26.5.10

ירוק בעיניים #895675896

אני חושבת שהגיע הזמן לחשוף את הרכישה האחרונה שלי! תיק! כבר הרבה זמן שאני מחפשת תיק ליומיום, שיהיה גדול מספיק כדי שאוכל להעביר איתו יום שלם של עבודה וגם לימודים. לצערי הרב, רוב התיקים שנתקלתי בהם לא ענו על הדרישה ואז הגיע הבייבי הירקרק הזה. מיד אמרתי "אתה תהיה שלי ואני אקרא לך שרק", הוא הסכים.


Photobucket

Laster

הוא מחולק לשני תאים גדולים בפנים, יש לו שני כיסי צד ועוד שלושה כיסים קטנים בפנים, מה שנקרא - כל החבילה. אני מאוד אוהבת את הדיטיילים בידיות - 2 ידיות קצרות ואחת ארוכה עם דיטיילינד מגניב במיוחד בקצוות. גם הקשקוש הקטן שאפשר לנתק, מקסים בעיני ומוסיף.

למרות החשש הכבד, שלא אוכל להתאים כלום לצבע הזה, רכשתי אותו וגיליתי שהוא נראה נפלא (כמעט) עם כל דבר. באחד הימים, כשהגעתי לעבודה עם שמלה אדומה מאוד, פלאטס ניוד והתיק הזה, מישהי כמעט התעלפה מרב שזה היה שילוב נהדר בעיניה. לצערי לא הצטלמתי באותו היום אבל כן הצטלמתי קצת בטיול האחרון לעיר העתיקה של ירושלים. כמובן שבדרך לשם עברנו גם בשדרות ממילא שמשרות ניחוחות של חו"ל קצת.

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket

לבשתי: קבקבי אצבע מעור GAP, טייטס וקשת לשיער H&M, חולצה AA

Photobucket

תלבושת אחידה זה הדבר הכי לוהט שיש!

☺☻☺
במעבר חד, אני רוצה להפנות את תשומת ליבכם לתכתובת הזאת. מדובר על תכתובת שהתקיימה בין הבלוגרית VanityGirl מהבלוג "מה בבקבוק?" לבין חברת CHIC שכולנו מכירות. ממליצה בחום לקרוא את הדברים ולעשות את השיקולים שלכן.
מה אני אגיד לכן, לא פשוט בבלוגוספירה, הא?

10 תגובות :

  1. תיק מדליק בהחלט!!! גם לי יש תיק ירוק- אבל בגוון כהה יותר, וזה באמת מתאים לשילובים רבים.

    כמה זמן לא ביקרתי בירושלים- עשית לי ממש חשק!

    השבמחק
  2. אוווו. מהמם!
    בדיוק אני ואמא דיברנו על המותג הזה...כי איזו קליינטית שלה אמרה לה שהיא היבואנית, אבל שכחה לומר איפה ניתן להשיג.
    אז אםפ לא אכפת לך לציין איפה רכשת את שרק?

    הבנתי שיש למותג גם תיקים פרחוניים מהממים לא פחות!

    השבמחק
  3. יוצא לי להיות מלא בירושלים כי אמא והחבר גרים באיזור אבל בממילא עוד לא יצא לי להיות, מוזר.
    השרק שלך הורס והתינוקות האלה מזה מטרידים!
    תתחדשי יפה!

    השבמחק
  4. עכשיו אני נזכרת שהיה לי תיק דומה באותו הצבע מאלדו. אני חושבת שנתתי אותו לאמא שלי, כי הוא היה גדול מדי בשבילי בשלב כלשהו.. בכל מקרה - זה נראה מצוין! לאחרונה, מאז חזרתי לזחוב יומן שמנמן לכל מקום, נהייתי פריקית של חלוקת תאים בתיקים. נשמע כמו נושא מענין למחקר - חלוקת תאים בתיקים!

    בקשר למה בבקבוק, אין לי מילים ויש לי הרבה מילים בו זמנית.

    השבמחק
  5. revital - סעי לירושלים! זה סוג של חו"ל, בקטע טוב כמובן. ☺

    חן - נחמד שבאת לבקר ☺
    ל"לסטר" יש מלא תיקים וקלאטצ'ים וארנקים והם באמת מאוד יפים ונוחים, גם במחיר. את שלי קניתי ב Big Tom בסנטר ובאמת שיש להם מבחר ממש לא רע.


    michalooshla - התינוקות באמת מטרידים! נראה לי מעניין לשים את התמונה שלהם כאן ולראות אם מישהו יהיה מוטרד מהם כמוני ☺

    שרונה - חלוקה פנימית בתיק זה אחד הדברים החשובים ביותר. ובקש לדבר השני, זה פשוט לא יאמן, זה מה שיש לי להגיד.

    השבמחק
  6. תיק הורס! אגב לגבי ההתכתבות הזאת, הם עשו לעצמם נזק גדול בזמן כל כך קצר, הספקתי לראות את התכתובת הזאת כמעט בכל בלוג אפשרי. יפה!

    השבמחק
  7. תיק הורס!!! והצבע מושלם, ללא ספק עושה את ההופעה.

    השבמחק
  8. that's beautiful! love the bag!

    השבמחק
  9. Standing Ovation - תודה על התיק ☺ לגבי ההתכתבות, אני מאוד שמחה ששוב הבלוגוספירה הוכיחה את חוזקה!

    bloodymiri - תודה רבה מותק! ☺

    Ruth - thank's!

    השבמחק
  10. התיק ממש ממש יפה! באמת יש חשש שירוק לא יתאים עם הרבה דברים... אבל אם את מצליחה לשלב אותו כראוי - מה טוב!
    תתחדשי ותהני!
    שרונה

    השבמחק