13.2.10

singles self awareness day


האמת שאני כבר לא יודעת מה יותר קלישאתי, לדבר על כמה שזה כיף לחגוג את היום הזה כשנמצאים בזוגיות, כמה זה נהדר לחלוק ארוחה רומנטית לאור נרות, כמה כיף להחליף מתנות מתקתקות ולסיים את הערב במיטה מפנקת ומצעים סכריניים רצוי מסטן אדום. או, אולי זה אפילו יותר קלישאתי לבוא ולהגיד שלא אכפת לי ואין לי שום צורך ביום מיוחד כדי להגיד למישהו שאני אוהבת אותו. בערך כמו שאני לא צריכה יום מיוחד כדי להגיד למישהו שאני מתנצלת.

בכל מקרה, המייל שלי מתפוצץ מכל מיני הצעות לאיך להעביר את היום הזה. מסתבר שיש כמה כללים שעל פיהם צריך לפעול וכמה פעולות שעלי לעשות ודחוף! נגיד שעווה...חוצמזה, אני צריכה להיות מאופרת בגוונים דרמטיים, שפתיים אדומות/ורודות/בורדו הן בגדר החובה. רצוי להוסיף גם איזה ריס מלאכותי או שניים, אתם יודעים, אפקט הדרמה. רצוי שאהיה לבושה בשמלת קוקטייל קוקטית (שוב גווני האדום יתקבלו בברכה), נעלי עקב סקסיות, תיק קטנטן וחסר פונקציונאליות ישלים את ההופעה. רצוי שיהיה בצורת לב או פפיון.

מה שיותר חשוב הוא מה שיהיה לי מתחת לשמלה. כל דבר בגווני האדום (כן, שוב) או השחור יתקבל בברכה "אם את מהמעיזות, את יכולה ללכת על סגול כהה וחושני" כך שמעתי ובאמת שרציתי להגיד...in your mother. הבגדים התחתונים צריכים להיות כמה שפחות פרקטיים, כמה שפחות פונקציונאלים (כמו להחזיק את הבייביז במקום נגיד) וכמה שיותר נוטפים סקס.






עכשיו תראו, רב הגברים ששאלתי אותם מה זה לבוש תחתון סקסי בעינהם ענו לי תשובה אחת ממש ברורה ולא משתמעת לשתי פנים: ערום. ובואו נודה בזה בנות, זה בסופו של דבר מגיע לזה ולמען האמת, גם די מהר. כשאת מולו באאוטפיט הסקסי הזה שלא מכסה כלום ולא מחזיק כלום, מנסה לשמור על פוזה של דוגמנית צמרת - בטן בפנים, תחת בפנים, ציצים בחוץ, אההה ולנשום! - הוא ממש לא מתעניין באיזה מהמם זה, מאיפה זה וכמה זה עלה לך או כמה מדורי גהנום היית צריכה לעבור כדי להשיג את זה. פשוט תורידי את זה כבר, טוב?


ושוב, אולי אני מדברת ככה כי אני בזוגיות ואולי כי זה סתם לא מעניין אותי. לחלוק מגש פיצה (חצי בולגרית חצי פפרוני) ולראות סדרות ביחד תוך לגימת דיאט ספרייט ותקיעת גרפסים לסירוגין - זה שיא הרומנטיקה בשבילי. וכן, אנחנו דוחים ומתים על זה. מה שעוד יותר עצוב, זה מה שהחג הזה עושה לחלק מהרווקים שביננו. אנשים פתאום נהיים מאוד רגשניים או אלימים. כן, ראיתי גם אלימות בקטעים האלה. כל הזוגות הופכים לבלתי נסבלים, אנשי השיווק להתגלמות השטן ועוד כמה התרחשויות כאלה ואחרות. אני בכלל לא בעד לעשות סיפור משום דבר, בטח לא מחג של איש אחד.




תיעוד שיחה שהתנהלה לפני כמה ימים:



הוא: תקשיבי, יש את הדבר הזה ביום ראשון. את מתכננת לנג'ס על זה או שנעבור על זה הלאה?

אני: אתה מדבר על מהבחן שיש לי? ברור שאני אנג'ס על זה, אין לי כח ללמוד!!! ולא! עוד לא סיימתי את החומר!!!

הוא: אה, נכון יש לך מבחן.

אני: לא לזה התכוונת? אז מה יש ביום ראשון? זה ה - 14 לא? אמא שלי אמרה שיש משהו ב - 15, מה?

הוא: זה יום האהבה הזה נו.

אני: נו ברצינות עכשיו. מבחן! יש לי מבחן אני אומרת לך!

הוא: אז...זה...בסדר?

אני: שנה שעברה קנית לי ספר של אגדות ילדים, כי רציתי אותו כבר מלא זמן ואמרת לי, שמה שאתה רוצה מתנה זה שאני לא אדבר על זה עד השנה הבאה. אז לא דיברתי, כי זה לא כזה מעניין. בוא השנה, לא נדבר על זה בכלל.

הוא: טוב :)

אני: מה קשור המבחן הזה, אוף אוף אוף.

הוא: אז עוד לא התחלת ללמוד בכלל נכון?

אני: ....


בקיצור, תאהבו, תחגגו, מה שלא יהיה העיקר שיהיה טוב.



7 תגובות :

  1. אה-הא ..
    :)

    חג אהבה שמח כפרל'ה!

    השבמחק
  2. תודה לך על הפוסט הזה! כל כך טוב לדעת שעוד אנשים חושבים כמוני בנוגע ליום המיותר למחצה הזה.

    יום אהבה שמח שיהיה לך(:

    השבמחק
  3. חג אהבה שמח
    ובהצלחה במבחן :-)

    השבמחק
  4. מיראל איזה פוסט גאוני!
    גם אני לא משקיעה בולנטיינס, לפחות לא במכוון.
    אצלנו זה חצי בצל, חצי זיתים... ודיאט קולה.

    *גרעפס*

    השבמחק
  5. תודה בנות על התגובות החמות!
    מקווה שלכולן היה חג שמח כמה שאפשר ♥

    השבמחק
  6. "לחלוק מגש פיצה (חצי בולגרית חצי פפרוני) ולראות סדרות ביחד תוך לגימת דיאט ספרייט ותקיעת גרפסים לסירוגין - זה שיא הרומנטיקה בשבילי"

    לגמרי.

    השבמחק
  7. איך אנחנו מסכימים :) זה יפה.

    השבמחק