30.7.10

רוצה עוד?

לכבוד "סופשבוע חום אימים" החלטתי לחלוק את מה שנורא בא לי לנעול בחורף מהדגמים שיהיו זמינים ב NINE WEST. שמתי לב, שאני מאוד מתחברת לדגמים שיש לרשת להציע לסתיו/חורף בניגוד למה שיש להם להציע בקיץ. גם את דגמי חורף שעבר שלהם מאוד חיבבתי ואילו את דגמי הקיץ פחות ואפילו בכלל לא. בפרזנטציה חורף, סנדרה ריגלר הנחמדה כל כך (באמת, באמת), הדגישה שאין המדובר בנעלי נוחות. ניין ווסט מייצרת נעלי אופנה ומתרגמת טרנדים ומגמות אופנה עולמיות. במילים אחרות, הנוחות לאו דווקא מגיעה עם היופי והאופנתיות (ע"ע קרוקס). אם לומר את האמת, תמיד שנאתי את הביטוי "בשביל להיות יפה צריך לסבול" ואולי זו גם הסיבה שיש תכתיבי יופי שאני פשוט מסרבת להכנע להם. באופן כללי, אני לא מרגישה שאני צריכה או חייבת לסבול בשביל שום דבר בחיים. לא, אהבה זה לא כואב ולא בשביל יופי לא בהכרח צריך לסבול. לשמחתי, יש לי מספר דגמים של ניין ווסט והם נוחים לי מאוד למרות העקב הגבוהה.

מה שהפתיע במיוחד, לא היה בהכרח מגוון הדגמים, שאת חלקם ראינו כבר (ניטים...ג'יזס) אלא, הקו החדש שמנחה את המותג והוא הכנות. הכנות שאין המדבור בנעלי נוחות אלא בנעלי אופנה, הכנות סביב זה שמדובר בתרגום טרנדים ומגמות אופנה עולמיות, שזה אומר "יש מצב שזה מזכיר קצת שאנל חורף 2010/11, או מארק ג'ייקובס או אולי אפילו לבונטין ללא הסוליה האדומה". הכנות הזאת, מזכירה לי מעט את הכנות של H&M שגם היא באה ואומרת "אנחנו רשת שיודעת לתרגם טרנדים ולספק בייסיק מעולה, אנחנו לא אלא שקובעים את הטרנדים".

מי שרוצה מיוחדג' שתקנה נעליים אצל שני בר או "אחת, אחת". מיוחד זה בטוח יהיה, אולי אפילו איכותי, הנוחות, גם במקרה הזה, שנויה במחלוקת וזה מניסיון מר יש לומר.

Photobucket

את כל זה את רוצה? התשובה היא כן. יש לי יותר מידי נעליים, אני לא נועלת את כולן, כי לא יוצא לי כל כך וכן, אני רוצה עוד. אני לא חושבת שאלך וארכוש את כל הזוגות שמוצגים כאן, אבל אני כן יודעת להגיד שזוג אחד בטוח יבחר ויזכה להצטרף לחבורת נעליים שנבחרו בקפידה רבה.

Photobucket

חשבתן שה - thigh high boots נעלמו מהעולם? אז זהו שלא וחבל שכך. כמו הניטים, גם ה - thigh high boots כאן כדי להשאר ומה אני אגיד לכם? לא, פשוט לא. די. לא, נו. אין מצב.

Photobucket

זה מה שנעלנו לפרזנטציה (אני בפינה השמאלית למטה)

סופשבוע נעים ומזגן שמח לכולם!

11 תגובות :

  1. ואווווו,התעלפתי מכל נעל פה!!!!
    הנעליים בשורה הראשונה , והכי שמאלית בשנייה - הן מבין הזוגות ביותר יפים שראיתי!

    השבמחק
  2. אוף שיגיע כבר החורף ! כל הנעליים הסגורות שלי מחכות בארון כבר יותר מדי זמן בשביל הטמפרטורה הנכונה!

    השבמחק
  3. אהבתי את החירות שלך. באמת שהכל הורס. מתה כבר שיגיע החורף!

    השבמחק
  4. איך אפשר ללכת עם עקבים בכלל?

    השבמחק
  5. אוראל - אני אהבתי אותן גם מאוד ☺

    CV - באמת שיגיע כבר! חם לי!

    Nataly - אני איתך בעניין החורף, לגמרי.

    אנונימי - לאט ובזהירות.

    השבמחק
  6. באופן אישי אני חושבת שקולקצית החורף שלהם יפיפיה, אם כי חסרים לי המון דגמים שהם "פלאטס". הרוב כאן זה עקבים, ועוד מהסוג הדקיק כך שזה מידי הארדקור בשבילי.

    על כל פנים, קולקציה יפה ללא עוררין!

    שרונה

    השבמחק
  7. אני דווקא אוהבת ללכת עם עקבים בחורף יותר מאשר בקיץ. אולי זה בגלל שזה גורם לי להרגיש שאני פחות בתוך הביוב התל אביבי שזורם ברחובות כאילו שמערכות ביוב שזורמות מתחת לאדמה ופתחי ניקוז תקינים זה הכי פאסה.

    השבמחק
  8. וואו כל כך חם לי לחשוב על מגפיים עכשיו אבל הם ממש יפים.

    השבמחק
  9. בלוג נפלא ומעניין, שמח להתעדכן בכתבות חדשות , נשמח אם תבקרו באתר הבית החדש שלנו ותתרשמו מתכשיטי אופנה וקבלה יחודיים
    http://www.or-jewellery.com

    השבמחק
  10. בלוג נפלא ומעניין, שמח להתעדכן בכתבות חדשות , נשמח אם תבקרו באתר הבית החדש שלנו ותתרשמו מתכשיטי אופנה וקבלה יחודיים
    http://www.or-jewellery.com

    השבמחק
  11. nyc fashion - הכי חם שיש! אבל לחשוב על מגפיים עושה לי קריר יותר ☺

    jewelry - תודה רבה על המחמאות! תחזרו לבקר ☺ ביקרתי באתר שלכם, יש לכם תכשיטים מקסימים! נראה לי שעוד נדבר ☺

    השבמחק