3.5.10

דיכאון אופנתי

לא ברור לי בכלל מה זה ה"דיכאון האופנתי" הזה שנפל עלי, אבל הדברים היחידים שבא לי ללבוש מזה כמה וכמה שבועות הם שמלות וטי שרטים. כן, טי שרטים. משהו שלא הרבה אנשים יודעים עלי הוא, שיש לי אוסף טי שרטים מאוד מכובד שכולל עשרות רבות של טי שרטים מיוחדים. בין אם זה של חברות או לוגואים מסויימים ובין אם זה טי שרטים עם מוטיבים ספציפיים שאני מאוד אוהבת, כמו יפן או סרטים מצויירים (לוא דווקא יפניים). לפעמים צריך להשאיר מקום גם לטי שרטים חלקים ומה יותר כייפי מטי שרט לבן. לא ברור לי למה, אבל יש לי חיבה עזה לטי שרט לבן ומושלם עם ג'ינס בהיר ומושלם וככה החלטתי להתלבש לפני מספר ימים לעבודה. זה בהחלט מאוד "נועז" מצידי להגיע לבושה כך לעבודה. ממש ליבינג און דה אדג', אבל זה היה ממש כיף ובעיקר נח.
כדי לא לשעמם את עצמי למוות, התאבזרתי בתכשיטים כסופים ויקרים מאוד לליבי, כיוון שכמעט כולם עברו אלי בירושה. במילים אחרות, וינטאג' גבירותיי ורבותיי! מה שלא עבר בירושה, התקבל כמתנה מחברות כך שהערך הסנטימנטלי נשאר גבוה במיוחד.


Photobucket
Photobucket

כדי לשדרג קצת את השרשרת עם התיליון הירוק (יותר ג'ייד מירוק) הוספתי על השרשרת שתי טבעות וכך נוצרה שרשרת הרבה יותר מעניינת ואף "עמוסה" ממש כמו שאני אוהבת.

Photobucket

הנה אני עם הג'ינס הבהיר שלי והטי הלבנה שניה לפני הכניסה למעלית. הייתי חייבת להוסיף את הסנדלים הכסופות שלי מ Irregular Chioce שאני כל כך אוהבת - גם כסוף, גם פפיון קשירה וגם כנפיים - מה עוד בחורה יכולה לבקש?

Photobucket

כאן אפשר לראות את כל התכשיטים כולם שהיו עלי באותו היום

Photobucket

צמיד - DOBERMAN
שלושת השרשראות + התיליונים + הטבעות על השרשרת - דודה א'
טבעת עם אבן חומה - דודה ב'
טבעת חותם - סבא
התיליון של המפתח הוא בערך הדבר הכי מקסים בעולם ☺

בקרוב, עוד פוסטים עם טי שרטים כאלה ואחרים וכמובן, הרבה שמלות קייציות!


חודש מאי שמח!





5 תגובות :

  1. יפה לך ג'ינס וטי-שירט!

    השבמחק
  2. יש ימים שבא לזנוח את הכל לטובת הדברים הפשוטים האלה כמו ג'ינס וטישירט לבנה, בדיוק חשבתי על זה לפני כמה ימים... כמה יופי יש בזה. אבל בכל זאת זה נשאר רק לימים נדירים.

    התכשיטים שלך מקסימים ואני מתה על הצבע הירוק הזה!

    השבמחק
  3. אווו יש לך את סנדלי הרמס! כמה מגניב.

    אני חייבת לומר שהג'ינס האלה ממש חתיכיים עליך.

    השבמחק
  4. ואו! התכשיטים מקסימים!
    אני חושבת שממש ממעיטים בערכה של הטי שירט הלבנה. פריט חובה בכל ארון!
    הראת כאן דוגמא טובה מאוד איך לשדרג אותה עם האקססוריז הנכונים !

    השבמחק
  5. התכשיטים באמת מאוד חמודים ויכולים להפוך לוק פשוט למקסים. אהבנו.

    השבמחק