26.3.10

אז מה בתיק?

כל הפרחוני הזה בחנויות ובכלל, מסביב עושה לי חשק לפרחים. האמת, שאני לא בטוחה שבא לי ללבוש אותם אבל בא לי להריח אותם. אני ממש כמו ג'אנקי, מכורה להסנפת פרחים.

Photobucket


האמת שגם לא הייתי מתנגדת לפלאטס של שאנל. כל כך פרחי וכל כך חמוד גם יחד.


היום נכנסתי לאתק של Irregular Choice לשטוף קצת ת'עיניים ולראות את כל הדברים היפים ש"שופרא" בטח לא יביאו. האמת שיש להם יציאות כאלה חמודות, שאני כל פעם מחדש חוטפת מהם כאב שיניים מרב שזה סכריני ומתוק. האאוטפיט הזה הוא בהחלט משהו שלא הייתי מתנגדת ללבוש ולגרור אחרי מבטים של "מה נסגר עם בחורה? היא יכלה להעמיס על עצמה עוד משהו?" האמת היא, שאני די רגילה לזה, אז לא אכפת לי.

Photobucket

נעליים, תיק, קרדיגן Irregular Choice, ג'ינס ועגילים רנדומליים, משקפיים בטסי ג'ונסון.

ואם כבר במתיקות עסקינן אז איך אפשר בלי עוגי פלצת?

Photobucket

נעליים Irregular Choice, ג'ינס TopShop, שעון G-Shock, חולצה עם הדפס אוזניות Blueinc, לק טורקיזי Hot Topic


הנה משהו סכריני שאני רכשתי לאחרונה - בובת M&M's! (חמישה שקלים בשוק הפשפשים)



Photobucket



I M&M's


משהו שתמיד אהבתי ואף פעם לא עשיתי, הוא מדורי ה"מה בתיק?" למיניהם שרואים גם בבלוגים אחרים וגם במגזינים שונים. ב"לאישה" האחרון (זה עם הגב הערום של בר רפאלי בשער) מראים לנו מה יש בתיקים של גילת אנקורי, שלי גפני ודנה פרימן. יש מצב שפיספסתי ויש שם עוד מישהו, אבל זה מה שעניין אותי. אני חייבת לציין, שממש אהבתי את זה שלגילת אנקורי יש משקפי שמש של ברברי ובמיוחד אהבתי את התיק של דנה פרימן ותכולתו כיוון שהתכולה די דומה לשלי. אז החלטתי לפתוח במסורת חדשה, בה אציג את תכולת התיק שלי כל פעם שאחליף תיק. אל חשש, זה קורה לעיתים קרובות! אז קבלו אותו, ה"מה בתיק...שלי!"



Photobucket


קצת פרטים:

תיק שחור של אקססורייז
תיק איפור סגול של YSL
תיק תרופות/עזרה ראשונה קטנטן שנרכש לפני כשש שנים ב"ביג טום" ומכיל מפלסטרים צבעוניים מפריז ועד לכדורי המיגרנה שלי.
משקפי שמש של ברברי
משקפי ראיה גיקיות
ארנק של Looka שחור + ורוד שקיבלתה מתנה ליומולדת שעבר.
יומן זהוב של Nine West (אני הוספתי את המדבקה של הלו קיטי) ויש לו גם עט זהוב.
סיגריות פרלמיינט לייט קצר + מצית (הפחתתי בכמות!)
מגזין Glamour של חודש מרץ
ספר ארכיאולוגיה של הידע - מישל פוקו (פוקו היה חושב שזה מאוד פוסט-מודרני מצידי להסתובב בתיק עם מגזין אופנה והספר שלו גם יחד).
בגזרת האיפור אפשר לראות שיש לי פטיש לליפ גלוסים למיניהם: לאבלו בטעם תות עם גוון אדמדם עדין, וזלין בריח פסיפלורה (הקופסא הטורקיזית עם הפרחים האדומים) ווזלין של ModCloth שקיבלתי מהם במתנה. יש גם ה Juicy Tubes והגלוס של אסתי לאודר מס' 2 Rhubarb.
מסקרה של YSL
טוש אקלה של YSL
סומק של MAC - Melba matte
עיפרון עיניים שחור של Clinique
צלליות:
Swimming Lustre ו - Tilt Frost של MAC
צללית סגולה של Sephora מס' 7
מברשת סומק של Clinique


מחר הולכת להיות שבת כייפית במיוחד, החל מ 12:00 אני אהיה במכירת ה- ביי ביי חורף! של "צ'וצ'ה". אתם כבר מכירים את הכתובת, אבל למי שלא אז זה ברח' רבי יוחנן 1, ביפו. בערב, אני נוסעת לשדה התעופה לאסוף חבר ממש טוב שמגיע לביקור מניו יורק! אתם יכולים לצפות להרבה פוסטים מרחבי הארץ במהלך חו"ל המועד :)

מקווה שגם השבת שלכם תהיה כייפית!

12 תגובות :

  1. האתר של IC מעלה דמעות בעייני כל פעם שאני מבקרת בו. והחנות שלהם בלונדון שברה את ליבי אפילו יותר. לנשים כמוני, שלא הולכות עם עקבים, זה כמו סיור מודרך בגיהנום - עם כל היופי הזה שלעולם לא יהיה שלי. אבל כן איתרתי כמה פריטים שטוחים מתוקים למדי, ואני מקווה ששופרא יועילו להביא אותם הקיץ.

    מענין שיש לנו כמה פריטי איפור משותפים. אולי אני גם אארגן פוסט כזה? אני חוששת שיהיה מסיך כמעה להציג את תכולת התיק המבולגן שלי, אבל היומן המקסים שלי ראוי לפוסט בפני עצמו.

    השבמחק
  2. אני מתה על פוסטים של "מה בתיק" - כמו ששמת לב:)
    בעצמי שוטטתי לא מזמן באתר של אירגולר צ'וייס והפלא ופלא - נדלקתי על הנעליים מהאווטופיט הראשון:) כמה חבל שעקבים הם big no-no בשבילי:)

    כיף של פוסט! כן ירבו...

    השבמחק
  3. מי כתב את הכתבה הזאת על התיקים בלאישה?

    השבמחק
  4. שרונה - את חייבת לעשות פוסט על תוכן התיק! ואם יש לך יומן מגניב במיוחד, אז תקדישי לו את מלוא תשומת הלב :)
    מה יש לנו במשותף מהאיפור? מעניין לדעת :)

    PinKabuck - אמרתי לך כבר - נכתב בהשראתך :)

    Kalba - האמת שלא הסתכלתי אפילו, אבל עכשיו כשאמרת אז הסתכלתי. יצא לך חמוד ביותר!

    השבמחק
  5. יו, יו, יו- איזה נעליים מדהימות!
    והעקב נראה כלכך רחב ונוח...(טוב, אז רק בצהובות.)

    השבמחק
  6. את גורמת לי להרגיש כמו אישה מוזנחת שלא משקיעה במראה שלה. לי אין בתיק בכלל תיק קטן לאיפור. הדבר היחיד שקרוב לקוסמטיקה אצלי בתיק זה בליסטקס לשפתיים יבשות. מצד שני, אני באמת בקושי מתאפרת. הו, הזוועה.

    השבמחק
  7. מרג'ורי - תכלס הצהובות/בז' נראות הרבה יותר נוחות. אבל אני רוצה גם את הראשונות.. :( מקווה שהן יגיעו לארץ ומקווה שהן יהיו באמת נוחות. רב הנעליים של IC נוחות.

    ושתי - עכשיו אני מרגישה קצת רע עם עצמי...אבל זה שאין לך איפור בתיק זה אומר שאת לא מטופחת? מה קשור? אני לא מתאפרת כל יום, בעיקר לא בימים שאין לי זמן לזה. מעולם לא ראיתי את זיו פנייך, אבל איכשהו אני בטוחה שאת נראת נפלא ☺

    השבמחק
  8. הפלאטס של שאנל הם הדבר הראשון שקלטו עייני, והייתי שמחה גם אני לזוג כזה משלי!

    אני גם אוהבת את ההצצה לתיקים של אחרים, יש בזה תמיד משהו מסקרן. היום במקרה נזכרתי שכשהייתי קטנה, אהבתי נורא להסתכל לאבא שלי בתיק שלו.. תמיד היה לו תיק עור יפה (שחבל שהוא כבר זרק את כולם ולא השאיר איזה עצם או שניים לילדה הקטנה), והייתי סקרנית לראות אם יש שם הפתעה בשבילי. ההפתעות בד"כ היו דווקא בתיקים של אמא!

    חג שמח שיהיה לך!
    שרונה :)

    השבמחק
  9. כמה תיקים בתוך תיק אחד !!
    האמת שגם לי יש תיק בתוך תיק בתוך תיק...
    הכל בשביל שאף אחד לא ישאר מקופח וחסר מטרה :)

    מעניין אותי מה בתיק שלך בסיטואציה אחרת, למשל אחת שדורשת קלאצ'. מה עובר את הסינון? מה המאסט שלך?

    השבמחק
  10. הכי אהבתי את הקרדיגן מהאאוטפיט הראשון ואת הנעליים מהשני. ממש לטעמי!

    השבמחק
  11. אההההההההה, השעון המלבב הזה! אני רוצה בכל הצבעים. התיק שלך ממש מושקע. בשלי יש בעיקר שפריצר למשקפיים, זה היי לייט של התכולה. פיסת האלוהים הקטנה שלי D:

    השבמחק
  12. אוקיי. בביקורי הקרוב (יום שישי) בלונדון, בהחלט אתפנה לי לחנות של ic הצהובות מדהימות (קצת אוהד בית"ר) אבל מהממות ונראות נוחות בעליל (-:


    אני אוהבת פוסטים של מה בתיק! זה ממש אחד הדברים האהובים עליי. יש אתר שלם כזה. לא מוצאת את הלינק לצערי, אבל את בטח מכירה.

    חן

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...