22.3.10

תל אביב - בירת אופנה בינלאומית?

שבועות האופנה בבירות האופנה העולמיות הסתיימו להם ואילו כאן, בארצנו הקטנטונת, כל מותגי האופנה באשר הם ממשיכים להציג את קולקציות האביב - קיץ שלהם. אני חייבת לציין, שלאחרונה יותר ויותר מותגים הולכים על "כל הקופה" ומציגים בתצוגת אופנה ולא בפרזנטציה וזה בהחלט שינוי מרענן.

במהלך השבוע יצא לי להיות בשלושה ארועים, הראשון היה פרזנטציה של NINE WEST שהתקיימה במלון "מנדרין" בהנחיית סנדרה ריגלר, שהייתה מקסימה במיוחד. הקולצקיה לעומת זאת, הייתה מקסימה קצת פחות מהסיבה הפשוטה שהיא כללה דגמים שהוצגו כבר בפרזנטציית החורף. תשובתו של היבואן הייתה שמידי שלושה חודשים מגיעים דגמים חדשים לחנות וזו הסיבה שיש דגמים שכבר ראינו בחנות ורואים אותם גם בפרזנטציה. אני אומרת שמיחזור זה נורא אקולוגי ונורא "באופנה", לא בטוחה לגבי מיחזור דגמים מעונות קודמות. למרות זאת, היו מספר דגמים שחיבבתי מאוד, לדוגמא השניים האלה (חדשים).





המחיר שלהם פחות חביב, כל זוג עולה 550 ש"ח והאמת שגם לא יצא לי עדיין למדוד כך, שאני עוד לא יודעת אם הן בכלל נוחות. מממ...כן, חשוב לי שהנעליים שלי יהיו נוחות, אני יודעת שזה לא מובן מאליו.

הארוע השני, התקיים אתמול בערב במועדון ה"צ'ין צ'ין" בנמל, שזה לחיים בספרדית וגם בפורטוגזית לדעתי וזה גם המקום שפעם קראו לו ויסקי גו-גו. לא יודעת איזה מהם עדיף. בכל מקרה, הגעתי לארוע עם חברה, כי על ההזמנה היה כתוב שתהיה תצוגת אופנה של "ספרינגפילד" בשיתוף רקדני "בת שבע". אני איכשהו תמיד גוררת אותה למשהו שקשור ב"בת שבע". אז הגענו, התישבנו על הבר, ראינו שחיים צינוביץ ואיזו בלונדה הדליקו סיגריות, אז גם אנחנו זרמנו עם ההרגל המגונה. הכל היה טוב ויפה והנה החלה התצוגה. המציגים היו הרקדנים עצמם והקונספט היה פשוט מושלם.


Photobucket


אני לא יודעת כמה רואים את הבגדים, מצד שני אני בטוחה שרואים שמדובר בבייסיק. בייסיק איכותי במחירים הגיוניים פחות או יותר, סה"כ נחמד מאוד. לסיכום, שאפו למארגנים!


Photobucket

מפרגנת ל"ספרינגפילד" בשמלה של H&M, קרדיגן של זארה, כפכפי עור של GAP ותיק סרוג שקניתי בליטא.

Photobucket

אני כל כך אוהבת את הראפלס על השמלה ועוד יותר אני אוהבת שהיא מתומחרת ב - 60 ש"ח.


הפרזנטציה השלישית הייתה של המותג "נאוטיקה", שלצערי הרב לא הצליח להפתיע אותי והוא ממשיך לשמור על קו ה"אוי אני על יאכטה, אוי יש פה ים ו...אוי שתיתי יותר מידי קאווה אז אני ממש מאושרת מזה שאני שטה לי על יאכטה ויש ים מסביב". קולקצית הגברים די בסיסית (פולו, טי-שרטס וג'ינסים), בנשים קצת השקיעו יותר. הנה כמה שמלות נחמדות, המחירים פחות. זה קצת מעצבן שבחו"ל אפשר לרכוש את אותם הדברים של המותג במחיר של קילו עוף, נו מילא.

Photobucket


אגב, למנהל המותג - 249 ש"ח לטי שרט זה לא מחיר שווה לכל נפש, שכל אחד בישראל יכול להרשות לעצמו. זה לא.

לסיכום, אני מרגישה קצת פספוס. עובדה שאפשר להרים ארועים מאוד מגניבים במחוזותינו אבל לצערי, מי שמצליח להרים ארועים שכאלו הם המותגים הבינלאומיים שלהם אין בעיית תקציב. הייתי מאוד שמחה לראות יותר תצוגות/פרזנטציות של מעצבים צעירים וישראליים. מי יודע, אולי בעונה הבאה...


12 תגובות :

  1. אה! קנית את השמלה האדומה המרפרפת שרציתי ולא היתה במידה שלי! היא כל כך חמודה ומאד מחמיאה לך.

    השבמחק
  2. השמלה האדומה שלך מקסימה!

    השבמחק
  3. עם השמלה האדומה לפני המסך של ספרינגפילד את נראית מינימום כאילו את באיזו השקה/בכורה בחו"ל ועושה פוזות להמוני הצלמים. רק סנדלי האצבע מקלקלים את הדימוי.

    השבמחק
  4. נכנסתי אתמול לניין ווסט למדוד נעליים ולבחור לעצמי זוג ראשון וראוי לפתוח איתו את הקיץ. אלה שרציתי נורא ונראו סופר נוחות - לא היו במידה שלי. אלה שהיו במידה ומדדתי (עם עקבים טיפה גבוהים) היו כל כךךךך לא נוחים שכאבו לי הרגליים עוד בחנות. שתדעי לך שגם אני לא מתפשרת על נוחות, ובגלל זה ממש קשה לי למצוא נעליים.. זה גם למה בגזרת הנעליים אני הכי הכי חלשה ומודה שאין לי יותר מידי זוגות. אבל אלה שכן יש לי - נבחרו בקפידה רבה מאוד. שרונה

    השבמחק
  5. הזוג הכחול של ניין ווסט מצודד ביותר, אבל עם זאת משהו חסר שם. החלק הקדמי טוב, אבל החלק האחורי בנאלי משהו. אני סולחת הפעם בגלל הצבע המדהים.
    גם הזוג השני לא רע אבל התחושה שלי היא שראיתי יותר מדי כאלה. בכלל - שילובים של שחור לבן ואדום, קלאסיים ככל שיהיו, יש לנו קצת יותר מדי לאחרונה...

    השבמחק
  6. שרונה - תודה רבה על המחמאה ☺ אני מתה על השמלה הזאת, היא פשוט נהדרת!

    רחלי - תודה רבה מותק, איזה כיף ☺

    ושתי - כפכפי האצבע שם כדי להזכיר לנו שאנחנו עדיין במדינת ישראל וחולקים ארועים עם חיים צינוביץ/השרוף. ככה זה, שיא הגלאם ☺

    Photo.Fashion.Passion - העונה הם ממש לא שיחקו אותה בעיני, בינוני מאוד. אני בחיפוש אחרי סנדל יפה ונח לקיץ ואין קול ואין עונה באף רשת. מבאס נורא.
    נראה לי שאמרתי את זה כבר אבל, אני אגיד זאת שוב - היה ממש כיף לפגוש אותך אתמול! ☺

    VanityGirl - מסכימה עם כל מה שאמרת, מה שאומר שאם אלה שני הזוגות שמצאו חן בעיני...מה היו השאר...אופסי.

    השבמחק
  7. אם את מוצאת משהו ראוי בחנויות - רוצי לספר לי! אני כבר די נואשת!
    ותודה לך יקירתי, כתבתי לך תגובה בחזרה למה שכתבת לי.. נהנתי גם אני לראות אותך!
    3>
    שרונה

    השבמחק
  8. מבטיחה לעדכן אם ימצא משהו ראוי! גם את ☺

    השבמחק
  9. השמלה מאממת (את לא צריכה באמת שאגיד לך, אבל אני מצטרפת למקהלת הפירגוניישן)

    והפתעת אותי עם נאוטיקה. כלומר- השמלות נראות אמנם סופר-שמרניות, עם ניחוח קל של בוקיות, אבל הן הרבה יותר צעירות ממה שציפיתי.
    נאוטיקה תמיד נתפס אצלי כמותג קשיש נורא, אולי זה בגלל החנות בגן העיר
    (מרכז קניות קשיש נורא).

    השבמחק
  10. השמלה שלך פשוט מהממת עלייך. מתי הספקת לקפוץ לשם לעוד שופינג?
    לגבי נאוטיקה - זה מהמותגים האלה שהצפונים הולכים איתם, אבל בסדר. לא ליפול.

    ולמרג'ורי - גן העיר הוא אחד הקניונים הכי חמודים בעיר. אני אוהבת אות וכמעט כמו את הסנטר. כיף מהאייטיז.

    השבמחק
  11. מרג'ורי - תודה על המחמאות. בקשר לנאוטיקה, אני מאוד אוהבת את האיכות. גם הלוק הפראפי הזה אהוב עלי ומצד שני, המחירים בארץ תלושים מהמציאות. לא רוצה לקנות שמלה ליומיום ב 600 ש"ח. פשוט לא רוצה, כמו ילדה קטנה וצווחנית, לא רוצה! אז את יכולה להבין שזה קצת עצבן אותי...גן העיר זה מקום נוסטאלגי, כל השופינג ילדות שלי נעשה שם בשיתוף אמא שלי ואחותי ☺

    ספי - עמדתי בתור לH&M כדי להחליף חולצה לאמא. לא איפשרו לי להכנס בלי תור אפילו שמדובר בהחלפה. נו מילא, לפחות מצאתי את השמלה הזו.
    אגב, אתמול לא היה תור אז נכנסתי סתם, לא נשאר כלום בחנות. בחיי, שהמדפים חצי ריקים. אני לא מסכימה שנאוטיקה זה של צפונים, כי זה לא. בגלל המחירים ההזויים שלהם בארץ הם נחשבים למשהו של צפונים, תכלס זה עוד מותג יומיומי.

    השבמחק
  12. מותק השמלה מקסימה וממש מחמיאה לך! יצא לי להיות ביום חמישי ב-h&m ולא מצאתי שם שום דבר יפה. בכלל. הייתי מופתעת שאנשים בכלל קנו שם משהו, ועוד היה תור. סופ"ש מקסים!

    השבמחק