1.7.10

אהבת חפצים

אתמול בערב סוף סוף נמצא מילוי לקופסא והיא לא תהיה ריקה יותר. בשעות הערב, מצאתי את עצמי במונית עם שני בדרכי לכיכר אתרים המיתולוגית, למועדון הקוליסאום העוד יותר מיתולוגי.

לפני כמה שנים, המועדון עבר מתיחת פנים, אחרי שנים שבהן עמד מיותם באמצע הכיכר. עכשיו זה מועדון אקסקלוסיבי ויש איזה קטע שהם מבקשים תשלום על מנת להיות חבר במועדון, שעומד על סך גובה השכר הממוצע במשק. אולי קצת פחות. אני זוכרת את הקולסאום בתור המקום הזה שאליו אני אצא לבלות כשאהיה גדולה. עד שנהייתי גדולה, המועדון נסגר...


Photobucket


אתמול הקולסאום קיבל את פני העיתונאים, אחר כך הבלוגרים ולבסוף הסלבס לכבוד השקת מותג השעונים TOYWATCH האיטלקי שעושה עליה לארץ בימים אלו ממש. הופתעתי מאוד לטובה מהמבחר העצום של הקולקציות, ככה שאין מצב שלא מוצאים משהו שאוהבים ואני באמת מצאתי ☺. הצבעוניות שלהם פשוט מדהימה ומה שהכי הפליא אותי, זה שהשעון כל כך קל! לא מרגישים אותו על היד בכלל, אבל רואים אותו, זה בטוח.
לבשתי את חולצת הקוקי מונסטר החדשה שלי שאני פשוט מאוהבת בה קשות. מכירים את זה שיש איזה אאוטפיט או פריט לבוש בודד שפשוט נדבקים אליו ולא רוצים ללבוש משהו אחר בערך חודש? אז זהו.


Photobucket



Photobucket


בכלל, כל מה שלבשתי או ענדתי אתמול, הם מסוג הדברים שאני לא רוצה להוריד EVER! אני רוצה לישון עם חולצת הקוקי מונסטר שלי, אני מאוהבת קשות בטייטס הזה של H&M, לא נועלת שום דבר (כמעט) מלבד הפלאטס של קנת' קול. הקרדיגן שעלי הוא של ZARA והוא חדש, הצבע שלו הוא אדום/קורל/ורדרד וגם אותו אני לא רוצה להוריד. מממ...מה עוד? לק! מצאתי לק שאני רוצה להקבר איתו, כל הנוגעים בדבר, הקשבה מלאה בבקשה: Playa Del Platinum של ESSIE מקולקציית הריסורט שלהם (למה כולם חיים בסרט שהם בחופשה תמידית ונמצאים בריסורט? הזויים). הוא לא אפור והוא לא מוקה והוא לא כלום מלבד מושלם.




הייתי מבושמת בפריזיאן של YSL שגם בו אני מאוהבת. בקיצור, גם אני חיה בסרט ויש לי בעיות בכל הנוגע להקשרות יתרה לחפצים, הרי לכם וידוי. מישהו מכיר פסיכולוג טוב? אז לא מספיק שאני כבר חולה, עכשיו גם הוסיפו לי שעון שהייתי הולכת לישון איתו אם לא היה סיכוי שאקום עם סימנים של שעון על כל הפרצוף שלי.


Photobucket

כחול והורס, ככה צריך. רואים גם את הלק...שלמות.


Photobucket

הכחול שלי והמנצנץ של שני
תאחלו לי בהצלחה בתהליך ההחלמה ☺

11 תגובות :

  1. אני מודה ששעונים אני לא אוהבת, אבל מאיפה העוגיון שאת לובשת?

    השבמחק
  2. אני לא פסיכולוגית, אבל לא ממש מצליחה להבין מה הבעיה :) כמו תמיד היה כיף לפגוש אותך :)

    השבמחק
  3. שרונה - העוגיפלצת, באופן מפתיע, הוא מאמריקן אפרל.

    Standing - אני גם לא יודעת מה הבעיה, אבל כל הזמן אומרים לי שיש לי :) היה לי מוי כיף לפגוש אותך גם, כמו תמיד!

    השבמחק
  4. יופי, נפלתי לתוך הג'ורה הגדולה של עצמי LOL

    השבמחק
  5. מקסים,אהבתי את הנעליים השטוחות.בכללי מאוד אהבתי את הבלוג !! :)

    השבמחק
  6. את יודעת שבזכות השעון הזה נזכרתי להוציא את האפרסק שהבאתי לך מהתיק?
    תתארי לך היה מת שם בחושך ובלי תחושת זמן..
    הבחירה שלך מהממת, כמו שאמרתי - במציאות הכחול הזה נראה הרבה יותר מדליק.
    לגבי האאוטפיט שלך לא אוסיף, כי כבר אמרתי את שלי.

    בוב, שיהיה לך סופ"ש קל!

    נ.ב:תגידי, יש לך רופא עיניים טוב? פשוט מאתמול אני חשה סינוור מסוים..
    :)

    השבמחק
  7. שרונה - זה די משעשע :)

    אוראל כהן - הי! ברוכה הבאה לבלוג, ביקרתי בשלך גם והוא מקסים. תודה רבה :)

    שני - אוי מסכן האפרסק, עכשיו אני מרגישה רע שלא רכלתי אותו...תמסרי לו ד"ש :)

    אני אומרת שימי משקפי שמש, זה יסנוור אותך פחות כל הבליג הזה!

    השבמחק
  8. שיחקת אותה עם השעון נראה מדהים!!!
    אהבתי מאד.
    איפה אפשר לראות את כל השעונים בקולקציה?

    השבמחק
  9. אנונימי, תודה רבה ☺ את הקולקציה השלמה את=פר לראות בפייסבוק של טוי-ווטש ישראל:
    http://www.facebook.com/TOYWATCH.ISRAEL?v=app_6009294086

    או באתר העולמי: http://toywatchusa.com/

    ENJOY!

    השבמחק
  10. וואו תתחדשי! איזה שעון מהמם.
    ואני בהחלט מכירה את זה שיש בגדים שכיף ללבוש רק אותם ולא מתחשק שום דבר מלבדם. לצערי הרב, אני נמצאת עכשיו בתקופה כזאת שאין שום פריט כזה בארון שלי שאני רוצה רק אותו.
    שרונה

    השבמחק
  11. שרונה - תודה רבה ☺ נראה לי שבקרוב יהיה לך פריט שתרצי ללבוש רק אותו...איזו שמלה, לבנה כזאת...מצלצל?

    השבמחק