26.7.10

חורף?

כפי שודאי שמתם לב, כל החברות מתחילות להתכונן לחורף. אצלי בינתיים המזגן עובר אינוס יומיומי וכתוצאה מכך הגרון נפוח וכואב אז אפשר להגיד שגם אני מתכוננת לחורף ולמחלות הויראליות שבאות איתו. H&M הציגו במתחם קסטיאל מספר דגמים מאופנת הסתיו/חורף שלהם לעונה הקרובה במתחם קסטיאל הממוזג שהדרך אליו מלווה בצעדה קצרה על אבני כורכר...זהירות עם העקבים.

הקולקציה הייתה מאופיינת בצבעוניות של אפור/כחול/שחור/חום/בז' על כל גווניהם עם זריקות צבע פה ושם. היו הרבה ביקורת על H&M מאז שהם נחתו בארץ הקודש ולא כולן היו אוהדות. אני חושבת שהדיון סביב זה שהרשת לא מספקת את הסחורה הפך למעין דיון פופוליסטי מידי ולצורך העניין אני בכלל לא מבינה מה יש לבקר רשת קונפקציה שיודעת לתרגם טרנדים לפריטים לבישים ונוחים לכיס, שלא מתביישת להודות בכך.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

בשבוע האחרון יצא לי לדסקס על הנושא עם כל מי שהיה סביבי, כולם התענינו אם הייתי ואם ראיתי ומה חשבתי או לא חשבתי על קולקציית החורף, שעומדת להגיע לחנויות בטיפטופים כבר בחודש הקרוב. לכולם אמרתי את אותו הדבר "האיכות של הבגדים, האיכות של הרכב הבדים היא תמורה מצויינת בעד המחיר שנדרש." - אף אחד כמעט לא הבין מה אני רוצה. הרכב הבדים? מי מסתכל על התוויות המעצבנות האלה בצד הבגד בכלל? גוזרים אותן ויאללה ביי.

נראה שאומנות בדיקת הרכב הבד והוראות הכביסה שמורה לאימהות ההיסטריות שאינן מעוניינות להלביש את ילדיהן בסינטטיקות ופלסטיקים כאלה ואחרים. אמא אני לא, אולי קצת היסטרית אבל מה שבטוח, אני לא מעוניינת ללבוש סריג המורכב מ 70% פוליאסטר, לשלם עליו 250 ש"ח לפחות, ללכת שלושה צעדים ולהציע כמו חזירה אפילו שזה אמצע ינואר. מה שתמיד חיבבתי ב H&M הוא היכולת שלהם לספק לי סריג, המורכב ברובו מכותנה וויסקוזה בגיזרה מחמיאה, טרנדית ולפעמים אף קלאסית ואל מותית במחיר של 100 - 150 ש"ח. לגבי הטענה שהגזרות שלהם בלתי לבישות והמידות לא מדוייקות - אם תגיעו לשופינג כשאתם או אתן יודעים את המידה האמיתית שלכם (כן, אמיתית) ותכירו בעובדה שלמי שיש בטן נשפכת לא תוכל לקפץ ברחובות עם חולצת בטן רחבה וטרנדית, הכל יהיה טוב.

ובחזרה לחורף...הצעיף הזה מפרווה סינטטית, היה הדבר הראשון שראיתי ומיד החלטתי להתכרבל איתו במזגן.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

כובע קטן, כובע גדול (על משקל בלון קטן, בלון גדול)

Photobucket
Photobucket
Photobucket


מעילי השכמייה האלה הולכים להשתלט על החורף בסערה. מעצבי העל עיצבו את אלה שלהם, H&M הציגה את הגירסא שלה ולי יש את הגירסא שלי בבית, גירסת הוינטג' המשובח.

יש למה לצפות

תודה לספי על צילומי מעיל השכמייה

9 תגובות :

  1. היה נחמד ובאמת שהייתי קונה שם כמה דברים.
    חשבתי על זה שבחלל התצוגה המונוכרומטי והמעוצב של הקסטיאלים הבגדים ניראים הרבה יותר טוב מאשר בחנות מפוצצת פריפריאלים בעזריאלי המזיע.
    חבל שלא נתנו לנו לרכוש כלום.
    את ניראת מקסים עם הפרווה.

    השבמחק
  2. יפה לך מינק גיברת :)

    השבמחק
  3. נראה מעניין.. רק חבל שאני לא מתלהבת יותר מקניה ברשת הזאת. ממש ירד לי ברמות קיצוניות. תמיד כשמתלהבים ממשהו ממש, כמות גדולה מידי של אנשים.. אני נוטה להתרחק.

    על כל פנים, התמונות כייפיות ונראה שיש דברים לא רעים בכלל ואפילו שווים!

    שרונה

    השבמחק
  4. גם אני מהיסטריות הוראות הכביסה והרכב הבד. בגלל זה אני לא רוכשת שם הרבה. הרעיון של הרשת חביב ומקסים לדעתי. בגדים טרנדים במחירים נוחים שלא יגדלו יחד איתכם. פייר -הוגן. לדעתי זה מספק אלטרנטיבה נהדרת לנערות ולחיילות בעיקר (בגיל הכוונה) יש להם יופי של ג'ינסים לפעמים ויש להם גם אקססוריז כייפים להתהדר בהם מדי פעם.
    זו רשת - אין ציפיות אין אכזבות
    מעיל חביב! רק שאת קטנטונת D-: והמעיל ענק!

    אני חושבת שהחלל של קסטיאל יחמיא גם לגופה של גולדה לצורך העניין. ואם להשתמש באותן מילים, אז "פריפריאלים" חולשים את הרשת גם בחו"ל. זו תמיד הייתה ותמיד תהיה חנות עמוסה מלאת אנשים. לגבי עזריאלי אני מסכימה איתך ספי, הוא אכן מזיע ודוחה.

    השבמחק
  5. המעיל באמת משובח!
    אני חייבת להודות שגם אני בד"כ בודקת את הרכב הבדים ואף את התפרים! זו דילמה אינסופית כזאת - בגד לעונה או בגד מושקע לשנים, המון טיעונים לכאן ולכאן...

    השבמחק
  6. בגדי חורף זה כלכך הרבה יותר סטייל..
    בקיץ הדבר היחידי שאני משקיעה בו מחשבה זה כל כמה ימים לגלח את הרגליים.
    ועם זאת (ואולי למרות זאת)- לא בא לי על החורף. אני מלאת חששות, ומסיבות לאו-דווקא אופנתיות.

    השבמחק
  7. sefi - איתך תמיד כיף לי. באמת חבר שלא היתה אפשרות לרכוש כמה פריטים. אני שמתי עין על כמה, אני מקווה שאני אצליח לדוג אותם בעזריאלי.

    shani - מינק סינטטי :)

    שרונה - היו לא מעט דברים שווים. אם ירד לך אז ירד לך...פה ובחו"ל זה לחלוטין אותו הדבר :)

    חן - זהו, שדווקא המרכיבים של הבדים הם המפתיעים, כי הם מוצלחים מאוד. נכון שיש דברים שהם סינטטים לחלוטין, אבל יש לא מעט דברים בהרכב מעולה ובאיכות נהדרת. יש לי כמה דברים שלהם שהם כבר בני 6 או 7. בקיצור, המעיל מהמם והוא באמת היה קצת גדול עלי :)

    LookinFab - הכי חשוב לבדוק את הרכב הבד ואת התפרים ואם הרוכסן תקין ו...מלא עבודה לפני שקונים! :)

    מרג'ורי - אני תמיד אהבתי קיץ ובשנים האחרונות בא לי יותר חורף. למען האמת, בא לי עונות מעבר. שנעים ביום ובערב כבר אפשר לשים בכיף ג'קט. געגועים לאירופה ולסתיו אמיתי בקיצור :)

    השבמחק
  8. היה כיף, כיף, כיף!
    בחרת את הפריטים שגם אני הייתי בוחר: השכמיה, המנומר, החגורות והפרווה, הפרווה, הפרווה! איזו תאווה!
    אני גם משתקף במראה.

    מרחוק אני נראה בסדר...

    השבמחק
  9. אתה שומע, לגבי המעיל שכמייה, זוכר שדיברנו על הגימורים? אז בקטלוג זה מדוגם. אולי היח"צנית צדקה כשאמרה שזה רק סמפל ☺
    חוצמזה, אני תמיד אוהבת לראות אותך בארועים ואתה תמיד נראה טוב, עם ניחוחות פריזאיים אין א גוד וואי ☺

    השבמחק