7.6.10

מה חדש בתיק החדש?

אם כבר תיק חדש, אז לגמרי הגיע הזמן לחלוק גם מה חדש בתוך התיק, לא ככה?

Photobucket



האמת היא, שהדבר הכי חדש פה בכל הסיפור הזה, זה הקרם הגנה מפני השמש. השנה החלטתי שדי, אני פשוט לא יוצאת מהבית בלעדיו. בחרתי את קרם ההגנה של LANCASTER מכמה סיבות. בראש ובראשונה, הוא 30SPF שזה נהדר. מעבר לזה:


הוא מגיע באריזה נוחה ואין בעיה לקחת אותו בתיק.

הוא מתאים לפנים וגם לגוף.

הוא לא שמנוני בכלל!

יש בו לחות והוא מחליף את קרם הלחות שלי בבוקר.


אה, וגם היה עליו 50% הנחה, אז בכלל הורס. אני משתמשת בו כבר שבועיים ואני יכולה להגיד שיש לזה השפעה, עור הפנים שלי לא משתזף בכלל! חוצמזה, אני מקפידה למרוח אותו גם על הדה-קולטה (אזור הצוואר והחזה), על הזרועות והכי חשוב (אחרי הפנים) על גב כף היד. האזור הזה שאנחנו הכי שוכחות ממנו והוא הכי מזדקן לנו מתחת לאף (ע"ע שג"פ).



Photobucket


עוד אפשר לראות פה ארנק חמוד ביותר של קנת' קול שקיבלתי מתנה בפרזנטציה שלהם (בה גם רכשתי את הפלאטס המהממות שלו). אני אוהבת את זה שהוא קטן אבל מלא בתאים ונורא נח.


אוזניות ה - Skullcandy שלי.... סיפור ♥♥♥ שהתחיל בפריז 2007.

ליפסטיק של Laline בצבע פיצ'-ורדרד.

מצית חדש עם חתלתול.

קיבלתי לפני כמה חודשים גם נייד חדש, NOKIA E72 ואני בהחלט מחבבת אותו. אפילו פינקתי אותו בכיסויים, היישר מאיביי 3 ב 26 ש"ח כולל משלוחה...מי צריך את האיש בסנטר ליד זארה? מתחת לנייד, נח לו ה ITOUCH הנאמן שלי ☺ גם הוא לבוש יפה.


וכבשה אחת קטנה אל תדאגו, היא לא בתיק (לרב).

8 תגובות :

  1. נראה לי שאקח ברצינות את המלצתך על הקרם נגד שמש. בדיוק עומד להיגמר לי אחד ואני בתהיות ובלבטים בבחירת הבא. עיתוי מעולה לפוסט הזה!

    השבמחק
  2. אני פשוט מתה על פוסטים של 'מה בתיק' בצורה מטורפת! ואת-בהחלט מספקת את הסחורה:)
    לא יצא לי להגיב על הפוסט בו התיק פורסם לראשונה,אז אחמיא לך עליו עכשיו-הוא פשוט הורססס שאין דברים כאלה!
    אני מתה על ירוק,זה הצבע הכי אהוב עליי. יש לי אולסטאר גבוהות בדיוק בצבע של התיק ותמיד שאני הולכת איתם אנשים מתלהבים(מהאומץ?מהצבע?תעלומה)
    הוא גם נראה בגודל מושלם אז בכלל...איזו מציאה!

    השבמחק
  3. התיק שלך מהמם! ובתור חובבת בובות ניקי ואף בעלת 2 כבשים בעצמי, ממש ממש אהבתי את הכבשה:)

    השבמחק
  4. מגניב!
    תודה על ההמלצה על הקרם הגנה. אני בטיפולי אפילציה אז אסור לי להשתזף בפנים בכלל בכלל. עד עכשיו השץמשתי בקודטור פישר שעלה מלא מלא ולא עזר לגמרי, אנסה את שלך!

    יום מדהים":")

    השבמחק
  5. PASSIONISTA - התיק של LASTER והוא נרכש ב"ביג טום". תודה ☺

    VanityGirl - תודה! וכן, חייבים לשים לב לזה. אני רואה כמה שהעור שלי מודה לי על זה.

    blossom button - איזה כיף לשמוע, תודה מותק! הירוק הזה פשוט הורס וכמובן שאנשים מסתכלים, כי זה לא שחור. כולם תמיד הולכים עם שחור...אני אישית חושבת שזה עושה שמח בעיניים וזה מה שחשוב ☺

    Lilya - ניקי שולטים! יש לי גם כן עוד כבשה ועוד כמה בובות אחרות שלהם. אני מתה עליהם.

    michalooshla - תנסי את הסוג הזה, הוא באמת טוב ויש עליו מבצע. את ד"ר פישר אני פחות אוהבת כי הוא מאוד שמנוני. מקווה שתאהבי את זה ושזה יעזור לך.

    השבמחק
  6. ראיתי את התיק שלך היום בתחילת בוגרשוב, הוא יפה במיוחד בלייב :)
    וסקאלקנדי זה אליפות (אם כי האוזנייה הימנית נהרסת לי כרונית. מזל שיש אחריות פוראבר)

    השבמחק
  7. אוווו תודה רבה ☺ הוא באמת יפה.
    איזה קטע, לא ידעתי שיש עליהן אחריות לכל החיים. טוב שאת פה!

    השבמחק