6.7.10

רשימת יומולדת - ההתחלה

החלטתי שאם גם ככה אני לא מצליחה ללמוד, למרות שיש לי מחר מבחן מהגיהנום, אז אולי כדאי שאני אחלוק כמה דברים יפים איתכם. לפני כמה ימים הזדמן לי לבקר בחנות של תכשיטי RAVID בקניון רמת אביב. אני מכירה את החנות היטב וכל פעם שאני שם, אני מוצאת משהו נחמד להתכשט בו.

הפעם האחרונה שביקרתי בחנות היה לפני די הרבה זמן, אולי אפילו שנה מה שלחלוטין לא מעיד על תכיפות הביקורים שלי בקניון רמת אביב, שחלילה לא תשלו את עצמכם שאני לא שם. אני כל כ שם, שבפעם האחרונה חבר שלי שאל אותי אם העברתי כרטיס בכניסה. לדפוק שעון, אתם יודעים, כמו בעבודה. קיצר, מביך אבל זו האמת, נעים לי שם.

בכל מקרה, הרבה השתנה מאז בחנות ועכשיו יש המון מעצבים צעירים שמוכרים את מרכולתם בחנות של תכשיטי RAVID. כמובן שיש גם את הקולקציות של האחים לבית RAVID שהם בעלי החברה, אבל הם דואגים לתת מקום של כבוד לכל מעצב צעיר שהם עובדים איתו. בניגוד לחנויות אחרות שמחזיקות פריטים של מעצבים צעירים, אצל רביד ממש קל לזהות מה עבודה של מי.

Photobucket

קולקצית הפרחים של רביד עצמו

התרשמתי מאוד לטובה מהקולקציות של גל פדאני (כן, הבת של...) שעושה דברים מאוד יפים. קולקצית הים שלה הייתה פשוט מדהימה. יש שם גם לא מעט פריטים שהם לגמרי יוניסקס ויכולים להתאים גם לגברים. העניין הזה של היוניסקס בתכשיטים זה לא דבר של מה בכך. אני חושבת שזה מאוד בעייתי ליצור תכשיט שיהלום גם גבר וגם אישה ונראה שהיא מצליחה בכך.

Photobucket

Photobucket


קולקציה חדשה יותר של גל פדאני

Photobucket


הקולקציה שהכי אהבתי הייתה זו של מאיה מור, שהיא מעצבת מוכשרת במיוחד והיא מציגה קולקציה שמושפעת מכוורות של דבורים ודבש בכלל. הרעיון הורס והתכשיטים לא פחות.


Photobucket


מי ששואל את עצמו מה קונים לבחורה שיש לה הכל ליומולדת הקרב ובא (חמישה חודשים...זה מספיק קרוב) אז, את זה:

Photobucket

צמיד כוורת של מאיה מור, כסף עם אבני חן. אפשר להשיג אותו גם בציפוי זהב, שנראה לי שאני מעדיפה יותר.

מי שחושב שזה קצת טיפשי לחשוב על מתנות ליומולדת כמעט חצי שנה לפני הזמן, אז זהו שלא. תמיד חצי שנה לפני אני יודעת בדיוק מה אני רוצה וכשמגיע היום עצמו, אני שוכחת וכבר לא יודעת מה בא לי. אז מתעדים! ואם כבר דיברתי על דברים יפים, מי שרוצה לראות כמה תמונות מהסט של העונה הרביעית של גוסיפ גירל בפריז וספויילר אפשרי...אההההםם אהההםםם, שילנקק ויהנה.

תהיו טובים!

9 תגובות :

  1. המממ! אני לא קניתי ברביד מאז התיכון נראה לי, ולא חשבתי גם להכנס. הקולקציה של פדאני נראית נהדר, וגם הפרחוניים יפים מאד.

    השבמחק
  2. הייתי שם ביום ראשון האמת, יש להם אחלה מבחר. קניתי טבעת מקולקציה של הפרחים לחברה שלי ליומולדת. היא ממש אהבה!

    השבמחק
  3. אהבתי מאוד את הפרחים ואת הדבורים, בחורה רווית-קיטש שכמותי.

    אוף, חנויות תכשיטים בקניון רמת אביב זה מכה. במקומות אחרים אני לא מתרגשת מהן, אבל שם הם קורצות לי נורא, ומזכירות לי שאין לי שום יכולת כלכלית להרשות לעצמי את הגודי'ז שלהן.

    ועוד משהו- אם את כלכך הרבה בקניון, מוזר שלא ראיתיך. אני שם מלאן.

    השבמחק
  4. שרונה - שווה קפיצה, הם מחדשים כל הזמן, שזה נגיד משהו שלא ידעתי.

    אנונימי - תמסרי לחברה שלך שתתחדש ☺

    מרג'ורי - האמת שהמחירים של רביד ממש נוחים ואפשר להשיג שם דברים גם ב 150 ש"ח שנראה לי שלתכשיט זה אחלה. מממ..לא יודעת איך לא ראית אותי, אני בטוח לא אוכל לזהות אותך. לרב אפשר למצוא אותי בארקפה ☺

    השבמחק
  5. מודה שאין לי תכשיט אחד שלהם, אבל בכל פעם שאני נכנסת לחנות או מציצה בחלון הראווה, הפריטים שלהם נראים מאוד שיקים, אופנתיים ומאוד מעוררי חשק :)
    מקווה שתקבלי מה שאת רוצה ליום ההולדת!
    אגב, מתי את? כי לי יש ביום שישי הבא :)
    שרונה

    השבמחק
  6. הצמיז שמדדת מושלם. אהבתי גם את התכשיטים של פדני. מקווה שעוד חצי שנה יהיה בבלוג פוסט מושקע עם הצמיד:)

    השבמחק
  7. שרונה - מזל טוב! שלי בעוד חצי שנה בערך...אני מתכננת כבר מעכשיו :)

    Lilya - אני גם מקווה שיהיה פוסט מושקע עם הצמיד :) תודה בייב!

    השבמחק
  8. מעולה! לי היתה יומולדת אתמול ובחרתי לעצמי, על ידי עצמי, את אותו צמיד ממש!

    השבמחק