7.3.10

אביב שמח ופורח ♥

אתמול הייתה שבת אביבית במיוחד. אני לא אומרת את זה, כי זה נורא "בלוגרית אופנה" לדבר על מזג האוויר בארץ וגם לא, כי טיילתי לי ברחבי ישראל והתבוננתי בפריחה תוך מילוי ראותיי באוויר חמים ונעים, לא. זה התחיל ברגע שהתעוררתי ופתחתי את החלון, השמש הייתה כל כך מלטפת שהדבר הראשון שהתחשק לי לעשות היה להחליף את המצעים שהיו לי, למצעים אביביים במיוחד. הם מעוטרים בפרחים קטנים וגדולים בצבעים פסטליים, מה שמיד השרה עלי אווירה נינוחה. בחיי שהרגשתי כאילו שיש נופש אצלי במיטה.

משם עברתי לסידורים כאלה ואחרים, קצת עבודה והרבה למידה. לא אביבי בעליל, אבל זה מה יש. לקראת הערב, החלטתי שזה זמן מצויין לאמבטיה. לא מקלחת, לא. אמבטיה. לאחרונה קיבלתי קיט של קצף אמבט בארבעה ריחות שונים מSEFORA. יש שם קצף אמבט בריח שוקולד, מייפל, קוקוס ו-וניל. הפעם השתמשתי במייפל, הרגשתי כמו פנקייק אוורירי ומהמם ☺

בערב, יצאנו לפגוש חבר משותף שלנו (אלי, אתה בבלוג!) וסיימנו את הערב בצחקוקים בקול רם ב"בטי פורד". כרגיל, המלצרית הייתה הזויה, אבל זה נחמד ומשעשע.

קיצר, מה אני רוצה? אני רוצה להגיד שאני אוהבת אביב. מאוד מאוד אוהבת את האביב אפילו, שהוא אוהב אותי הרבה פחות. האביב תמיד מביא עימו את הפריחה ויחד עם הצמחיה הארץ-ישראלית, גם אני פורחת. ממש בקרוב תוכלי לצפות בי פורחת להנאתי, עם אף אדום, עיניים דומעות ואפצ'יקים בקצב של עשרים בדקה. ממש מחזה מרנין.

לפני כמה שבועות טובים, ספי ואני נפגשנו בפרזנטציה של SACK'S. במקרה, באמת היה יום אביבי שכזה, ממש קצת לפני שהתחילו שוב הגשמים. בפרזנטציה הציגו את הליין הפשוט ויומיומי יותר של SACK'S והאמת שהיה ממש כיף. ספי צילמה אותי מודדת קשת עם מלא מלא פרחים עליה ומשם המשכנו לארוחה קלה וכל אחת לדרכה.



Photobucket

זה חלק מצילומי הקונספט שלהם שאני פשוט עמדתי המומה מולם. זה בארץ כן? בארץ! תראו את כל היופי הזה, את הירוק...פשוט לא יאמן שזה ממש כאן. אולי זה בגלל שאני כל כך רגילה לבטון התל אביבי שאני מתרגשת כמו טיפשה מכל פיסת ירוק קטנה ככל שתהיה. זה מדהים בעיני.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

כל זה התחבר לי איכשהו ביחד והזכיר לי כמה שאני אוהבת את העונה הזו בשנה. ההתחדשות, הפריחה, הצמיחה.
גם אצלי, צפויים כמה וכמה שינויים שעל חלקם תקראו כאן ותוכלו גם לראות במו עינכם. אני אוהבת שינויים, במיוחד כאלה שמביאים עימם צמיחה מחודשת ושכיחת כל האפור הזה של החורף, מאחור.
שישאר אביב, לא בא לי עוד חורף.

6 תגובות :

  1. היתי בחנות שלהם לא מזמן וממש אהבתי את הקולוקציה החדשה. אביבית אמיתית. הכי כיף ימים של אביב! מסכימה איתך!

    השבמחק
  2. כדאי שתוציאי את האף שלך מהפיח התל אביבי אולי תגלי עולם שלם ירוק יותר

    השבמחק
  3. רווית - איזה כיף שיש לי שותפים לאהבת האביב! טוב לראות אותך כאן ☺

    אנונימי - צודק.

    השבמחק
  4. סאקס נורא מתקשר לי עם בגדים של אמהות, מעניין למה.
    דרך אגב, זה באמת נורא בלוגרית אופנה להתבכיין על מזג האוויר! לול.

    השבמחק
  5. איזה מוזר, דווקא יש לי מכנסיים שלהם וג'קט שיחוקי ביותר משנים קודמות. הכי בלוגרית אופנה, רק שהפעם פירגנתי למזג האוויר ☺

    השבמחק
  6. איזה פוסט מהמם. מוזר שהגעתי לקרוא אותו רק היום, ביום עם פיח וג'יפה של מזג אוויר. אין מה לעשות כמהבלוגרית אופנה שזה לא יהיה, מזג האוויר מאוד משפיע עליי. היה כיף לראות אותך היום והיה כיף גם אז, בסאקס.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...