8.4.10

בין הגפנים, בין השמשות הכל צהוב וירוק

מרב שטיילתי במהלך החג, הייתי חייבת למצוא לעצמי פתרונות לבוש יצירתיים ונוחים. משהו בצבעים פסטליים עושה לי את זה לאחרונה, בטח האביב. אז הקרדיגן הצהבהב והירקרק כיכבו ומככבים גם עכשיו.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
קרדיגן וינטג', T סקובי דו וחצאית מנוקדת מזארה, קבקבי אצבע מעור GAP, תיק חזורים I ♥ Jerusalem
Photobucket
השמש המלטפת הזו הייתה ממש טובה אלינו במהלך כל השבועיים האחרונים
גם אוכל טוב לא היה חסר...והצ'יפס צהוב, כמו הקרדיגן שלי וכמו החרדל שמונח לידו. היה יאמי.
Photobucket
וזה כבר קווץ', ששיך לנבי ארנבי ולאיל כהן...כהן?
ברגע שקווץ' ואני הכרנו, התאהבנו והשאר...היסטוריה.
Photobucket

6 תגובות :

  1. פוג! פוג!!!!!! אני אוהבת פוגים!!!!!!!!

    גם את זכרון אני אוהבת.

    השבמחק
  2. איזה תמונות שמחות. אוהבת תיעוד של מסע.
    הצהוב, ברור, מהמם!

    השבמחק
  3. Beautiful photos.
    A greeting to you Mirelle.
    Kisses

    השבמחק
  4. איזה כיף למי שהספיק לטייל בחופש. מאוד הולם אותך צהוב וצילומים בטבע. תמיד נחמד לראות אותך מצולמת.

    השבמחק
  5. דודה מיראלה,
    קווץ' שוכב פה עליי וכל כך מתרגש שהוא הפך מפורסם בין לילה :)
    יצאו תמונות מהממות!
    נשיקות

    השבמחק