13.4.10

פסטלים ושפנפנים

הגיע הזמן לנסות את שני הלקים הנוספים מקוקלציית האביב של ESSIE. אני ניסיתי את הסגלגל וכנראה, שגוון העור שלי צהבהב מידי בשביל הצבע הזה. מרחתי אותו בערב, הלכתי לישון מאוד מרוצה ואז התעוררתי בבוקר והיה נדמה שלילה לפני אכלתי אוכמניות והקאתי אותן על ציפורניי הענוגות. לא נעים. התגובות מצד שני, היו לא רעות בכלל. הייתה מישהי שכמעט התעלפה מרב שזה היה יפה בעיניה. כנראה שעל טעם וריח אין מה להתווכח. את הורדרד אימי החרימה במיידי, אני חייבת לציין שהצבע הזה הולם את ציפורניה המדהימות וגם אותה. אני ניסיתי אותו גם, הוא מקסים ביותר.


Photobucket


אז כאן, בתמונה הקטנה רואים את צרור המפתחות שלי. כן, כל זה. אם אי פעם תמצאו את זה איפשהו - תדעו שזה שלי ☺
את בובת השפנפנה הורודה קיבלתי מתנה השבוע והיא מיד הזכירה לי את השפנפנות של מארק ג'ייקובס. מעניין אם הוא קיבל את ההשראה מבובת מחזיק מפתחות עם פאוץ' לכסף קטן. מסתבר שהשראה יכולה להגיע מכל כך הרבה מקומות.

Photobucket


אפשר לראות שיש לי מיני פטיש לעוגיות "אוריאו". יש לי כיסוי למפתחות בצורת עוגיה זו (לא יודעת אם רואים בתמונה) ולאחרונה, נוספה לאוסף מראת "אוריאו". קצת חבל שאני לא אוהבת לאכול אותן, זה נדבק לי לשיניים. מצד שני, הן אהובות על ידיד מאוד טוב שלי וכל פעם שהייתי קופצת לבקר אותו בביתו כשזה עוד היה בתל אביב, הייתי רוכשת חבילת "אוריאו'ז" מהמכולת ממול. עם קפה זה עוד נסבל.
האמת שזה קטע כזה, חברים שלא ביקרתי בביתם תקופה, כשאני כבר מגיעה, אני מרגישה צורך שלא להגיע בידיים ריקות. לפעמים אני לא מספיקה לרכוש משהו קטן בדרך לשם אבל לרב, אני מתקשרת לשאול אם צריך משהו. איכשהו זה תמיד חלב וסיגריות. אין לי מושג מאיפה המנהג הזה התחיל, לא זכור לי. מה שבטוח, אני מאוד מעריכה ומאוד אוהבת את החברים שלי, הם תמיד תמיד חברים. אני חושבת על זה לעיתים קרובות האמת, כי לאחרונה יצא לי להתקל לא מעט באנשים שמאוד רצו להיות חברים שלי, אבל לא הבינו שחברות זה לא רחוב חד סטרי. אי אפשר להיות מניאק לצפות ליחס של נדיבות ונתינה. סתם שתדעו...סתם חשבתי לשתף ☺

6 תגובות :

  1. הממ לא יודעת. ניסיתי את כולם והמוכרת ניסתה נואשות לשכנע אותי שהאפרסק מדהים עליי, אבל זה לא הלך לה. בסוף קניתי אדום ניצנוצאז' עדין (הניצנוצאז' עדין, לא האדום).

    חמוד השפן שלך!

    השבמחק
  2. הלק הורוד הורסססס... הסגול פחות לטעמי, אולי זה בגלל שבאופן כללי אני לא מחבבת סגול. לא יודעת מה יש לי נגד הצבע הזה, גם בגדים בצבע סגול קשה לי ממש ללבוש (זה קורה לעיתים נדירות).
    שרונה

    השבמחק
  3. הסגלגל מזעזע. הוורוד מתוק.

    השבמחק
  4. כיף בבלוג שלך!
    מאחלת לך שיהיו לך הרבה חברים ורק מהסוג הדו סטרי

    השבמחק
  5. שרונה ראובני - אני בטוחה שאדום הזה יושב לעייך מהמם. השפן מוסר ד"ש.

    שרונה - האמת שאין לי בעיה ללבוש סגול, אני אפילו לובשת סגול היום. מצד שני, יש צבעים שאני לא מסוגלת לדמיין את עצמי בהן כמו צהוב בננה. לא מסוגלת ללבוש צהוב בננה.

    אנונימי - מסכימה ☺

    Curly - איזה כיף לשמוע! אמן ואמן ואני מאחלת לך את אותו הדבר ☺

    השבמחק
  6. הסגול פשוט קצת טיפקסי... המרקם שלו נראה מעצבן.
    ולגבי קניות לחברים- אני די מזדהה. מין הרגל סבתאי-קצת שכזה.

    השבמחק