18.7.10

(סופ)שבוע פוטוגני

כשהסופשבוע טוב, אז גם השבוע יהיה טוב או לפחות כך אני רוצה להאמין. הסופ"ש שלי היה נחמד מאוד, מלא במנוחה ובדברים שאני אוהבת. אחד הדברים האהובים עלי, הוא לשבת בשישי ב LOVEAT בנחלה. טעים שם וגם קצת יקר שם לצערי, אבל זה לחלוטין שווה את זה.


Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

היה שישי מאוד פוטוגני וגם טעים ☺ המיץ סלק-גזר הוא המצאה גאונית, טעימה ובריאה גם יחד. כריך הסלמון הכבוש תמיד נהדר והקפה האורגאני (?) הוא פשוט קפה טעים, בעיקר. הנעליים שלי הן בעיקר פוטוגניות, הרבה פחות נוחות ממה שנדמה. מה שיצא עוד יותר פוטוגני הוא הפדיקור החדש שלי מבית אלין טל דושנסקי. יצא פדיקור שמח וקייצי.

Photobucket

שיהיה שבוע פוטוגני!

9 תגובות :

  1. הפדיקור פצצות לקרסוליים, ואני מתה על מיץ סלק. במיוחד מיץ סלק ותפוזים. בכלל לאבאיט הם טובים, ויש להם את ריבועית הלימון הטעימה ביקום. רק מלחשוב עליה אני ריירת כמו כלבלבית פבלוב. המממ פבלובה..

    השבמחק
  2. פדיקור מגניב לגמרי!
    גם אני אוהבת את Loveat, אם כי בנחלה הייתי רק פעם אחת. אני בדרך כלל הולכת לסניף שלהם בברזילי.

    השבמחק
  3. ניראה כיף וטעים! לא היה חם מדי בסופ"ש?
    אחלה פדיקור והצבע של המיץ סלק גזר מטריף ממש.

    השבמחק
  4. שרונה - אני לא מפסיקה לבהות לעצמי בכפות רגליים ☺
    לא ניסיתי את ריבועית הלימון שלהם, מבטיחה לנסות בפעם הבאה!

    VanityGirl - תודה רבה! אני הייתי בברזילי פעם אחת ובשאר הזמן בנחלה :)

    טנטי בקי - היה קצת חם, אבל בחצר האחורית של לאבאיט היתה בריזה נעימה מאוד. תודה על המחמאות לפדיקור ☺
    הצבע של המיץ מהמם וגם הטעם שלו להיט! מומלץ בחום!

    השבמחק
  5. מתי את ואני בלאב יט?

    טוב, תגידי לאחותך שאני חפצה בפדיקור כזה גם!

    :)

    השבמחק
  6. זה אחלה מקום אבל הקונספט האורגני דוחה אותי. ניסית שם את הבירה צ'ריז? מדהים.
    אהבתי את הפדיקור המרענן ואצל רומנים קוראים למיץ סלק [המבחיל] בורשט. יאק

    מסכימה איתך שסופ"שטוב זה אחלה התחלה של שבוע טוב, ומאחלת לך אחד כזה3>

    השבמחק
  7. Shani - חייבות להפגש דחוף, במיוחד לאור ההתפתחויות של היום! אני אקבע לך דייט עם אחותי.

    michalooshla - לא יצא לי לטעום את בירת הדובדבנים שלהם אבל בכללי, אני מאוד אוהבת בירת דובדבנים. בלי קשר, בורשט זה מרק סלק ובשר וזה אחד הדברים הטעימים שיש ☺ אצל רומנים זה מיץ? גם טוב. אני מתה על סלק!
    טוב, לפחות על הבירה אנחנו מסכימות ☺

    השבמחק
  8. הפדיקור הורס הורס הורס (ואני אף פעם לא חוזרת על אותה מילה יותר מפעמיים בשם ההדגשה. שימי לב עד כמה הוא זעזע את עולמי)!!!
    מונדריאן במיטבו.

    השבמחק
  9. Yael - שמחה שאהבת ♥ יש בפוסט קישור לקבוצה של הפדיקוריסטית בפייסבוק עם כל פרטי ההתקשרות ☺

    השבמחק