10.3.10

H♥M



אהההההההה!!!!!!!


אתמול היה יום H&M וזה היה פשוט נהדר. התחלנו את היום בארוחת בוקר ושיחה עם קתרינה מידבי במלון "קראון פלזה" בת"א. על כל מה שדיברנו עליו אפשר לקרוא אצל נעלולה ולכן, אני אתייחס לכמה דברים שקתרינה אמרה שמאוד מצאו חן בעיני. הדבר הראשון, הוא תשומת הלב שמקדישים בחברה לאיכות הסביבה. בין אם מדובר בשילוח הסחורה דרך הים ולא דרך האוויר ובין אם מדובר במיחזור חומרים - נראה, שהם חושבים על הכל. אחת הקולקציות המסקימות ביותר של H&M - הגרדן קולקשן - שכבר אצלנו בישראל ותוכלו לראות אותה מקרוב מחר (בשאר העולם רק בעוד שבוע - שבועיים), עשויה כולה מחומרים אקולוגיים כמו פוליאסטר ממוחזר וכותנה אורגאנית. זה אולי נשמע קצת פלצני אבל, זה מאוד חשוב לי וזה חשוב בכלל. נעים לי לדעת שמישהו השקיע מחשבה בעשייה שלו, לא משהו שאפשר להגיד על הרבה חברות, לצערי.

כששאלנו את קתרינה על שיתופי הפעולה עם המעצבים הגדולים ובעיקר, איך היה לעבוד עם קארל לגרפלד ואיך הכל התחיל, השיחה גלשה לשיחה על שאנל באופן כללי. קתרינה החלה לספר על ההיסטוריה של קוקו שאנל, החלוציות שלה ועל הרצון שלה שכל אישה ואישה תוכל ללבוש את הבגדים שלה. לטענתה, אם קוקו הייתה עוד בחיים, היא הייתה מסכימה מיד לשיתוף פעולה עם H&M. עוד ציינה קתרינה, ואני לא יכולה שלא להסכים איתה, הוא שכשאישה מעצבת לאישה, היא עושה את זה טוב יותר. כי הרי מי יודע יותר טוב מאיתנו איך הגוף שלנו מתנהג, זה פשוט כך.
מאוד נהנתי לפגוש אישה מוכשרת, אינטליגנטית ויפה כמו שרק שבדית יכולה להיות. שימו לב לאמזונה הדהימה הזו שכמובן, לובשת H&M.




בערב, הגעתי להשקה שלא הייתה עמוסה כמו שחששתי שתהיה ושמתי ידי על כמה פריטים שתוכלו להתרשם מהם בפוסטים הבאים.



את השמלה הזו מאוד מאוד רציתי, כשמדדתי אותה בהשקה, לצערי הרב מאוד היא לא התאימה/החמיאה לי. מאוד הצטערתי ולכן, נאלצתי לפצות את עצמי בשמלה אחרת. אגב, השמלה מתומכרת ב 179 ש"ח, יש בה המון בד והאיכות מעולה. הנה עוד נקודה שבגללה אני מאוד שמחה על הגעתה של הרשת לארץ, האיכות. אני לא מוצאת את עצמי לא פעם חוזרת הביתה עם קניות, מתישבת ומתחילה לחזק כפתורים, לגזור כל מיני חוטים ששכחו לגזור ועוד ועוד. לא כאן.


והנה אני וקלבה מרוצות מעצמנו במיוחד


לבשתי: שמלת וינטאג' מהאוסף של צ'וצ'ה, קלאטץ' עור נחש, נעליים (שלא רואים) גם כן מעור נחש, קרדיגן מזארה וחגורה בעיצובה של אחותי, אלין.


בקיצור, אין מצב שלא למצוא שם משהו, יש הכל מהכל. יש גם את הקולקציה של סוניה ראקל...המחירים מעולים, האיכות נהדרת. אני הכי בעד אופנה להמונים, שכולם יראו טוב, ככה לא יכאבו לי העיניים ברחוב.
מפרגנת

11 תגובות :

  1. חבל שלא יכולתי לבוא.
    בהזדמנות הראשונה אני ואת בסניף האגדי!

    השבמחק
  2. מודעות לסביבה היא עניין חשוב ביותר, והם עושים את זה בדקדקנות של דינוזאור שוודי :) היית מהממת גם במפגש וגם אחר כך, היה כיף!

    השבמחק
  3. רק רציתי להגיד שיש לי מימדים כמו שלך פחות או יותר ויש לי באדי אישיוז וכשאני מרגישה ממש חרא אני נכנסת לבלוג שלך ומבינה שאני סתם אוכלת סרטים!
    ממש עושה לי טוב לראות מישהי שהיא לא מידה 36 אוהבת את עצמה ולא מרגישה צורך להתנצל או להשיל קילוגרמים.
    ברור שאת לא עושה את זה בשבילי חח, אבל תודה. זה עוזר לי מאוד :)

    השבמחק
  4. שני - גם את הסניף נקרע יחד וגם אנחנו נפגשות בשבוע הבא!

    נעלולה - תודה רבה. אני תמיד שמחה לפגוש בך :) היה מוי כיף!

    נטע - אני מאוד שמחה לדעת. באדי אישיוז יש לכולנו אני מניחה אבל אני תמיד דואגת להזכיר לעצמי מה אני כן אוהבת בעצמי, ואז פתאום הכל מסתדר לי מצויין! אני בטוחה במיליון אחוז שאת פי מאה יותר יפה ממה שנדמה לך. אל תתני לאף אחד לבלבל אותך.
    נשיקות, ותבואי לבקר תמיד :)

    Photo.Fashion.Passion - היה מאוד כיף ואני מתה כבר שירגע שם קצת ואני אוכל לשוב לקחת את כל השלל שהשארתי מאחור :)

    השבמחק
  5. נראה שממש נהניתן. אני מקווה גם שיירגע מהר ויהיה אפשר ללכת לחנות ולא להירמס ע"י כל העדר. השמלה שלך נראית מאוד איכותית וכיף לראות אותך מחייכת בכל התמונות.

    השבמחק
  6. לא רוצה לבאס, אבל חייבת לומר שהאיכות ממש לא כזאת מדהימה... אני אומנם לא גרה בארץ אבל מתארת לעצמי שהבגדים הם אותם הבגדים. בקיץ קניתי שמלה שהתפרקה לה כתפייה לאחר יום בודד, בחורף קניתי שמלה שנהיה לה חור בצד לאורך התפר... המחירים נהדרים, אבל לא סתם.

    השבמחק
  7. Lilya - המפגש היה ממש מוצלח והאמת, גם ההשקה. הכל נעשה באווירה שמחה ונינוחה. אני גם מקווה שירגע כבר, שמתי עין על עוד כמה דברים :)

    Gal - האמת היא, שהאיכות שלהם ביחס למחיר טובה מאוד. זו לא הפעם הראשונה שאני קונה H&M, זו הפעם הראשונה שאני עושה זאת בארץ :) האמת שמה שאת מתארת יכול לקרות, אין ספק. מצד שני, מכנסיים שנרכשו בטופשופ תמורת 500 ש"ח נפרמו לאחר חודש וחצי לא בתפר, בבד! סיפור עצוב, זה לפעם אחרת...

    השבמחק
  8. וואו, זה נשמע ממש כיף! האמת היא שאני מתה ללכת לסניף החדש, אבל אני גם ממש מפחדת להתקרב לעזריאלי... אחרי ההסתערות שהייתה שם בפתיחה, אני בספק אם נשאר להם מה למכור בכלל!!

    השבמחק
  9. היה באמת מאוד כיף. אהבתי את הפוסט שלך כי הוא באמת שמח וחמוד כי אחרי כל השיט שדיברו ברשת ובטלוויזיה על הפתיחה קצת הרס לי את האושר של הגעתם, הפוסט שלך החזיר לי את האושר הזה. היה מהמם לראות אותך, כמו תמיד. נשיקות!

    השבמחק
  10. שיקסע - היה מוי כיף ואני גם בחרדות מעזריאלי עכשיו. אני ממש רוצה לחזור לביקור נוסף אבל אני מתאפקת בינתיים.

    ספי - גם אני שמתי לב שפתאום נהיה גם דוחה סביב העניין הזה אבל, אני ממש שמחה שהם כאן וכל השאר לא מעניינים אותי :) היה כיף לראות אותך. בטח נתראה בקרוב שוב.

    השבמחק