17.4.10

The Lost Art of Keeping a Secret

השיר הזה של "Queens of the stone age" מתנגן אצלי ב IPod די הרבה לאחרונה. אולי כי, אכן מדובר בתקופה כזו שבה מתגלים כל מיני שקרים קטנים או גדולים בארץ ובעולם בכלל. זה גרם לי לחשוב בתצוגת האביב-קיץ 2010 של "הוניגמן"' שהתקיימה ביום רביעי האחרון ב"בית קסטיאל" בדרום העיר. למי שלא מכיר "בית קסטיאל" נמצא בחלק הדרומי של ת"א וכדי להגיע לשם בשעות מסויימות של היום, צריך לעמוד בפקקים מטורפים. החום, הצחנה וריחות השתן של החתולים והשתיינים/בליינים למיניהן מתערבבים יחד וממש בשלב שבו אתה כבר מרגיש "שיכור" אתה נוחת במעין בית/גן ארועים קסום. הכל נקי, הכל על טהרת הלבן. מגישים לך מטעמים מבית "מתוקה" שכוללים ראפים נדיבים, סנדוויצ'ונים עם גבינות מסריחות וממרח פסטו, מיני טארטס ומיני קאפקייקס וכמובן משהו קל לשתות - קאווה. לפתע פתאום, הכל כה נפלא ואתה כבר מזמן שכחת שאתה נמצא במקום שאליו לא תתקרב לאחר רדת החשכה מחשש לתקיפה/שוד/אונס/רצח.


מסיימים להתמנגל (מלשון "מינגלינג") וממשיכים הלאה, אל התצוגה. זה שרשת "הוניגמן" עברה איזשהו מייק אובר בשנים האחרונות, כולנו יודעים. הבגדים הפכו ללבישים גם אם את מתחת לגיל 70, הגזרות בהחלט מחמיאות לגוף הנשי (אני מודה, חייבים למדוד, אחרת לא מאמינים) והכל על פניו נראה בסדר. אז יאללה, מתחילים!


Photobucket

"השורה הראשונה" אם תרצו, אושיות האופנה של ישראל...אני מודה, גם אני הייתי עם קבקבי אצבע, אמנם של GAP ומעור אבל אתם יודעים, היה חם וזו לא הפעם הראשונה שביקרתי במתחם, כך שידעתי שיש חצץ ברחבת המינגלינג (אלון, בנות אוהבות עקבים לארועים יו נואו..לטיפולך, אודה).


Photobucket


אוי אוי כמה גלאמור...או שלא. דוגמנים ודוגמניות יקרים, גנבתם את ההצגה, כי התצוגה אמנם נמשכה שעתה וחצי או שעתיים שהרגישו כמו נצח נצחים ועדיין לא הסתכלתי על הבגדים בכלל! הפעם הראשונה שהסתכלתי על הקולקציה עצמה, הייתה כשעברתי על התמונות ועל הקטלוגים שקיבלתי לדרך. אז הבנתי שהבגדים לא רעים בכלל (יקרים קצת...שמלה יומיומית 299 ש"ח?). על מה הסתכלתי במהלך התצוגה? עליכם דוגמנים ודוגמניות ארצישראליים יקרים, תתעוררו! הנה כמה טיפים:

1. לא באים לעבודה שיכורים.
2. לא באים לעבודה עייפים.
3. לא באים לעבודה אחרי ליל הוללות.
4. אם את זו שבוחרת לעצמך את ההלבשה התחתונה, אז חשוב שתדעי שכשיוצאים לך 4 ציצים מהחזיה במקום 2, זה לא טוב. כשהתחתונים מחלקים לך את התחת ל"תחת עליון" וגם ל"תחת תחתון" גם זה ,לא טוב. כך "דוגמנית" נראת "שמנה" ואנחנו לא רוצים שזה יקרה לך, נכון?
5. גבר, גבר אתה דוגמן. זה בסדר וברור שזה רק כדי לממן את לימודי הרפואה/אדריכלות/הנדסת אלקטרוניקה שלך. אבל ראבק, מה זה הריצה הזאת על המסלול? מה זה המבטים האלה והפה הפעור כאילו שאתה לא יודע לאן ללכת ומחפש את מי לשאול?
6. לא בא לכם להית דוגמנים? לכו לברמן, אחלה כסף.

הנה לכם, גבירותיי ורבויי הסודות מאחורי הקלעים. הדוגמניות עיפות ולא יפות, הדוגמנים נראים אבודים ונבוכים, חלק מהבגדים היו מוכתמים (נדמה שהדוגמנית התישבה לרגע על בטון ונשאר האבק הזה. איפה ההפקה ועוזריה? מגבון לח? משהו?), חלק מהבגדים נראו לא מגוהצים, כל הדוגמניות היו עם נעליים של זארה-אחת נפלה מהפלטפורמות ואחת השכילה להוריד אותן באמצע המסלול ופשוט ללכת.

מגוחך...

Photobucket


קבלו אותה, את הפרזנטורית שדפקה ספרינט על המסלול תוך כדי עצימת עיניים, כי אם היא לא רואה אותנו, אנחנו בטח לא נראה אותה...

Photobucket

אני אישית מעדיפה אותה על שער של "לאישה" עם איפור + שיער של מיקי בוגנים והמון המון פוטושופ. כשלא ידעתי שככה זה נראה, האמנתי שהן אכן כל כך יפות, בטח שלא כל היום אבל בודאי כשהן "בתפקיד". האמנתי שהכל מושלם שם מאחורי הקלעים ושאפילו הכאוס מלא בגאלם. חבל שגיליתי שהכל אחרת, חבל שגילו לי את רב הסודות...


11 תגובות :

  1. וואו מותק,הרבה ביקורת הפעם..מסכנים-תרפי קצת...אבל יצא מצחיק ומשעשע וכיף כתמיד!!
    סתם שאלה-איך את מוצאת זמן ללכת לתצוגות הללו? את לא עובדת במשרה מלאה+לומדת?

    השבמחק
  2. עכשיו ראית במו עינייך את ההבדל בין עולם דוגמנות המסלול לבין דוגמנות צילומים... :)

    השבמחק
  3. מה קרה שהם שינו כיוון פתאום והחליפו את מלאני פרס המרהיבה והמתוחכמת באילנית היפה אך עממית? זה מתבטא גם בבגדים? כי דוקא הייתי מרוצה מהחנויות שלהם בשנה ומשהו האחרונות.

    השבמחק
  4. נשמעת כמו תצוגה מוצלחת במיוחד.
    הידד להוניגמן!

    השבמחק
  5. הנעליים שאילנית נעלה בפינלה הן של "גוצ'י" מתקופת טום פורד, בערך לפני 10 שנים. אני זוכר שכשעוד הייתי בתיכון ראיתי אותן על המוכרת בבוטיק של גוצ'י בכיכר (היום נמצא שם "אברהם"). שנה אחרי זה הן כבר הגיעו ל"בוטיק המרתף" של גבי.
    כנראה שגם סיימון אהב אותן, כך הן התגלגלו לרגליה של אילנית.
    אבל קיימת גם האפשרות שמישהו עשה להן חיקוי?! והדגם שאני מדבר עליו הוא בעצם המקור.

    השבמחק
  6. רחלי - אם הייתי מגיעה לכל הארועים אליהם אני מוזמנת, הייתי מובטלת וחסרת השכלה. לכן, אני בוחרת אותם לפי רמת העניין שלי ולפי הזמינות שלי :)

    אנונימי - לחיי הפוטושופ!!!

    שרונה - אין לי מושג מה גרם לשינוי, אני בעד מלאני. בכל מקרה, הבגדים לא רעים בכלל. יומיומיים, טרנדיים, הכל סבבה.

    שני - הארוע עצמו היה אחלה, אבל הדוגמנים פשוט הרגו אותי. אין מילים.

    the eye - אני לא יודעת למה, אבל יש לי תחושת בטן שלא מדובר במקור...אולי אני טועה, כי סיימון עשה אחלה עבודת סטיילינג בגדול.

    השבמחק
  7. זה לא ניראה מרהיב במיוחד, אבל מניחה שהם התאמצו וכניראה שיש עדיין מגבלות לעולם האופנה הישראלי.
    כמובן שניתן להניח שהם רוצים לשדר גם פשטות ולא להוציא סכומי ענק על תצוגות אופנה בשנים של משבר.

    השבמחק
  8. נראה לי, שגם עם סכומים יותר צנועים אפשר לקנות מטליות לחות ורולר כדי להוציא כתמי אבק ושיערות. היה עממי :) אבל נחמד.

    השבמחק
  9. בגדול אני מאוד אוהבת את הוניגמן, אבל הקיץ לא הצלחתי למצוא שם משהו שיעשה לי את זה ממש. חוץ מאולי איזה תיק קטן בצבע ורוד-אפרסק, דמוי עור.. שהתלבטתי אם לקנות או לא, אבל התמחור הגבוה יחסית (170 שקלים על תיק כזה פיצי ולא מעור?!), גרם לי לוותר.
    שרונה

    השבמחק
  10. אוי איך אהבתי את הפוסט שלך! את גדולה!
    כתוב טוב, אחלה תמונות, אבחנות מדוייקות!
    קשה ומביך לצפות במופע חאפריות ישראלי לתפארת, ועוד מהשורה הראשונה....
    אהבתי מאוד.

    השבמחק
  11. שרונה - המחירים שלהם עלו העונה ולא ממש ברור לי למה. אולי אילנית דרשה יותר כסף עבור הקמפיין ממלאני, אז הם ננאלצו לעלות את המחירים? אין לי שמץ.

    אלה - תודה רבה :) תמיד כיף לשמוע, תודה, תודה!

    השבמחק