23.6.10

גלאם תקופת בחינות

תקופת בחינות היא תקופה המוכרת לכל סטודנט וסטודנטית באשר הם. היא מגיעה פעמיים בשנה ובמהלכה קורים דברים מאוד מוזרים. להלן פירוט התופעות, הן יהיו כתובות בלשון זכר, אך הן רלוונטיות לנשים באותה המידה:

בתקופת בחינות:

א. הסטודנט נהיה מכוער יותר וזה כולל שיער שמנוני וחצ'קון או שניים במקומות אסטרטגיים.

ב. למרות היותו בעל חוש אופנה מפותח (בכל זאת, אונ' ת"א), הסטודנט נצמד לאאוטפיט אחד מרכזי שיש מצב שלא יכובס עד סוף תקופת הבחינות. לרב מדובר בהומלס שיק. כמו מרי קייט אולסון, רק לא כל כך יקר.

ג. תקופת מבחנים = בליסה שלא נגמרת של כל דבר הבא ליד. גם עטי פיילוט גריפ.

ד. הסטודנט נתקף רצון עז למות לפחות שש פעמים ביום.

כבר יומיים שאני מבלה ב wife beater ושרוול דייגים שלא ידעתי שיש לי. זהו גלאם גבירותי ורבותי.




הנה משהו לעשות כשכבר אין מה לעשות

Photobucket



עוד לא הגעתי לשם, אבל מצפה לי מבחן אחד שאני די בטוחה שהוא זה שיביא אותי לזה. מה שמנחם בכל הסיפור הזה, זה שכבר שבוע הבא יורד הלחץ והיומן כבר התמלא בארועים שווים במיוחד. אחד מהם אפילו יכלול הפתעה קטנה.




מעניין מה אני אוכל להניח בקופסא המופלאה הזו...

8 תגובות :

  1. זה כזה נכון שזה עצוב

    השבמחק
  2. vicen - nice to see you here! kisses from Israel :)

    Ruth - באמת עצוב. אבל נכון.

    השבמחק
  3. בהצלחה בהצלחה בהצלחה!
    בעקבות הפוסט שלך, אני מתכוונת לבקר היום בתחנה. ממש עשית לי חשק!

    השבמחק
  4. גם אני באותה תקופה מותק, אל דאגה.. יהיה טוב ומהר!

    נשיקות,
    שרונה

    השבמחק
  5. אצלי גם תמיד היה נוסף סעיף שהבית מבריק במיוחד כי הכל היה יותר כיף לי מלשבת ולחרוש :) בהצלחה! ונתראה שם... :)

    השבמחק
  6. שרונה - בהצלחה בייב! אצלך זה כבר הסוף, הכי כיף :)

    Standing - אצלי הארון מסודר! כל יום מחדש חחח. מעולה שניפגש!

    השבמחק