגות זוגות כאשר הבחורה בהכרח לובשת משהו חשוף והבחור עם ג'ינס וטי שרט והבעה חסרת אונים על פרצופו. האמת, שזה היה די משעשע לראות את אותן הבנות שהחליטו לכסות רק את מה שמכסים בשבטים הפראיים באפריקה, כל השאר הרי לא באמת חשוב שלא יראו.


אולי בגלל שהשנה הוולנטיי'ס וחג הפורים כל כך קרובים נראה פחות פורנו רך ברחובות, כי זה כבר נעשה לפני שבועיים? כך חשבתי לעצמי ואז יצאתי החוצה היום בבוקר, בדרך למכירת הוינטג' של צ'וצ'ה וכמובן שמיד זכיתי לתשובה. התשובה היא לא. אני לא מצליחה להבין מה הסיבה לצורך הזה להתהלך חצי עירומה ברחובות ולהגיד שהיום מותר, כי היום זה חג. אם זה חג זה אומר שצריך להשקיע יותר, לפחות ככה אמא לימדה אותי. בכלל, בשנים האחרונות אני לא מרגישה צורך לחשוף בכלל, כלום. אולי זה בגלל שהזדקנתי או אולי בגלל שיש אנשים טובים בעולם הזה שמטפטפים לי כל הזמן שאני הכי יפה כשאני מחייכת וזהו, לא צריך שום דבר נוסף. עו משהו חשוב שלמדתי זה שלק הוא אקססורי לכל דבר והוא יכול להרים אאוטפיט בלי אקסטרא מאמץ. זה היה סתם טיפ לחיים.


בגלל שאני לא חסידה גדולה של תחפושות כאלה או אחרות, חשבתי לעצמי מה הייתי רוצה להיות. אני, תמיד רציתי להיות נסיכה ואם אפשר אז מלכה. אולי בגלל שתמיד אמרו שאני הנסיכה בבית ואולי כי מידי פעם הוכתרתי בעל כורחי לנסיכה או מלכה בהקשרים שונים ומשונים. תמיד רציתי ללבוש קרנולינה נפוחה נפוחה וכתר. מה אני אגיד לכם, כל אחד והתסביכים שלו. אז הנה אני מציגה לכם פנטזיה שלי שהתגשמה, להיות מלכה כמו שאני רוצה. ומה אני כבר יכולה לרצות אם לא מלא מלא נעליים...


קבלו אותי...מלכת הנעליים!


Photobucket

אכן, כולן שלי ולא, אלה לא כולן...


Photobucket


חג פורים שמח, כי בכל אחד מאיתנו יש ליצן קטן.




נראה אתכם גם מחר, במכירה של צ'וצ'ה



11 תגובות :

  1. חג שמח! מלכות הנעליים היא מלכות ראויה ללא ספק :)

    השבמחק
  2. מסכימה אתך לגבי התחפושות הזנותיות. לא מבינה את הקטע הזה. ויפה לך בתור מלכה.

    השבמחק
  3. You're the queen of shoes.
    All my love for you.

    השבמחק
  4. נניח לרגע את העובדה שאת נראית מד-הי-מה בתמונה הראשונה במיוחד, ואת העובדה שהתחפושת גאונית, ולבסוף את העובדה שהיו לי ב-דיוק את אותן נעליים של סטיב מאדן (סטיבן)...
    אפשר בבקשה קלוז אפ של המגפיים הסגולות עם העור נחש?!
    מה המידה שלהן?
    סיימת איתן, במקרה?

    השבמחק
  5. נעלולה - מלכות נעליים היא אכן מלכות ראויה! תודה וחג שמח מותק!

    MAYA - תודה רבה :)

    ושתי - בעייתי הקטע הזנותי הזה ולגמרי לא ברור. תודה!

    vicen - thank you :) kisses

    שני - תודה בייב, גם את :)

    DANA - האמת שדווקא איתן סיימתי, משום מה לא הכי בא לי עליהן. הן מידה 38. לשלוח לך למייל תמונת קלאוז אפ?

    חג שמח לכולם!

    השבמחק
  6. אני דווקא בעד זה שאנשים ירגישו בנוח לעשות את הדברים הקיצוניים שהם רוצים. בשביל זה יש פורים, אז שיתלבשו בזנותיות. למי אכפת.
    את מלכת נעליים מהממת בטירוף!

    השבמחק
  7. ספי - אני שואלת למה הדבר הקיצוני שכל בת בישראל רוצה לעשות זה להראות זונה. סבבה, תעשו דברים קיצוניים אבל למה דווקא זונה??? זה מה שמעניין פה.
    את מהממת ג'ינג'ית ואני מהממת כמלכת הנעליים :) תודה בובה!

    השבמחק
  8. טוב אז אני אשלח בערב. אני אצלם מקרוב ואשלח :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...