28.7.10

מקסי-ם

החיפושים אחר שמלה ארוכה, מפוספסת ומושלמת נמשכים. בינתיים, אני מתנחמת בשמלת מקסי טאי דאי, שזה פרינט שבחיים לא חשבתי שאלבש מאז "השרוואלים של המסיבות" אי שם בניינטיז שהשאירו בי חלחלה עמוקה. מסיבה כלשהי השמלה הזו תפסה לי את העין, אולי בזכות הצבע הכחול העמוק והעובדה שהטאי דאי לא כזה אינטנסיבי.
את השמלה לבשתי לפתיחה הרשמית של מתחם התחנה, שאני באופן אישי מאוד אוהבת. אני אוהבת שהוא ליד הים, שיש שם חנויות מגניבות, אין בו אווירה של קניון (תודה לאל) ויש אחלה מסעדות. המחסור במזגן יכול להיות קצת מבאס, אבל תוך דילוג מחנות לחנות כמעט ולא מרגישים את הלחות של היומיים - שלושה האחרונים. בעיני, למקום הזה יש אווירה של חו"ל כמעט.


בכניסה למתחם, חנות המזכרות שכולה מוקדשת לתל אביב

Photobucket
Photobucket
Photobucket


Photobucket

שמלה מחנות רנדומלית כלשהי בעלות של 50 ש"ח, קרדיגן זארה, כפכפי עור GAP, שרשרת ארוכה וינטג' שעבר בירושה במשפחה, שרשרת קצרה שלומית אופיר, שעון TOY WATCH


Photobucket



שבוע שעבר יצא לי גם לקפוץ לחנות החדשה של שלומית אופיר ולהתרשם מהמגוון הרחב של התכשיטים שלה. יש גם שמלות חמודות לקיץ בעיצובה (יש מידות, עד L) ובכלל החנות מעוצבת בצורה שמאוד נעימה לעין, כך שכיף לבקר שם כך או כך.
Photobucket
Photobucket
Photobucket

מה שהיה הכי כיף עד עכשיו, זה להסתובב בחום ובדביקות שיחד יוצרים את מזג האוויר שלנו, עם שמלת המקסי הכחולה והאוורירית שלי. שוקלת לאמץ עוד כמה כאלה עד שהקיץ יסתיים.

14 תגובות :

  1. היא נראית עליך מצויין, וגם לי יש רתיעה ראשונית מכל מה שדבק בו ריח השאנטי-באנטי.
    אני ממש צריכה שמלות קיץ קלילות, ולא חשופות מדי- כאלה שראוי להסתובב איתם מחוץ לחוף ואפילו ללכת לעבודה. יש לי חשש שמקסי כזאת תכווץ אותי להחריד (בכל זאת, 1.58..)

    השבמחק
  2. ואו בחיים לא הייתי אומרת ששמלה כזו יכולה להראות כל כך טוב! כנראה שצריך לדעת ללבוש אותה נכון?

    השבמחק
  3. מרג'ורי - האמת שהלכתי איתה גם לעבודה + קרדיגן (גם בגלל המזגנים וגם כי זה פחות חשוף). חוצמזה, אני 156 ס"מ...

    Mika - אני מניחה שכן ☺

    השבמחק
  4. איי 3> מתחם התחנה!
    יצא לי לעבוד שם בתערוכת צילום בתחילת השנה כשהמקום עוד היה בפיתוח וכבר אז התאהבתי וחיכיתי ליום שדרכינו יפגשו שוב!

    בהחלט אווירה של חו"ל, בחצר הפתוחה אפשר ממש להרגיש בטוסקנה לרגע או שניים.

    השבמחק
  5. את ניראת מקסים בשמלה הזאת. עדיין לא ביקרנו במתחם, קצת חם לנו מדי בשביל זה, אבל כמובן שנשמח לקפוץ מתישהו.

    השבמחק
  6. אז איך היה בפתיחה?
    הפסדתי משהו?

    השבמחק
  7. CV - ממש מגניב שם ואני לגמרי מסכימה שאפשר לחוש את טוסקנה בין גל לחות אחד למשנהו ☺

    טנטי בקי - תודה ☺ כדאי לבקר כשירד קצת החום באמת...

    the eye - לא יותר מידי, רק את לודוויג, חום, דביקות, לחות, גודי באג מלא בכל טוב + קאפקייק ☺

    השבמחק
  8. השמלה (ובכלל הטוטאל לוק) היו מדהימים עלייך. השרשרת-רביד הייתה פשוט שלמות-למות. מקווה שלמרות הלחות והדביקות, היה שווה... להתראות באירועים הבאים ברוב שמחה :)

    השבמחק
  9. את נראית נהדר! כמה חבל שפספסתי את המסיבה הזאת, אבל נרדמתי ברגע שהגעתי הביתה והתעוררתי אחרי שכבר הסתיימה..

    אני תוהה בנוגע לקרדיגן, באמת היה לך קריר? כי אני מחוברת באינפוזיה למזגן בכל מקום בו אני נמצאת.

    השבמחק
  10. Yeal - תודה על כל המחמאות :) ברור שהיה שווה! שמחתי לפגוש אותך ואת חן, היה נהדר! מקווה שנתראה בקרוב.

    Standing - תודה!

    שרונה - חבר שלא באת באמת, מלא זמן לא ראיתי אותך. בקשר לקרדיגן, איתו היה לי נעים...כשהורדתי אותו, היה לי נעים באותה המידה אז פשוט נשארתי איתו :)

    השבמחק
  11. השמלה ממש יפה לך! אני מתה על מקסי.. תגידי איפה המתחם הזה? מאז שאני עובדת פול טיים ג'וב אין לי חיים ואין לי שופינג

    השבמחק
  12. אני כנראה היחידה בתל אביב שעדיין לא יצא לה לבקר שם... חייבת לעשות את זה כבר, עשית לי חשק עם התמונות.

    השמלה מאוד מחמיאה לך ונראת נוחה ואוורירית. אני רק לא מבינה איך לבשת קרדיגן בחום הזה!(סובלת מגיל המעבר מוקדם מהרגיל...).
    אני גם רכשתי רק מקסי אחת העונה ומחפשת עוד, אבל לא מוצאת. אפשר תיאור יותר ספציפי לחנות האם של השמלה שלך?

    השבמחק
  13. michalooshla - תודה מותק! המתחם נמצא בין נווה צדק ליפו. בתחילת רחוב הירקון אם את מגיעה מכיוון דרום, יש שם דגלים בכניסה שכתוב עליהם "התחנה".

    KEREN - המתחם באמת שווה ביקור, יש שאהבו אותו יותר ויש שפחות, אני אישית מאוד מהניתי בכל פעם שביקרתי שם. בקשר לקרדיגן (שגורר אחריו לא מעט תשומת לב), לא היה לי חם. ההיה לי נעים, באיזשהו שלב היתה בריזה נעימה מהים והיה לי אחלה. הוא לא עבה והוא לא חורפי. בקיצור, לא גיל המעבר ולא כלום, אני מרבה ללבוש קרדיגנים בשעות הערב גם בעונה הזאת :)

    השבמחק