18.6.10

אתמול בתחנה

אתמול, אחרי מבחן שהתקיים בשעות הצהריים וכמעט גרם לנשירה של כף היד שלי, נפגשתי עם חברה והלכנו למתחם התחנה, לשוק "יוניק". המסקנה ברורה - אני ממש אוהבת את מתחם התחנה ולא רק בגלל שהרגשתי אתמול קצת violated אחרי המבחן הזה. זאת אומרת הרגשתי ממש violated והייתי זקוקה נואשות "לאיוורור", אבל מתחם התחנה סיפק הרבה יותר מאיוורור.

שוק "יוניק" עצמו כלל דוכנים של כל מיני מעבצים מעניינים ובינהם "מדוזה" כמובן עם קולקציית התיקים החדשה שלהן. חוצמזה, יש המון חנויות במתחם, כולל חנות מאוד מרשימה של עתיקות וגם חנות של משחקי חשיבה מעץ. כאלה של "תעשי לי פירמידה" משתי חתיכות עץ לא קשורות. זה סוג של גן עדן בשבילי וכן, אני אוהבת לפתור את הדברים האלה.







מבחינת קולינריה, יש כמה אופציות שוות במיוחד כמו "איטלקיה בתחנה" של הבעלים של "פורלין" ז"ל. אפילו הצעתי לאבא שזה המקום שיהיה ממש נחמד לחגוג לו את יום הולדתו הקרב ובא. חוצמזה, יש שם את "שושקה שווילי" מהבעלים של "ננה" בנווה צדק. מה שנקרא - רמה גבוהה.


חוצמזה שהיה חם, לח ולוהט, אני חייבת לציין שממש התרשמתי לטובה מהמתחם. גם הדוכנים שהם חלק מהשוק של ימי חמישי, בנויים בטוב טעם, לא צפוף ולא מגעיל. סוג של בריחה מהעיר, בתוך העיר.



גן עדן של Irregular Choice




בנוסף לכל הדוכנים הנחמדים של המעצבים, היה גם דוכן אחד נחמד עם קאפקייקס ! נאדין קאפקייקס (ותודה למגיב/ה הנחמד/ה שהזכירו לי). קאפקייק שוקולד - תות היה אלוהי. טו דיי פור :)


Photobucket



Photobucket



אני מבריקה מרב אושר ולא מהלחות, סבבה?




Photobucket



והנה עוד פיסה ממש ממש גדולה של אושר - עגילים חדשים מבית "מדוזה וכמובן, התיק מהקולקציה החדשה. מבטיחה תמונות מרגשות קצת יותר, בהמשך.



Photobucket



אני מתה על הגילוף הזה, לא רחוק מסוזנה.





תודה רבה ולעדי וגילי על התיק המושלם!

שיהיה סופ"ש עם בריזה!

7 תגובות :

  1. תתחדשי, העגלים והתיק מדהימים.
    נאדין קאפקייקס.

    השבמחק
  2. יאי! נאדין קאפקייקס, נכון! מיד מתקנת :)

    השבמחק
  3. תתחדשי על התיק והעגילים המקסימים!

    השבמחק
  4. גם אני הייתי שם בחמישי! חבל שלא יצא לי לפגוש אותך...

    השבמחק
  5. מתחם התחנה בהחלט אחד המקומות השווים ביותר בתל אביב!!! אני סקרנית להגיע לשוק של שישי בבוקר..
    תתחדשי על העגילים :)
    שרונה

    השבמחק
  6. או.אמ.ג'י..כמה שאני רוצה קאפקייקס
    דודה שלא מומשה כבר קרוב לשנה..

    הדגמים של 'מדוזה' צצים בהרבה מקומות. מסקרן למשש את זה, נראה לי. מעניין אם יצא לי מתישהו!

    השבמחק
  7. Nice article. I recently purchased an evening purse and a traditional batwa style purse from the website www.kaneesha.com. Its worth visiting site you will be amazed to see the variety of purses they carry.

    השבמחק