14.6.10

מליסה לקטנטנות

אני לא רוצה להיות ספאמרית בלוג, אבל פשוט לא יכלתי להתאפק. שמישהו יקום ויגיד לי שזה לא הדבר הכי חמוד שהוא ראה ב...שעתיים האחרונות? אכלתי מייק&אייק לפני איזה שלוש שעות נראה לי אז זה בסדר. הסוכריות הצבעוניות האלה נורא חמודות בעיני. מזכיר לי דובוני אכפת לי.


Photobucket


Photobucket

וויויאן ווסטווד ומליסה שוב מאחדים כוחות והפעם כדי ליצור קולקציה כמו של גדולות, רק לקטנות. הכל קטנטן וחמוד, עם הלבבות והפפיונים, הכל מאוד מקסים ומאוד יקר (בשביל נעלי ילדים).

Photobucket

אוח, כואבות לי השיניים מרב שזה מתוק!

עכשיו, שלא תגידו שאני נותנת רק לביציות שלי לדבר, שימו לב למארז הזה, שאותו ממש לא הייתי מתנגדת לקבל במתנה, בכל זאת 250$ זה כזה שעדיף לקבל במתנה...

Photobucket

זה כאילו ספר...אבל לא.

כי בפנים יש את כל המאמיז האלה!

Photobucket

מרגש!


Photobucket

אני הכי אוהבת את אלה ויכולה להסתפק רק בהן.

7 תגובות :

  1. אוי, הקטנות מושלמות! צריך לארגן זוג לאחיינית החתיכה שלי.

    השבמחק
  2. אויייי...כל כך מקסים! עושה לי חשק להביא ילדה רק בשביל הנעליים! חחח (:

    השבמחק
  3. באמת חמוד! לילדה הכי קולית בגן

    השבמחק
  4. יוו איפה יש את הדגם עם הפפיונים במידות נשים ?? מדהייים

    השבמחק
  5. לא נראה לי שיש את הדגם הזה לגדולות, לפחות לא ממה שראיתי...

    השבמחק
  6. הנעליים של הקטנטנות פשוט משגעות! בא לי לקנות כאלה לאחיינית בת ה 5 וחצי שלי :)

    שרונה

    השבמחק