17.3.10

YSL in ISRAEL


Photobucket

כך זה נראה בארוע של YSL אתמול בבית אנדרומדה, ביפו. שני ואני אפילו פצחנו בריקוד לוהט מרב התרגשות...


Photobucket


ואז יאניק וואודרי, היוצר ומפתח האיפור של YSL, שעבד עם איב סאן לורן בכבודו ובעצמו, העביר לנו סדנת "אהבי את עצמך" והנה כמה טיפים נחמדים שקיבלנו ממנו:

1. כשאת מורידה איפור, עשי זאת בעדינות ואל תשפשפי את האיפור מפנייך כאילו מדובר בסקוטש ומחבת עם שאריות של שמן טיגון. בעדינות, בנות.

2. המייק אפ נועד להסתיר פגמים ולא להוות "עור שני" או מסכה.

3. כדי להניח סומק במקום הנכון יש לחייך מכל הלב ואז להניח את הסומק על תפוחי הלחיים. אגב, חיוך זה משהו שצריך לענוד על הפנים לאורך כל היום. חן חן.

4. אם אין לך זמן בבוקר, שימי רק מסקרה, אם יש לך 2 דקות בבוקר מישכי פס על העפעף העליון עם עפרון עיניים וטשטשי אותו קצת. ואם יש לך 5 דקות בבוקר, אז פשוט תתאפרי ואל תתעצלי!

כאן, יאניק מדגים עלי איך מאפרים את העיניים, הוא עשה לי את עין ימין ואני הייתי צריכה לעשות לבד את עין שמאל. יצא זהה, לא היו פדיחות :)



Photobucket

Photobucket

היה לי העונג להכיר את הבשמית סופיה גרוסמן, האחראית על מגוון בשמים נהדרים ובינהם ביוטיפול של אסתי לאונדר שאני מאוד אוהבת, טרז'ור של לנקום ועוד רבים וטובים. בימים אלו YSL משיקים את "פריזיאן" החדש שלהם שכמובן גב' סופיה המדהימה אחראית עליו גם. יש לו ריח של קרנבריז, אני משתכרת ממנו מרב שהוא מהמם. שמתי אותו היום, נשאר איתי משבע בבוקר ועד תשע בערב. תודו שזה לא רע...

Photobucket

התאפרנו :)

Photobucket

זהו המנהל תקשורת הראשי של YSL, צרפתי חמוד מאוד.

Photobucket


וכאן אני עושה קייט מוס לסיום. היא הפרזנטורית של "פריזיאן" ואני הפרזנטורית של "פלאפל פאשן", מהמם.

לבשתי: חולצת מעטפה: וינטג', חצאית וקרדיגן: זארה, נעליים: MAM'Z




16 תגובות :

  1. אני לא יודע אם אני מרוצה מזה שלא באתי או מצטער על כך. מצד אחד חגיגה בלעדית לנשים, מצד שני אני מת על בשמים, ועל טרזור במיוחד, ואף פעם לא פגשתי "רוקחת בשמים" ו"יוצר איפור".
    מה היה ב"גודי בג"? אולי זה יעזור לי להחליט...

    השבמחק
  2. אילולא הייתי ורודה (כרגע ספציפית סגולה) אז בוודאות הייתי ירוקה מרוב קנאה!!
    איזה יופי של ארועים! גם אני רוצה:)

    היום בדיוק הרחתי את פריזיאן והוא מדהים...פשוט מדהים....
    הטיפים מעולים- במיודח האחד על הסרת האיפור..הממ...נכון:)

    השבמחק
  3. the eye - אוווו היה ממש כיף וה"גודי באג" היה שווה במיוחד. באמת, שווה במיוחד. חבל שלא באת, אני תמיד שמחה לפגוש אותך בארועים.

    PinKabuck - אני התמכרתי, אני לא מפסיקה להריח אותו! באמת היה יופי של ארוע, גלעד תדמית שיחקו אותה.

    השבמחק
  4. אהובה, הכותרת שלך חזקה!
    ואת יודעת מה, אחרי הפוסט הזה כל מה שאכתוב יהיה קטן לאומת איך שתיארת את הארוע.
    כל הכבוד, גברת דושנסקי <3 (זה לב בפייסבוקית)

    השבמחק
  5. שנייייייי, את מהממת והפוסט שלך יהיה מהמם.
    פריבלטיקה שולטטטטתתת!!!1111 חחח (הייתי חייבת)

    השבמחק
  6. אתן כה לוהטות!
    תראי מה היה ב"גודי באג"!!!
    אהבתי את התמונות שמעבר לזה שאתן ניראות שם מדהים, הן גם משעשעות כמו שאני אוהבת.

    השבמחק
  7. Standing ovation - תודה רבה מותק ☺ היה כיף לראות אותך, כמו תמיד.

    ספי - אווו תודה תודה על המחמאות! ה"גודי באג" היה מלא בכל טוב מבית YSL החל ממסקרה ועד ל"פריזיאן" ☺

    השבמחק
  8. זה ניראה ממש כיף ואת מקסימה.

    השבמחק
  9. טנטי בקי - באמת היה ממש כיף ותודה רבה על המחמאה!

    השבמחק
  10. נראה אירוע כייפי!
    אני מתה על הטוש אקלה של YSL.
    חוץ מזה, שכל הטיפים שכתבת.. אלה דברים שאני מה זה מקפידה עליהם, ואיפור זה משהו שהוא חלק ממני. אין בוקר בו אני יוצאת למקום כלשהו ללא איפור מלא הכולל: מייקאפ, טוש אקלה, פודרה, סומק, מסקרה, עפרון עיניים וגלוס. זה חלק ממני, וכשמתרגלים לזה אי אפשר להפסיק!
    אני כל כך ממליצה.
    סופ"ש נעים!
    שרונה

    השבמחק
  11. פיטפוט שמיטפוט20 במרץ 2010 בשעה 23:11

    היי, אני חדשה בבלוג שלך, רציתי לדעת מי הוזמן להשקה הזאת? כלומר, האם את מאפרת או קשורה איכשהו באופן מקצועי לאיפור שהזמינו אותך?
    אגב, אני מאוד את המוצרים של אס"ל, במיוחד את הרוז' וולופטה שהוא פשוט מושלם ומחכה בקוצר רוח למייקאפ החדש שלהם.
    יום טוב.

    השבמחק
  12. שרונה - הטוש אקלה שלהם מאוד מאוד מאוד מוצלח. אני משתמשת בו ביומיום והוא אכן עושה את העבודה. אני מאוד מעריכה נשים כמוך, שאין יום שיצאו מהבית לא מאופרות. אני מודה בזה שאני לפעמים חוטאת בפנים נטולות מייק אפ...אבל, משתדלת שלא :)

    פיטפוט שמיטפוט - הי, קודם כל ברוכה הבאה לבלוג :)
    מי שהוזמן לארוע הזה הן בלוגריות שיש להן נגיעה לטיפוח ולא רק לאופנה. חלק מאותן הבלוגריות הן גם מאפרות במקצוען, אני לא. אני כותבת בבלוג גם על איפור ועל טיפוח ובכלל על כל מה שקשור לעולם האופנה.
    בקשר למייק-אפ החדש שלהם, ניסיתי אותו בארוע והוא מאוד מוצלח. נמרח בקלות על הפנים, נספג היטב ודי עמיד (הייתי איתו מהצהריים ועד השעות הקטנות של הלילה). בקיצור, נראה לי שהולך להיות טוב :)

    השבמחק
  13. או לה לה איזה ניחוח צורפתי עולה לך מהפוסט...! מהמם.

    השבמחק
  14. אכן, היה מאוד פרנסאווי חיחי

    השבמחק
  15. איזה פוסט נהדר, נראה שהיתה ממש חגיגה של קוסמטיקה. אני מאוד אוהבת את המוצרים שלהם ובאופן קבוע משתמשת בשפתונים של איב סאן לורן. גם הטיפים נהדרים ומאוד נכונים, מה שנקרא לגזור ולשמור:)

    השבמחק