16.6.10

בנות "מדוזה" ב"פלאפל פאשן"!

אני מניחה שגם מי שקורה פה רק מידי פעם ועדיין לא מכיר אותי ממש ממש טוב יודע, שאני "מדוזה" ג'אנקי! מהשקת הקולציה ועד היום, אני מאוהבת בעיצובים של בנות "מדוזה", מהתיקים ועד התכשיטים. ברגע שנודע לי (הבנות עידכנו אותי, עלאק נודע לי), שעומדת לצאת קולקציה חדשה, החלטתי לערוך ראיון קצר ולעניין עם הבנות, כדי שגם אתם תכירו אותן ותתאהבו בהן ממש כמוני.
אז יאללה!


שלום עדי וגלי! ספרו קצת על עצמכן, מאיפה, מתי ולמה בעצם אתן "מדוזה"?

אנחנו גילי רוזין ועדי זינגפר, בוגרות המחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר. הכרנו במהלך הלימודים, כחברות לכיתה ובמהלך הלימודים התחלנו גם לעבוד יחד, על פרויקטים משותפים. בשנה ד' התרחש שיתוף הפעולה הראשון שלנו מחוץ לשנקר, בתחרות שנערכה באיטליה עיצבנו קולקציה משותפת שזכתה להיות מוצגת בין 15 עבודות של פיינליסטים מכל העולם, וזיכתה אותנו בנסיעה לטרייסט, וחויה מאד מאד מיוחדת. לאחר סיום הלימודים, גילי החליטה להמשיך עם פרויקט משנה ג' שזכה להצלחה ונראה בכבעל פוטנציאל לפיתוח היא פנתה אלי (לעדי) ויחד החליטנו לפתח את הרעיון לקולקציית מוצרים שהיום הם התיקים והתכשיטים של מדוזה!

השם מדוזה הגיע לאחר תקופת חיפושים, התחבטויות והתלבטויות קשות מנשוארצינו שם בעברית, אבל עם משמעות בינלאומית שיעביר תחושת טקסטורה , חומריות ומגע ויקשר את עולם הדימיון ממנו אנחנו פועלות ושואבות השראה למוצרים ואז הגיעה מדוזה! וזה נדבק, עקץ ונשאר!


איך נוצר הרעיון להשתמש דווקא בפלסטיק?

פלסטיק היה החומר מלכתחילה, הוא תמיד היה הבחירה הראשונה מכיון שהוא מאפשר חופש פעולה וחדשנות אינסופית, בניגוד לחומרים מסורתיים יותר. יש לנו יכולת ליצור מוצר באמת ייחודי, שהחומר הוא העיקר, אנחנו פועלות מתוך החומר, הוא מוביל אותנו בהחלטות לאורך הדרך, ופלסטיק פותח לנו הכי הרבה שבילים בדרך הזאת....יתרון גדול נוסף שלו הוא הצבעוניות האדירה שלו, מה שמאפשר קולקציה מאד צבעונית מה שלרוב לא נמצא בעולם התכשיטים והתיקים. העבודה על התיקים והתכשיטים נעשית על ידנו, מהתחלה ועד הסוף. כל תהליך עיבוד הפלסטיק ועד החיבורים הקטנים....הכל מיוצר בארץ, כחול לבן!


האם אתן מרגישות את הלחץ לשנות ולחדש כל הזמן?

יש כל הזמן לחץ!!!!!!

אנחנו רצות, מההתחלה ולא נחות לרגע. יש רצון גדול לחדש גם בתוך הקולקציה הקיימת וגם להתרחב לתחומים נוספים של אופנה. יש הרבה תוכניות והמון רצון להגשים אותן, אנחנו רק צריכות עוד כמה שעות ביממה והכל יהיה בסדר.....


ואם כבר לחדש, אז מה נראה בליין החדש?

מעבר לקולקציה שהתפרסמה כבר, ממש בימים האחרונים יצא תיק חדש מבית מדוזה- clear clutch הקלאץ עשוי מפלסטיק שקוף, והוא מקבל את הצבע שלו מהבד שנמצא מתחתיו. עיקרון זה בקו זה נותן לנו את האפשרות לייצר סדרות one of a kind עם כמות מצומצמת מכל צבע....ואפשרות לחדש כל פעם. אנחנו מתכננות לעתיד תיקים גדולים, ארנקים, תיקי לפטופ וגולת הכותרת: קולקציית גברים אנחנו נדאג לעדכן שהדברים יגיעו:)



Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket




איפה אפשר להשיג "מדוזה" ?

מדוזה נמצאת בחנויות בארץ, חנויות עיצוב ואופנה ונכון להיום גם ב- 7 חנויות באירופה (אחרי תערוכה בלונדון). (הערת המראיינת: כ-ב-ו-ד!!!)


אפשר להשיג מדוזה בחנויות הבאות:


closet- גן החשמל

לעילא-נמל תא

באוהאוס-דיזינגוף

לה רו-נווה צדק

פראו בלאו- בדיזינגוף ובחשמל

דלארטה- בזל

רשת חנויות אנה קיי, פרישמן, דיזינגוף סנטר וברצלונה

אולה- שוק הפשפשים

חדש חדש: חנות מוזיאון ארץ ישראל

הביטאט- הרצליה פיתוח, המדע 10.

בג'וזף קולקשיין- בגבעת שמואל

פואנטה- שץ 6 ויואל סלומון, ירושלים


ותמיד תמיד אפשר לבוא לסטודיו:

בארי 53, תל אביב


רק תדברו איתנו קודם:

גילי 0526202628

עדי: 0522746689



תודה רבה לעדי וגילי "מדוזה" שהתארחו כאן בבלוג, אני בטוחה שהן והיצירות שלהן יתארחו כאן עוד הרבה. בכל מקרה, אני נפגשת עם הבנות בשוק "יוניק" במתחם התחנה בת"א (בין נווה צדק ליפו) כבר מחר החל מ 19:00 בערב! אם במקרה לא יוצא לכם להגיע מחר לשוק "יוניק", תקליקו על הבאנר החדש בסייד בר (צד שמאל) - עם הלוגו של "מדוזה" ותגיעו לאתר החדש של "מדוזה" בו תוכלו להנות מכל הטוב הזה!

10 תגובות :

  1. איזה מהמם זה! אני חייבת! אהה! אהבתי מאוד :)

    השבמחק
  2. ראיתי אותם בשוק האקססוריז וקניתי צמיד שלהן. כל הזמן אני מקבלת רק מחמאות עליו!

    השבמחק
  3. התיקים שלהם מטריפים פשוט! כבר זה זמן מה שמתחשק לי על תיק סגול שלהם, טוב לדעת שהם מוכרים בדיזינגוף, אני שם עוד יומיים, אתחדש לי (:

    השבמחק
  4. אה, שאלה - האם המחירים זהים אם אני קונה בחנות של ספק או ישירות דרך המעצבות?

    השבמחק
  5. אני מודה שעד כה לא התלהבתי מהמוצרים שלהן, אבל הקלצ'ים החדשים יפים. אני מניחה שקנית אחד? אני זוכרת שדיברת על ציד קלאצ'ים.

    השבמחק
  6. מיקה - את לגמרי חייבת!

    אנונימי - הצמידים הורסים, אני בשוק האקססוריז דווקא קניתי שרשרת :)

    revital - תתחדשי לך בכיף! חובה בכל ארון ☺

    שרונה - יש לי את הקלאץ' הראשון שלהם ואני מניחה שהיום בשוק יוניק, אני ארכוש לי אחד מהבייביז החדשים האלה (באמת, בהמשך לצורך שלי בקלאץ' חדש ☺)
    בנוגע לשאלה השניה, אז כן, לקנות ישירות מהיצרן תמיד יוצא יותר זול.

    השבמחק
  7. מעולה. אחרי שתקני תגידי לי כמה עלה ואם יש בו מספיק מקום לסלולרי מפתחות וארנק שמנמן ואז אני אחליט אם אני קוןנה אחד גם :-)

    הן שם כל שבוע?

    השבמחק
  8. תיקים האלה מדהימים!
    הן בכל יום חמישי במתחם התחנה?

    השבמחק
  9. שרונה - אז הוא עולה 260 ש"ח ויש בו בהחלט מספיק מקום לפלאפון, ארנק, מפתחות וסיגריות (במקרה שלי ☺) וגם לאיזה ליפ גלוס בכיף.

    אנונימי - חמישי הבא הן יהיו במתחם התחנה החל מ 19:00 לגבי ההמשך - עדכונים בהמשך :)

    השבמחק
  10. איזה פירגון, כל הכבוד.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...