5.3.10

התגעגעתי, אז באתי.

מרגישים מוזנחים? גם אני. שבוע ימים שאני בלי לק, זה לרב גורם לי להרגיש ממש מוזנחת, אולי בגלל שלק הוא האקססורי האולימטיבי (אחרי נעליים). בכל מקרה, השבוע החולף היה מלא בארועים וכמובן שגם הסופ"ש הזה, שבו מתקיימת המכירה של צ'וצ'ה.

ככה בין ריצה לריצה, הספקתי גם להתעדכן מה קורה ברשת כמובן ושוב עלה הנושא של בלוגרים ומשרדי יח"צ, טוב ליהודים? תראו, מי שקורא כאן מספיק זמן יודע, שאין פה כלום שאני לא אוהבת ושכשאני לא אוהבת משהו, יש לי פה מספיק גדול ואצבעות קלילות על המקלדת כדי להגיד בדיוק את מה שאני חושבת.

כשמשרדי יח"צ פונים לבלוגרים, אז כנראה שהבלוגר הזה עושה משהו נכון. יש לו קהל קוראים רחב ויש טרפיק בבלוג. אני אישית, מאוד מעריכה את משרדי היח"צ שפונים אלי. אני מרגישה שהם מעריכים את מה שאני עושה ולכן, הם פונים אלי. מה אני עושה עם זה אחר כך, זה כבר לגמרי השיקול שלי. למזלי, שיקול דעת זה משהו שיש לי ואישיות מגובשת זה גם משהו שכבר יש לי מזה כמה שנים אז אחלה, אני יודעת לעשות את הסינון ולהביא לבלוג שלי, משהו שאני מאמינה בו. ביום שבו הבלוג הזה יהפוך להיות בלוג קומוניקטים - אני אפרוש, כי אז זה אומר שנגמר לי מה להגיד. ביננו, מה הסיכוי שזה יקרה, הא? ובכלל, שכל אחד יעשה מה שטוב לו ויהנה כל עוד אפשר.

אז ממש אתמול, סביב כל הבלאגן הזה של מי קיבל ממי מה בחינם ולמה, אני קיבלתי את הגלויה הזו...



יש פה ציטוט שלי ממה שמופיע בפרופיל הבלוגר שלי, עלי. מה אני אגיד לכם, התרגשתי. בחיי, ממש התרגשתי. הדיסק און קי המצורף הוא רק התוספת, הדבר האמיתי הוא הגלויה הזו. משהו שאני כתבתי בפרינט :) יאי לי! בכל מקרה, מצויינת שם כתובת של אתר שכך או אחרת קשור לנשים והכניסה אליו תהיה ב - 8 במרץ, שמי ששכח או לא יודע, זהו יום האישה הבינלאומי. מבטיחה לחגוג!
נ.ב.
כדי לפצות על ענין הציפורניים הערומות, רכשתי אתמול את Malibu Peach של MAC. תקשיבו, הוא יפה...יותר יפה במציאות מאשר בתמונה. הולכת לשים עכשיו.




ספ"ש נעים ונתראה מחר!

6 תגובות :

  1. אני תמיד מאמינה בך!
    פוסט מתוק כרגיל, גם על נושא קצת מעיק...
    נשיקות וסופ"ש נעים!

    השבמחק
  2. הצבע של הלק, אוח, נחשק

    השבמחק
  3. ספי - אכן נושא מעיק, התיחסתי אליו ועברתי הלאה. תודה מותק שאת תמיד מאמינה בי! אני מאמינה בך גם :) את מאוד מוצלחת יש לומר.

    Lia - הוא ממש יפה על הציפורניים! שווה שווה!

    השבמחק
  4. הלק ניראה נפלא בבקבוק. מתי תראי לנו אותו על ציפורנייך?
    פוסט על נושא חשוב. כל אחד צריך לדעת מה הגבולות שלו ולזכור את טובת קוראיו גם כן.
    נשיקות.

    השבמחק
  5. אוו הלק נפלא אף יותר על ציפורניי, בקרוב נצלם. תודה :)

    השבמחק
  6. הלק ממש יפה, והוא הרבה יותר יפה על הציפורניים מאשר בבקבוקון.

    השבמחק