12.6.10

מקושטת

לשמחתי הרבה, נראה שציפורניים ארוכות (יותר) ומקושטות (בטעם) חוזרות לאט לאט. לאחרונה אני מקשטת את שלי ככל העולה על רוחי. הפעם החלטתי להפקיד את ציפורניי ידי אצל אחותי המוכשרת וזה מה שיצא.

Photobucket

אני גם מאוד מרוצה מהחזרה של הצבאים המטאליים יותר, במיוחד על גווני החום המטאלי למיניהם. הפעם החלטנו ללכת על אפור-חום מטאלי עם נגיעות של תכלת וכחול. אני חייבת לציין, שזה יצא הרבה יותר מושלם ממה שחשבתי שיצא. התגובות היו מדהימות, כל מי שראה את זה ממש התלהב.

לי זה משום מה עושה אסוציאציות לג'לי בינס...לא יודעת למה.

שיהיה שבוע ג'לי בינס בכל מיני צבעים!

6 תגובות :

  1. עיצוב מדליק במיוחד! אהבתי! אני גם נורא אוהבת את השמלה של זארה שעלייך- היא אחת המוצלחות שלהם.

    השבמחק
  2. אני מאד אוהבת את הציפורנים המנוקדות!

    השבמחק
  3. revital - תודה רבה מותק ☺

    שרונה - תודה ☺ אני אמסור לאלין!

    השבמחק
  4. אוי השמלה עם החתולים 3>

    השבמחק
  5. איזה מהמם! בא לי גם!

    השבמחק
  6. לא שהציפורניים לא מהממות, אבל מה התיק המושלם הזה?!?!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...