12.7.10

פסים ונקודות

יש שילובים שתמיד נראים מוזרים, כמו ממש גבוה וממש נמוך, כמו חבר שלי ואני בלי עקבים, כמו גלידה של מקדונלד'ס עם צ'יפס מלמעלה, כמו ללבוש דומאות שונות ביחד, כמו פסים ונקודות.

Photobucket

Photobucket

קרדיגן וחצאית זארה, חולצה לי קופר, נעליים NINE WEST, שעון TOY WATCH

כיוון שאני אוהבת לעשות דברים שהרבה אנשים אחרים לא אוהבים (לעשות, או שלא אוהבים שאני עושה), זה נראה לי מעניין במיוחד ללבוש גם פסים וגם נקודות באותו היום, באותו האאוטפיט.

Photobucket

Photobucket

יצא אאוטפיט שעושה הכי שמח וזה ממש חשוב, כי מאז שירד הלחץ של המבחנים (שהיו בהפרשים של יומיים האחד מהשני)אני מרגישה שמשעמם לי. לשמחתי, יש עוד הרבה אאוטפיטים שמחים בארון וגם היומן מתמלא בארועים שמחים לא פחות.

15 תגובות :

  1. אווו איזו חצאית מתוקה! והנעלים מקסימות, יופי של תלבושת.

    השבמחק
  2. האמת שאני ממש אוהבת פסים ונקודות ביחד. כן. וזה יפה לך:)

    השבמחק
  3. את יפה, שונאת אותך.

    השבמחק
  4. אני ממש אוהבת שילובי הדפסים שונים, (נגיד..מכנסי הזברה שלי וחולצה עם כוכבים).
    the more the merrier

    השבמחק
  5. שגב אקספרס?! גוועלד!

    השבמחק
  6. מזהה את השירותים של השגב אקספרס! גם אני ניסיתי להצטלם שם אבל האור לא עשה טוב ללבנוניות שלי. תמונות מעולות.

    השבמחק
  7. שרונה - שיראל מוסרת תודה :)

    michalooshla - עכשיו גם אני ממש אוהבת פסים ונקודות :) תודה!

    אנונימית - מממ...תודה.

    מרג'ורי - כוכבים ופסי זברה נשמע לוהט!

    חן - למה גוועלד? מקום מעולה.

    PASSIONISTA - אכן שגב אקספרס :) אוכל מצויין ושירותים מהממים. תודה :)

    השבמחק
  8. האמת שמרחוק זה לא נראה כל כך מנוקד. יותר כמו רשת צפופה.. אבל זה יפה מאד בלי קשר.

    השבמחק
  9. מאוד אהבתי את השילוב ואדום ממש מתאים לך

    השבמחק
  10. האמת שזה ממש יפה. אהבתי איך שברת את הלוק עם הסריג האדום.

    השבמחק
  11. עוד לוק מוצלח לבית פלאפל פאשן!

    השבמחק
  12. שילוב מקסים! אני מחבבת כל שילוב שכולל חצאית-חולצה-וקרדיגן. חוץ מזה, בחרת לך אחלה לוקיישן לצילומים:) נשיקות!

    השבמחק
  13. זה הולך מעולה ביחד, עלייך בכל אופן! בעיקר כי שילבת חצאית נקודות עם נקודות פיציות, והפסים בחולצה היו רחבים, אז הקונטרסט לא כזה קיצוני.
    בכל מקרה את מהממת :)

    שרונה

    השבמחק
  14. ואיפה שמלת הפסים המובטחת שלי? :)
    היה יף לנופף לך בתצוגה!

    השבמחק
  15. sophia - זה באמת נקודות ממש קטנות. תודה :)

    nyc fashion - תודה מותק ☺

    אנונימי - תודה!

    מיקה - מתה עלייך האן ♥

    Lilya - תודה רבה, באמת שהלוקיישן שווה חיחי

    שרונה - ואו כמה מחמאות בתגובה אחת! אוהבת אותך מלא! נתראה בקרוב ☺

    Clothes on Trees - יא הורסת הפתעות, זה יהיה בפוסט אחר!! יהיה! ☺
    היה ממש נחמד לנופף לך גם ♥

    השבמחק