2.6.10

אל תדברי על אריק!



אבל אני כן רוצה לדבר על אריק!

לא גדלתי על השירים שלו, ההורים שלי לא גדלו על השירים שלו ובכל זאת, בכל שבת בבוקר אני יודעת שזהו יום יפה! במקרה שלי, אני היא זו ששותה המון קפה, וקוראת המון עיתון (=בלוגים) והאמת, ממש בא לי שיקנו לי בלון. מהבלונים הגדולים האלו בצורת מיקי מאוס, שקושרים לילדים ליד, כי בכל זאת זה עלה 100 ₪ אז שלא יעוף. בסוף זה בכל זאת איכשהו עף ואם לא, זה נרקב בבית, עד שהמיקי מאוס נראה כמו מישהו שסובל מהפרעות אכילה.

אבל לא על בלונים התכוונתי לדבר, רציתי לדבר על אריק! אני מתכוונת לזה! אל תתנו לי לסטות שוב מהנושא.

אני חושבת שזה מאוד חשוב לעצור לפעמים ולהסתכל אחורה. זה גם מאוד חשוב לעצור ולהסתכל איך את נראת מאחורה לפני שאת יוצאת מהבית. בשני המקרים, מתגלים אל מול עיננו דברים שלא חשבנו עליהם קודם ואולי לא ראינו אותם גם. איך לומר, מקבלים פרופורציות חדשות לחיים. אז אם נסתכל רגע אחורה, נזכר שאריק הוא חלק מהנוף שלנו כבר יותר מיובל. מה שאומר שהוא נולד לפני המדינה וסביר להניח שהוא עשה בשבילה יותר ממה שהיא עשתה בשבילו.

השירים, הסרטים, התרבות...הגאונות וה coolness הזה.






מסתבר, שיש עוד הרבה מאוד אנשים שחושבים שהגיע הזמן שהמדינה תעשה גם משהו בשביל אריק. מה לא? אני חושבת שישארו אצבעות ספייר אם אני אספור על יד אחת לכמה אנשים מגיע, כמו שמגיע לאריק. פרס ישראל, אתם יודעים.

רוצים גם לדבר על אריק? בטח רוצים. למה לא?

3 תגובות :

  1. אני דווקא ממש גדלתי על השירים שלו... מה שאצלי קוראים "שירים של יום שישי" ואין דרך טובה ונעימה מזו לקבל את השקט של סוף השבוע..

    השבמחק
  2. תודה מיראל.

    הרשומה שלך הועלתה לקבוצה
    http://www.facebook.com/EinsteinArikf
    בלוגרים, הצטרפו גם אתם לקמפיין הסיפורים האישיים. 'הוראות הפעלה' כאן:
    http://beygale.co.il/?p=2445

    דודי

    השבמחק
  3. אריק אריק, הוא כל כך יפה וכל כך מוכשר. תמיד היה ותמיד יהיה אליל.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...