14.6.10

כל העולם כולו, CHANEL אחד גדול

אחרי שאתמול באמצע קניון רמת אביב, ראיתי את אישתו של איזה אוליגרך רוסי צעיר יחסית, לבושה הכי קז'ואל שיש, עם טי שרט רפוייה, מכנסי הרמון וג'לי פליפ-פלופס של שאנל (נראה לי שמיותר לציין 'אמיתיות', נכון?), החלטתי שכנראה שזה באמת נכון, ששאנל זה משהו שהוא לכל מקרי החיים.


נכנסתי לאתר שלהם, סתם לשוטט אתם יודעים. גיליתי דברים מדהימים, אני חושבת שהדבר היחיד שאין בשבילו שאנל זה מחזור. וחבל. כי טמפונים של שאנל זה לגמרי השקעה לטווח הארוך, לא ככה?


Photobucket


תגלשי על שאנל

Photobucket
תתאמני עם שאנל

Photobucket


תתניידי עם שאנל


ויש עוד המון דוגמאות למה שאת יכולה לעשות עם שאנל. המון. אני תמיד הייתי אדם שהאמין בצורך של האדם להיות אינדבידואל וביכולותיו המופלאות ליצור אם רק תנתן לו ההזדמנות לאינטרפטציה אינדיבידואלית של המציאות או של הדברים כמו שהוא רואה אותם.



Photobucket



כמו שאמרתי קודם, שאנל זה לתמיד ולבכלל.



Photobucket




המון השראה שאנל נותן לחיים, המון. מעניין עם קוקו שאנל הייתה נועלת את קבקבי הג'לי האלה. אני מניחה שכן, כי זה הרי ידוע שהיא הייתה אישה פרוגרסיבית שהקדימה את זמנה ותמיד רצתה לפרוץ גבולות. מצד שני, seriously?



☺☻☺



חידשתי את הפוני שלי


Photobucket


♥♥♥


Photobucket


הפוני לא נגזר במספריים של שאנל...


4 תגובות :

  1. חחחח אדיר:)
    תתחדשי על הפוני! הכי יפה לך!

    השבמחק
  2. תתחדשי על הפוני המקסים!
    לא הבנתי מה הקטע עם התמונות האחרונות של שאנל? מה זה? סוג של קעקוע או משהו בסגנון? שיזוף?! הא?

    השבמחק
  3. משקוליות שאנל? שאט אפ. הן לא אמיתיות- קוקו בחיים לא היתה מאשרת.

    הפוני שלך מקסים, אבל מה החוכמה עם שיער חלק וגולש? :P

    השבמחק
  4. michalooshla - תודה מותק!

    revital - תודה:) לגבי 2 התמונות האחרונות אז זה מה שנשאר לה על המצח אחרי שהיא הורידה את הרטייה לעין. סוג של מצחיק :)

    מרג'ורי - משקוליות שאנל!!! הישר מהאתר של שאנל! גם אני לא האמנתי.
    תודה על המחמאה :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...