20.7.10

מעבר חציה

החיפוש אחר שמלת הפסים המושלמת החל די מזמן. החלטתי שאני רוצה (חייבת?) שמלת פסים, שחור/כחול כהה - לבן ושהיא צריכה להיות ארוכה. לצערי הרב, את זו שהייתה ב H&M פיספסתי ומאז אני נטרפת, כי פשוט אין אין אין כזו! נכנסתי לגולף ומצאתי משהו שיכול לענות על הדרישות, הבעיה היתה שהכתפיים היו מאוד מודגשות. תראו את פלורה עם אותה השמלה בדיוק, מושלמת. אני לעומת זאת, נראתי עם הכריות האלו בכתפיים כאילו שהחנתי את החללית שלי בחניון של הקניון. זוועה.


Photobucket

פלורה מדגמנת לוק מושלם



בטופשופ ראיתי שמלת פסים עם כתפיות גופיה, ארוכה. כל כך ארוכה שמישהי בגובה שלי (מטר וחצי למתעניינים) הייתה צריכה להוריד לפחות 30 ס"מ מלמטה. האמת, שלקצר שמלה זו ממש לא בעיה אבל כאן היו 2 בעיות. האחת, הפסים היו ברוחבים שונים ולכן, קיצור השמלה היה הורס את הפלואו הטבעי שלה והדבר השני - היא עלתה באיזור ה - 300 ש"ח וממש לא התחשק לי להוציא סכום כזה על חתיכת טריקו פשוטה למדי. עברתי הלאה לחפש ולא מצאתי את אשר חשקה נפשי. אני כבר לא מדברת על כל מיני חנויות בסגנון סטודיו פאשה (?) שנכנסתי אליהן בתקווה שימצא משהו מתאים וכל מיני דוכנים ובזארים ומה לא. אין.


לא איחר הרגע בו נתקלתי ביצירה המושלמת הזאת מבית Acne שנמכרים גם ב ASOS. אין, נגמר, לא יהיה. ולא, אין גם באיביי.


Photobucket

נמצאה בבלוג של השבדים

מה נשאר לי?
להגיד לידיד שלי בניו יורק שהוא עומד לבצע רכישה ב forever21? תכלס, זה די דומה למה שהיה בזמנו ב H&M ופיספסתי.


הלוואי והייתי מצליחה למצוא את השמלה של Acne, פשוט מושלמת בעיני. לצערי, כנראה שאסתפק בזו של foever21. אוח, אוח החיים הקשים שלי...

16 תגובות :

  1. עשית לי חשק לשמלה כזאת!
    אם כי, בגלל שהטרנד הזה לעוס ושחוק, קצת עושה לי חוסר חשק ללכת על משהו מפוספס.

    אבל ללא ספק, כל אלה שהעלת כאן - ממש ממש שוות.

    שרונה

    השבמחק
  2. השרונה למעלה היא רמאית, אני שרונה!!

    סתם. רציתי להגיד שראיתי במיס סלפרידג'ס היום כמה חולצות ושמלמלות מתוקות עם פסים, לתשומת לבך.

    השבמחק
  3. אני פה כדי להחמיא על הלק. גוון מעולה!

    השבמחק
  4. היי
    כמובן שבבירת האופנה של ישראל (ירושלים כמובן) השמלה עדיין זמינה, במגוון מידות. תבקשי שיתקשרו בשבילך לאייץ' אנד אם ג'רוזלם. נכון לאתמול היא עדיין הייתה...

    השבמחק
  5. שרונה #1 ושרונה #2 לא לריב! אוהבת את שתיכן! ☺

    ראובני, האם מדובר בשמלות ארוכות גם כן?

    נעלולה - אני שמחה שיש משהו שכן שווה להגיב בשבילו כאן בבלוג. תודה, אכן צבע משגע.

    דנה - את מעולה! אני אבדוק את הנושא עוד היום! תודה רבה!


    גברת קאופמן - לגמרי ☺

    השבמחק
  6. יש לי שמלת פסים מגניבה של טופשופ מלפני כמה שנים (4?). אני יכולה לצלם ולשלוח לך אם את רוצה... :)
    מוכנה להשאלה/החלפה וכו'

    השבמחק
  7. בהצלחה בהשגת השמלה הנחשקת. השמלה הזאת של אקנה לגמרי עשתה לי חשק לזאת. שמלת מקסי עם שרוולים. מהמם.

    השבמחק
  8. איפי - יאללה שלחי למייל. מה המידה אגב?

    sefi - השמלה של ACNE אלוהית. יש לי קצה חוט איך למצוא אותה דווקא בארץ איחלי לי הצלחה!

    השבמחק
  9. לי יש שמלת פסים גופייתית, מעולה וארוכה שאמא שלי תפרה לפני שנים. זאת של ACNE יפהפיה, אבל אחת מספיקה בארון, לא?

    השבמחק
  10. קרן! שלום ☺ שמלה אחת זה בהחלט מספיק. אם זו אחת כמו של אקנה, אז בהחלט מספיק.

    השבמחק
  11. אני אעבור ליד הארון בבית של ההורים בסופ"ש ותקבלי את כל המידע.
    בינתיים מצאתי את אלה ונזכרתי בחיפושים שלך...
    http://www.modcloth.com/store/ModCloth/Womens/Dresses/Very+Vital+Maxi+Dress
    את זאת אין במלאי אבל היא מהממת
    http://www.modcloth.com/store/ModCloth/Womens/Whisked+Away+Dress
    וגם זו תישב עליך יפה (לדעתי)
    http://www.modcloth.com/store/ModCloth/Womens/Dresses/Longer+Lengths/Daisy+Dress

    נהיה בקשר!

    השבמחק
  12. וואו!! השמלה של אקנה - שלמות!
    מצאת איפה קונים אותה??

    השבמחק
  13. איפי - תודה! בחנתי את הלינקים והאמת, שהכל נורא חמוד אבל יקר מידי עם דמי המשלוח.

    ravitb - זה בדיוק מה אני מנסה לברר כבר שבועיים אם לא יותר...

    השבמחק
  14. קיבלתי המלצה עליהם, עוד לא הזדמן לי להגיע לשם :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...