12.5.10

מתבזבזת

יום ראשון, שעה 18:00, קומה 65 מגדל "שער העיר", רמת גן. סיוון קליין מחייכת מתוך אילוץ לעוברים ושבים חנוקה בסקיני ג'ינס וגופיית ספגטי בלבן וישן. מלצרים חמודים מסתובבים עם מגשים עמוסים בדברים שנוטים להתנהג כמו "נוער הגבעות", רק בירכיים שלי. שני, נעלולה ואני – כולן אחרי יום עבודה מנסות להנות מהנוף המהמם שמכוסה כולו בשאריות של ענן אפר וולקני.






רז מאירמן, שאני בטוחה שהוא עוד הרבה דברים אבל מעדיפה להתייחס אליו כ"חתיך", עולה לפודיום (אשכרה) ומכריז שמתחילים.


רז והתלתלים של בלוגר רנדומאלי כלשהו

נניח שהיו נותנים לי 1,000,000 ₪ ותודו שעם האפסים זה נראה מרשים יותר, מה הייתי עושה עם כל הטוב הזה? מממנת לעצמי תואר מתקדם ב – NYU או לפחות את חלקו. לא טוב...צריך לבזבז תוך 24 שעות! אז אני מניחה שהייתי משקיעה את הכסף: דירה להשקעה, מניות סולידיות כמו ששרונה הציעה. גם לא טוב!!! צריך לבזבז על חוויות! לא קונים, לא משקיעים! "קונים" חוויות!

אז אני יודעת! שינהולץ וארנבי, החתונה עלי! חתונה זה חוויות, לא? נרים ארוע מטורף, ננחית אתכם ממסוק הישר לתוך החופה, שתהיה מעוטרת בפנינים ואבנים טובות, נביא את..מממ...ג'סטין ביבר (!) שישיר לכם "האפי חתונה" ואת הקוויאר בלוגה נשטוף עם דום פריניון. לא קלאסה? קלאסה.



לארוע הגעתי לבושה בשמלת ה – miu miu שלי, שתפרו לי אותה ב – zara zara ויצא ממש לוהט. מעל לבשתי ווסט רנדומאלי כלשהו ואת נעלי הפלאטס המושלמות שלי מקנת' קול.



אז מה אתם הייתם עושים מיליון ₪ ב – 24 שעות?

10 תגובות :

  1. השמלה מהממת עלייך. כבר ראיתי אותה בחנות אבל על השיזוף ההורס שלך הצבע שלה ניראה מושלם הרבה יותר מעל קולב לבן בזארה.
    מעניין מי יזכה בסוף ומה הוא יעשה עם זה באמת.

    השבמחק
  2. וואו,הייתה לי תחושה שזו את!
    טוב תביני,אני כמעט ולא מגיבה בבלוג,אבל כל הזמן קוראת כשיש עדכונים. גם אני הוזמנתי לאירוע של פפסי ואני וחברתי התיישבנו ממש מאחורייך,כשבאת ישר ניסיתי לצלם אותך כי היית לבושה כל כך יפה..:)
    (התמונות לא יצאו משהו,כי היית עם הגב אליי:()

    השבמחק
  3. מיאו מיאו, אני קודם כל הייתי משכירה לוויליאם מכנסיים רחבים ליום שלם
    (תראי את זה כמצווה, הבחור לא נושם כבר כמה שנים).
    ושוב - השמלה הזו הורסת עלייך.
    <3

    השבמחק
  4. הנה אני מנסה בשנית, נראה אם ילך.

    התקשרתי עכשיו לזארה לבקש שישמרו לי ב-XL ואמרו שנגמר בכל הארץ. חרררר!

    השבמחק
  5. אני בטח לא מחדשת כלום [דגש על הכלום] אבל אני מאוהבת בקולקצייה הזו. זארה הציעו אופציה מספקת והיא ממש ממש מחמיאה לך!

    השבמחק
  6. אוי, את לובשת את השמלה!!! מהממת!!

    השבמחק
  7. במיליון שקל הייתי ישר רצה לקנות תיק בירקין, טרנץ' של ברברי ומוקסינים של הוגאן
    עם כל השאר הייתי מזמינה את כל החברים שלי לארוחת שחיתות :)

    השמלה ממש חמודה, אני אוהבת כל דבר עם חתולים :) 

    השבמחק
  8. השמלה ממש מתוקה! יפה לך המראה החתולי:) במיוחד אהבתי את התמונה האחרונה יצאת ממש משעשעת. בקשר למיליון שקל - סביר להניח שהייתי עושה שופינג שחיתות עם אמא שלי, שוכרת איזו סוויטה נשיאותית ומזמינה את כל האנשים שאני הכי אוהבת להנות יחד איתי. אבל תכלס הייתי מעדיפה לשלם שכר לימודים מראש ל-4 שנים ואת מה שישאר להעביר להורים שלי. נשיקות ושבוע טוב!

    השבמחק
  9. blossom button - איזה קטע :) ראיתי שיש שתי בנות יפות שיושבות על אדן החלון.
    פעם הבאה, תגידי שלום ☺

    Shani - ויליאם חייב מכנסי ג'ינס בוט-קאט. היה הורס...

    שרונה - הבנתי שהשגת את מבוקשת כבר. תתחדשי!

    michalooshla - תודה רבה! ואני לחלוטין מסכימה איתך שארה הצליחו להציג אלטרנטיבה זולה ואיכותית.

    שיקסע - כן!!!! תודה!!!!

    אלה - הביזבוזים שלך נשמעים לי ממש טוב, אבל ממש ממש טוב :)
    תודה רבה.

    Lilya - תודה :) אני מאוד אוהבת את המראה החתולי חיחי..מיאו.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...