27.6.10

שמלה שחורה קטנה שלי

אני חושבת שהגיע הזמן שגם אני, כמו כל בלוגרית אופנה, אתחיל פוסט עם התייחסות רצינית במיוחד למזג האוויר. אז ככה, מזג האוויר שפוקד אותנו ביומיים-שלושה האחרונים מושלם מבחינתי ואני אסביר למה. אני מאוד אוהבת שמש וקיץ וכשחם. אני גם מאוד אוהבת שכשממש חם, אני בדרך כלל במזגן. אבל מה שהיה מאוד מיוחד ומאוד נעים ביומיים - שלושה האחרונים הוא הערבים המופלאים האלו עם הרוח הנעימה והקרירה והאופציה לצאת החוצה עם קרדיגן מבלי לצבור אגלי זיעה דוחים. תענוג.


בגלל שזו תקופת בחינות, כמו שהזכרתי כבר בפוסט הקודם וגם ככה אין כח, אז לי באופן כללי אין כח להתלבש מידי כשחם לי מידי. הייתי חייבת למצוא פיתרון, ובאופן הכי מפתיע בעולם, הפתרון הזה נמצא ב"הוניגמן" בצורת "שמלה שחורה קטנה" מבד כותנה עם קצת לייקרה. לא חם איתה בכלל, היא נעימה ועוטפת בצורה מדוייקת את החמוקיים ומחמיאה מאוד. עם כפכפי אצבע מעור היא יומיומית ועם פלאטס שחורות מלקה, היא מעולה לעבודה וכמובן, שאם נועלים נעלי עקב, ההופעה משתנה לחלוטין ואפשר לצאת איתה לכל מקום. אין מה לומר, השמלה הזו עונה בול להגדרה של "שמלה שחורה קטנה".


Photobucket



Photobucket


קבלו הצצה נוספת על התיק מהקולקציה החדשה של "מדוזה", הוא כל כך נח, שאני איתו כמעט בכל מקום וגם אותו אפשר to dress up וגם to dress down.


Photobucket


Photobucket


מה נכנס לי בפנים? ארנק שמנמן של קנת' קול וסלולארי, סיגריות + מצית, מפתחות, ליפ גלוס ועוד נשאר קצת מקום.
☼ ☼
אתמול לראשונה, מרחתי לק טורקיז. בהתחלה חשבתי שזה יהיה ממש מוזר, אבל אחרי שסיימתי ממש אהבתי את התוצאה, זה אפילו חמוד וקייצי במיוחד.



Photobucket

שבוע טוב וטורקיזי ☺

15 תגובות :

  1. אני כבר איזה שבועיים רוצה למרוח לך טורקיזי ברגליים ואל יצא לי לקנות, אבל ניראה לי שהיום ארכוש לי אחד כזה.
    היה כיף להיפגש היום, אבל קצת מעט מדי

    השבמחק
  2. בלוג חמוד, יוצא לי לקרוא בו אחת לשבוע-שבועיים.. אהבתי את הגיוון שבין אופנה לדברים נוספים.
    היה נחמד אם הייתה קצת פחות פרסומת ל"מדוזה"- זה מעיק לקרוא שוב ושוב על אותה חנות..
    חוצמזה יש לך סגנון יפה :)

    השבמחק
  3. אני מתה על הלוק שלך, במיוחד הפוני עם הפזור הורס!
    הטורקיז ממש יפה, אהבתי.

    השבמחק
  4. התיק מהמם!! כמה הוא עולה?

    השבמחק
  5. עלייך הכל יפה, זו לא חוכמה.

    אני רואה שגם לך נעלולה גרמה להתקופף ולמרוח.. :)

    מגניב הטורקיז הזה, אולי יום יבוא וגם אני אקנה אחד כזה.

    נשיקות!

    השבמחק
  6. בהחלט תיק שווה. הצבע עושה חשק. אהבתי את הלק. הצבע עושה חשק. בקיצור WELL DONE!

    השבמחק
  7. תתחדשי על הכל! את נראית פשוט מקסים ובהצלחה במבחנים!!

    השבמחק
  8. אין אין על הוינגמן! בדיוק קניתי שם חולצה בצבע גוף עם גב מרושת, עכשיו אני רק צריכה למצוא את החזיה המתאימה לחולצה. על כל פנים, הוניגמן תמיד מפתיעים לטובה עם קולקציות מעניינות מפתיעות ובדים נעימים ונוחים.

    אהבתי את הלק הטורקיזי! עשית לי חשק לצבוע את הרגליים שלי גם באיזה משהו בוהק. אני אלך על אדום..
    :)

    שרונה

    השבמחק
  9. טורקיז זה הצבע :)
    צילומים ביפו זה תמיד נחמד. והתיקים נראים טוב. אוהבת את הבלוג :)

    השבמחק
  10. sefi - תרכשי לך טורקיז בכיף, זה עושה שמח. היה מוי כיף להפגש, אני מקווה שברביעי יהיה לנו יותר זמן ואם לא, לא תהיה ברירה אלא לקבוע דייט!

    אנונימי #1- תודה.

    Ruth - תודה רבה! הפוני שלי מוסר ד"ש ☺

    אנונימי #2 - התיק עולה 260 ש"ח ☻

    Shani - מותק! האמת שעל הטורקיז תכננתי הרבה זמן ואפילו לא נכנסתי להגרלה. ראיתי את התמונות רגליים שלך, הורסת כרגיל.

    PASSIONISTA - חחח תודה רבה :) הכי טוב לעשות חשק!

    השבמחק
  11. revital - תודה רבה בייב!

    שרונה - מסתבר שבאמת יש הרבה הפתעות בהוניגמן! תתחדשי על החולצה, מקווה שנראה אותה בקרוב ☺

    A wind - אני מאוד אוהבת את יפו, במיוחד את איזור השוק, כי גם גרתי שם 3 שנים. תמיד נעים לי לחזור ולבקר שם שוב.
    תודה ☺☻☺

    השבמחק
  12. את נראית נפלא.

    מפתיע שכל כך הרבה נכנס לתיק שנראה כל כך קטן.

    השבמחק
  13. בסוף כולן כותבות על מזג האוויר... :)
    יפה לך השמלה!

    השבמחק
  14. שרונה - תודה רבה ☺ באמת שהוא מאכלס אחלה תכולה, אני מאוד מרוצה.

    Standing - זה באמת ככה... חיחיחי ☺
    תודה!

    השבמחק
  15. היי

    ממש אהבתי את תיק המדוזה :)
    חוץ מזה, אני מעצבת תכשיטים ואביזרי אופנה בעבודת יד, והיתי שמחה להזמין אותך להציץ במה שאני עושה.
    כל הדברים למכירה, במחירים ממש נוחים.
    ניתן להיכנס לאתר:
    http://plushable.blogspot.com/

    ולעדכונים אפשר להצטרף לקבוצה בפייסבוק:
    http://www.facebook.com/home.php#!/group.php?gid=114356978598077&ref=ts

    אשמח לראותך שם.
    שיהיה יום מקסים!

    נטלי.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...