10.4.10

פלאפל בעיר

אין כמו יום שישי בצהריים. כל כך הרבה פוסטים נכתבו על הרגעים הקסומים האלה של שישי בצהריים, אפילו שירים, נראה לי. שישי הזה היה יומו האחרון של ידידי הניו יורקי בתל אביב ובישראל בכלל. החלטנו שאנחנו מבלים את היום במקומות האהובים עלינו בתל אביב עם הסיבוב הקבוע של אבן גבירול-->ארלוזורוב --> דיזנגוף -->קינג ג'ורג' וחזרה לאבן גבירול. עברנו בכמה מהמקומות האהובים ביותר בין היתר, פלאפל 4 הטעמים שעל אבן גבירול פינת ארלוזורוב...יאמי!

ראו איזה פלא, הפלאפל אוכלת פלאפל!

Photobucket

אמרתי כבר, שהעונה אני חזק בצבעים הפסטלים ונראה לי, שהם כאן כדי להשאר איתי גם בקיץ. יש לי תחושה, שאולי בקיץ אני אלך קצת יותר על צבעים בוהקים, לא נאוניים כי אני לא בת 15, אבל בוהקים. בינתיים, הפסטליים כאן כדי להשאר מבחינתי. שישי הזה, התלבשתי הכי נח שיש, שמלה שחורה קטנה וקרדיגן ירקרק וכדי להקפיץ קצת את ההופעה, מרחתי את הלק הכתמתם המשגע הזה של ESSIE.

Photobucket

תראו כמה שהוא מהמם ה - TART DECO הזה.

Photobucket

Photobucket

הפסקת קפה ב LOVEAT

Photobucket

התיק האביבי שלי, איך שיוצאת השמש גם הוא יוצא מהמחבוא.

האמת שמרב שנכנסתי חזק לקטע של הצבעים הפסטלים, החלטתי לנסות גם את החברים האלה מקולקציית האביב 2010 של ESSIE, תראו איזה בייביז יפים.


Photobucket

מבטיחה לחלוק את התוצאות!

המשך סופ"ש אביבי ומהמם



6 תגובות :

  1. הההווו, הלאקים כאלו יפים!!! רוצה גם!

    השבמחק
  2. הלק הסגלגל,
    האחרון
    פשוטטט מהמם:)

    השבמחק
  3. הטארט דקו מקסים. וככלל - גם אני בעד פסטלים. בניגוד אלייך אני דווקא לא מתכוונת לוותר על ניאונים הקיץ, למרות שגם אני לא טינאייג'רת (אני סתם פרחה מבוגרת)

    השבמחק
  4. הפלאפל נראה דלישס אבל הלקים יותר! יאמי

    השבמחק
  5. איפה משיגים לקים של אסי ?
    נדמה שבארץ ממש מחביאים את זה

    השבמחק
  6. שיקסע - הם באמת יפים! יאמי ☺

    רויטל - פסטלי מושלם שכזה. רק לא עלי מסתבר (תעברי לפוסט הבא חיחי).

    VanityGirl - את הטארט דקו הכי אהבתי מכולם. בקשר לנאוניים - אני בטוחה שאני אפול לזה בסופו של דבר. פרחה, לא פרחה...בסוף פרחה ☺

    Noa - מסכימה חחח

    CV - את יכולה לבדוק איפה זה נמכר באתר הישראלי של אסי (של היבואן)
    www.essie.co.il
    הכי טוב לרכוש אותם ב"מדינה מילאנו" והכי הכי טוב, און ליין. איביי יוצא לרב זול יותר.

    השבמחק