8.7.10

מחפשת בגד לים

לצערי הרב, אני לא מכירה בחורה אחת שכשהיא צריכה ללכת לרכוש בגד חדש, היא עושה את זה בדילוגים קלילים מלווים בצחקוקים של אושר ושמחה עד השמיים. לרב, כל אחת שהבגד ים שלה כבר מתחיל להתפורר, תחכה עד שהוא יהפוך לחמש חתיכות במקום שתיים ורק אז היא תגרור את עצמה לחנות בגדי הים הקרובה לביתה, בצער רב וביגון. לא משנה כמה הבחורה, רזה/חתיכה/חטובה ומהממת, היא תסבול עד לכדי דמעות בכל פעם שעליה להצטייד בבגד ים חדש. ככה זה...

כמות המדריכים שקראתי לקניית "בגד הים הנכון לגזרה שלך" בחיי הייתה מרשימה במיוחד אם אלה לא היו אותם המדריכים אלא כתבים של פילוסופים טרום סוקרטיים. ועדיין, לבחור בגד ים בשבילי המשיך להיות פשוט סיוט. החלטתי להיחלם! מדדתי כל גיזרה אפשרית, למדתי איזה חלק תחתון מתאים ואיזה חלק עליון מתאים לי ולא, בגד ים שלם לא מתאים לי. מה ששמעתן, אני לא מידה 34 או מידה 36 וכשאני נכנסת לחנות בגדי ים אני זוכה למבטים של "מאמי...את באמת מתכננת ללכת לים?" "טוב, נשים עליה חליפת צלילה או במילים אחרות, בגד ים שלם". למישהי נמוכה ובעלת קימורים שכמותי, לא מתאים בגד ים שלם, אני פשוט נראת כמו חתיכה אחת של משהו לא מושך במיוחד. סורי מוכרות ברשת הלבשה תחתונה + בגדי ים כזו או אחרת.

אחרי כל המלחמות שלי והלמידה על בשרי מה מתאים לי ומה לא, אני כבר לא חוששת להכנס לחנויות של בגדי ים. לרב, אני לא צריכה עזרה, אולי רק לשאול אם יש צבע אחר או מידה רלוונטית ואז להדוף משפטים כמו "הגזרה הזו לא טובה לך, אני אביא לך משהו אחר, שלם אולי?" במשפטים כמו "לא, תודה. ולא, אני לא אלבש שלם. עכשיו, יש את מה שביקשתי?"

הדבר הכי מוזר בעולם קרה מתישהו בחודש שעבר. חנות קטנה של בגדי ים בסנטר ומלאה בהפתעות ושבירת מיתוסים על ימין ועל שמאל. עובדה לשקח לי כמעט חודש לעכל את הדברים על מנת לחלוק אותם. אני אומרת לכם...הזוי מה שהלך שם. חנות מלאה בבגדי ים של כל מיני חברות וחברה אחת בשם GLICK שמתמחה בחזיות, כלומר חלק עליון של הביקיני, שלראשונה הכרתי. זה טיפשי להגיד שהיה מבחר גדול של צבעים, ברור. אבל הגזרות! כל גיזרה אפשרית החל מאחת שהציצים שלה עשו הופעת אורח בגיל 12 ושם זה נגמר ועד לכאלה שקודם הציצים נכנסים לחדר, ואחר כך היא. או אני.

מתחילים מבחירת חלק עליון שמחמיא (כן, פאק! מחמיא!) לחלק העליון שלי. עוברים הלאה לבחירת חלק תחתון, איזה שרוצים. אפשר לערבב הכל, כל המידות וכל הגזרות וכל הצבעים. כל זה בליווי אחת המוכרות היותר מדהימות שהכרתי בחיים שלי, שהיא כל כך מקצועית שרק מלהסתכל עלי היא ידעה את מידותי ואת הגזרה שתתאים לי בול. לא רק שהיא ידעה את מידותי, היא לא הביכה אותי, הייתה כנה במיוחד כשאמרה שהחזיה השניה הייתה טובה יותר (היא באמת הייתה טובה יותר) והייתה פשוט נעימה ומקצועית. אמרתי הזוי? אמרתי. עוד בשורה משמחת, יש מהכל עד מידה 52. כן, כן, זה נכון.

Photobucket

כיוון שיש ברשותי שלושה בגדי ים שונים, החלטתי ללכת דווקא על שחור קלאסי, שיהיה לכל מקרי החיים.

Photobucket

החזיה הזו היא התגלמות כל הפנטזיות שיש לבחורה עם חזה מבורך לחזיית בגד ים

Photobucket

דיטיילינג קטן ומקסים

Photobucket

ואם לא בא לי לקשור אותה על הצוואר, יש לולאות מיוחדות דרכן אפשר להשחיל את הרצועות וללבוש את החזיה כחזיית כתפיות רגילה.


חשוב להגיד, שהפלא הזה לא יותר יקר מכל בגד ים אחר בכל חנות אחרת. מחיר החזיה שלי הוא
300 199 ש"ח והתחתון באיזור ה -200 100 ש"ח. אם כבר יש תחתון טוב, אפשר להתאים לו רק חזיה, הכל אפשרי. ממש הכל. החנות שאני ביקרתי בה נמצאת בדיזנגוף סנטר, ליד הבורגר ראנץ'. אני בטוחה שהביקור שם יעשה טוב לכל אחת ואחת שחוותה יותר מטראומה בודדת ברכישת בגד ים. תבלו! חוויה מתקנת מובטחת.

16 תגובות :

  1. גם לי יש גליק, והצבעים והמידות שלהם באמת כיפיים נורא (זו אחת הרשתות הראשונות שאפשרה לקנות תחתונים וחזייה בנפרד, במידות שונות ולא בסט).
    העניין עם הבגד ים שלי (שהוא באמת מקסים, ודי דומה לשלך), זה שהוא מחזיק את הציצים בצורה חלקית בלבד, והם נוטים קצת להציץ בצורה מביכה..

    השבמחק
  2. עד מידה 52? ואו זה ממש מעולה! החלק העליון שלי "די" גדול והתחתון קטן יחסית, זה תמיד סרט!
    אני אקפוץ לבדוק מה הולך שם!
    תודה!

    השבמחק
  3. זה לא קצת יקר 500 שקל לבגד ים?

    השבמחק
  4. את הורסת אותי כל פעם מחדש עם המציאות שלך! זה רק מראה שאסור להתפשר ושצריך להתעקש עד שמוצאים!

    מתה על הבלוג שלך!

    השבמחק
  5. מרג'ורי - אולי היית צריכה מידה גדולה יותר בחזיה? לא יודעת. הפאפיז שלי יושבים ארוזים היטב בחזיה הזו :) זה באמת כ"כ מעולה שהם נותנים לשחק עם החלק העליון והתחתון במידות ובגזרות.

    רוני - עד מידה 52! ואת יכולה לקחת מידות שונות של החלק העליון והתחתון! תהני לך!

    אנונימי - זה יקר אם זה עוד בגד ים לאוסף. זה ממש לא יקר כשזה ה-בגד ים, המחמיא, זה שיושב בול ולא צריך בגד ים אחר. ראי/ה ב500 ש"ח האלה השקעה לטווח ארוך.

    RUTH - לא לוותר זה בטוח! מתה עלייך בחזרה :)

    השבמחק
  6. וואלה...ואני התחלתי לקרוא וכבר חשבתי "הוו, הנה עוד בחורה שלט מצאה בגד ים. אולי שתלך לחנות בסנטר" (:

    תתחדשי (:

    אני לא מצאתי שם כלום האמת, חיפשתי כמו הישן שלי של רוקסי. שחור קטנטן וחלק. משולשים וקשירה עבה (-:

    אבל 3 חברות ברוכות חזה מצאו ב-ד-י-ו-ק מה שרצו +יחס מקסים!

    השבמחק
  7. יקירתי מחירו של בגד הים שרכשת בגליק הינו חזיה 199 ש"ח ותחתון 99 ש"ח כנראה התבלבלת כי זה המחיר הקבוע שלהם לכל החזיות והתחתונים סה"כ סט יוצא לך 298 ש"ח...תתחדשי...

    השבמחק
  8. חן - האמת שמדדתי שם גם תחתון עם קשירות עבות, אולי הגיעו דברים חדשים? בכל מקרה, תודה :) אני מאוד מרוצה.

    moran - האמת שבדקתי ואת צודקת ואני לא יודעת למה התבלבלתי. תודה על ההאדס אפ!

    השבמחק
  9. אני לא חושבת ש"ככה זה" אם את בחורה כוסית, רזה, שאוהבת את הגוף שלה ומרוצה מעצמה.
    את לא צריכה להגיד את זה על אחרות רק כדי לעודד את עצמך.
    ולא, אני לא כוסית ולא רזה.

    השבמחק
  10. הבגד ים ממש יפה! זו באמת משימה לא פשוטה למצוא בגד ים מחמיא.

    השבמחק
  11. אנונימית - איז איט רילי? אני לא זו שמנחמת את עצמה...אופס.

    מיקה - תודה מותק! אני מאוד מרוצה ממנו :)

    השבמחק
  12. אני רק ניסיתי לחדד את הרעיון שאני לא זקוקה למחמאות,
    את זאת שכתבת את מה שכתבת

    השבמחק
  13. חמודה, קצת קשה להבין איך אפשר לא להבין נכון את מה שכתבתי. זה נחמד שאת לא זקוקה למחמאות, עם הגיל תביני שכל אישה זקוקה למחמאות, זה נעים :) שבוע טוב שיהיה לך, נשיקות.

    השבמחק
  14. תתחדשי יפה! נראה כמו אחד שעושה את העבודה בחזה וזה נדיר בבגדי ים
    3>

    השבמחק
  15. אני יודעת בדיוק באיזו חנות מדובר, עברתי שם לפני כמה ימים! מודה שאף פעם לא נכנסתי אליה.
    לפי כמויות הפעמים שבהם אני שמה על עצמי בגד ים בעונה, מספיק לי בגד ים אחד. יש לי 2, אחד מפוספס, אחד פרחוני. השנה לא אקנה בגד ים נוסף, אבל תמיד טוב לדעת שיש מקומות שבהם אפשר למצוא בגדי ים במלא גזרות ומידות, ושאפשר לערבב!!

    תתחדשי :)
    שרונה

    השבמחק
  16. michalooshla - תודה! הוא באמת עושה את העבודה ☺

    שרונה - תודה רבה! תמיד טוב לדעת על משהו טוב ☺

    השבמחק