12.8.10

עולים לגדולה #1

ביום ראשון השבוע התקיימה פרזנטציה לליין חדש של ג'ינסים לנשים מבית LEVIS. הכל היה ממש טוב ויפה, ספי ואני ישבנו על הספה ותוך כדי לעיסת שעועית חשבנו שזה יהיה ממש מגניב אם LEVIS שוב יעלו לגדולה. ממש כמו פעם, בניינטיז. הפלגנו בזכרונות לתקופת התיכון וכל אחת סיפרה על ה - 501 שהיה לה וכמה מעולה זה היה. החלה הפרזנטציה ומנהל המותג של LEVIS בארץ הציג בפיננו את הקונספט החדש של המותג - "אל תגידי מה המידה שלך, תגידי מה הגיזרה שלך" אם יורשה לי לתרגם בחופשיות מהסלוגן האנגלי.

Photobucket

Photobucket

המטרה כמובן היא להקל על הנשים את חווית קניית הג'ינס שידועה בתור חוויה משביתת שמחות, חלומות, שאיפות ורצון לחיות. אז מה הפיתרון? שלוש גזרות חדשות Slight Curve לבחורות בעלות גזרה "ישרה יותר", Demi Curve לבעלות פרופורציה בין היקף המותניים והיקף הישבן ו - Bold Curve לבעלות מותן משמעותית צרה יותר ביחס להיקף הישבן. כל הג'ינסים מגיעים עם לייקרה, בגזרת רגל ישרה, סקיני ובוט קאט וכמובן בגובה מותן ביניים ומותן גבוהה. עד כאן הכל מופלא, אפילו שלושת הדוגמניות הלא שגרתיות בגזרתן, נראו מעולה.

Photobucket

אני מודה, לא כל כך רואים את ההבדלים בגזרות לפי התמונות האלה וחבל.

מה נשאר לי אם לא למדוד אחד בעצמי? בפרזנטציה לא היה מידה 32 (לפי מנהל המותג, הליין מגיע עד מידה 34) אז ניסיתי 31 בגזרה נמוכה יותר והוא מממ...לא ממש נסגר עלי. עלה, אבל היו חסרים כמה ס"מ לסגירה מלאה. אז אתמול, יומיים אחרי הפרזנטציה, יצאתי מעבודה, תפסתי מונית והגעתי לחנות הדגל של LEVIS בנמל ת"א. קיבלה את פני מוכרת בלונדינית חמודה, שברגע שראתה את השובר שלי לקבלת ג'ינס הפלא, התאכזבה קצת שעמלה היא לא תראה ממני אבל, המשיכה באדיבות, שאלה מה המידה שלי, עניתי 32. אז נזכרתי שנאמר שכל המוכרים עברו הכשרה וכל המטרה הרי שאני אבוא ואגיד את הגזרה שלי ומשם הדרך לגן עדן תהיה ממש מהירה וללא פקקים. אז זהו...שלא. המוכרת התחילה לשלוף ג'ינסים כאילו אין מחר ואני הלכתי למדוד. הראשון, מידה 32, גזרת רגל ישרה, מותן גבוהה...ו...אופס...למה זה עוצר לי באיזור הישבן ולא עולה משם לשום מקום? נסיון שני...דאם! ביומיים השמנתי מידה????


המוכרת הגיעה לשאול לשלומי ואמרתי שהמידה קטנה לי, היא חייכה אלי כאילו ידעה שזה מה שיקרה ומיד הביאה לי מידה 34. נראה לי גדול מידי אבל מדדתי ולא הבנתי למה החלק של המותן מעל הישבן, רופף? הרי זה גזרת ה - Curve! זה אמור לנוח על גופי ולחבק אותו ברכות מלטפת! אההה! יצאתי מתא ההלבשה ושאלתי את המוכרת מה נסגר עם הקטע הרופף הזה במותן בגב, היא ענתה לי "זה לא נורא, מקסימום תקחי לתופרת או תשימי חגורה" הא????
הורדתי והרמתי את הזוג הנוסף ואז חשכו עיני - זה ג'ינס של גברים. כן, היא הביאה לי גזרה גברית, כי כנראה שבגזרות נשים לא הייתה מידה 34. ואני אומרת, תסתכלי עלי! אני כולי אישה! חמוקיים, קימורים, קימורים - זאת אני! מה את עושה!?!?!??!


התרגזתי אבל המשכתי לחייך, יצאתי מתא ההלבשה ושאלתי "זה לא מהגזרות החדשות, נכון?" בודאי שנכון, כי את הגזרות החדשות הם קיבלו רק באותו היום ורק עד מידה 31. אבל אמרו לי שיהיה עד 34! מממ...אולי. אז ביקשתי למדוד גזרת סקיני מותן גבוהה מהליין החדש, מידה 31. התלחששויות נשמעו מגזרת המוכרות שניסו להבין מה אני ובסוף הוחלט שאני ה Demi. מיותר לציין שזה ישב נורא. נסגר (כי זו גזרה גבוהה) אבל היה שוב פעם משוחרר באיזור המותן בגב. אולי אני לא Demi, אולי אני Bold? אין לדעת, כי לא עזרו להחליט. אולי עדיין לא עברו הכשרה?


לבסוף, שאלתי אם יגיעו דגמים נוספים, נאמר לי שכן. מתישהו בהמשך.


To Be Continued...כי אני מכוונת לשוב ולבדוק האם מידות 34 - 32 תעשנה עליה או לא?

הערה: עלות הגי'נסים מליין ה - CURVE ID היא 600 - 700 ש"ח

15 תגובות :

  1. מאוד מעניין מה שאת מספרת. יש לי תחושה שגם הג'ינסים הכי מהממים של ליוויס העולמית לא יצליחו להעניק את החוויה נכונה כל עוד המוכרים הישראלים שלא יודעים לתת שירות לא יוחלפו ברובוטים שיודעים לעשות את העבודה.
    זה בסופו של דבר הורס לכל המותגים הישראלים, לדעתי. השירות, או חוסר היכולת להעניק אותו כמו שצריך.

    השבמחק
  2. אוי, אוי אוייי!!!
    אני לא מאמינה שסוף-סוף תהיה לי חוויה מתקנת בהקשר לג'ינסים...

    אני מקווה מאוד שיגיעו כלל המידות והגזרות - ואני מקווה שגם המחירים לא יהיו כמו שהיו פעם..טוב, הם יהיו יות גבוהים בגלל האינפלציה..לא נורא. לפחות אמדוד:)

    תודה!

    השבמחק
  3. אני מקווה שאחרי שמישהו מהשיווק שלהם ישים את עיניו על הפוסט הזה הם יעשו קצת סדר בכל הבלגן הזה!

    אני עדיין קטנת אמונה לגבי מקצועיות המוכרים בחנויות הבגדים בארץ.
    תפישת המקצוע פה היא כל כך שונה ממקומות אחרים בעולם!
    המוכרנים חסרי זיקה לתחום, לא יודעים להמליץ ולהתאים כראוי מוצר ללקוח ובעיקר מזלזלים באינטלגנציה של הלקוח ומרימים את האף כשמבקשים "מידות גדולות". אם בכלל אפשר לקרוא לזה ככה

    השבמחק
  4. פוסט מעולה ואינפורמטיבי. אהבתי שכתבת את המחיר בסוף, זה הכי מרגיז לקרוא על פריט חדש בלי לדעת כמה הוא עולה.
    לדעתי זו חוצפה להגיד שהג'ינסים מגיעים עד מידה 34 כשבפועל המידה הכי גדולה היא 31.
    בכל מקרה, בתור בעלת ישבן מאוד עסיסי, לא נראה לי שאמצא תשובה בליוויס. מאוד מאוד ממליצה על ביאנקו- גזרות מעולות שיושבות נהדר גם על בחורות נדיבות מימדים יחסית.

    השבמחק
  5. אנונימי/ת - הבעיה עם ביאנקו זה שאמנם הגזרות יושבות וב אבל העיצובים פרחיים בלשון המעטה. אין שם עידון בצבעים, בשטיפות או בעיצוב הכולל. מה גם שאחרי תקופה הם מאבדים צורה.
    אני מחכה בכליון עיניים שאמריקן איגל יעשו עלייה ויביאו את גזרות הבויפרנד שלהם.

    השבמחק
  6. יש לי 4 ג'ינסים שלהם אז כנראה שיש להם גם עיצובים לא פרחיים.. ג'ינס סטנדרטי, כהה לרוב (ככה אני מעדיפה), בגזרת בוט-קאט. ויש המון כאלה. אין לי מושג לגבי העיצובים מהשנה האחרונה כי אני כבר לא לובשת מכנסיים אבל נראה לי שתמיד יהיו דגמים עם נצנצים ושטיפות משונות ודגמים קלאסיים.

    השבמחק
  7. אבל את אמרת "אם תגיעו לשופינג כשאתם או אתן יודעים את המידה האמיתית שלכם (כן, אמיתית) ותכירו בעובדה שלמי שיש בטן נשפכת לא תוכל לקפץ ברחובות עם חולצת בטן רחבה וטרנדית, הכל יהיה טוב". או שאת לא יודעת את המידה האמיתית שלך או סתם נתקעת בכוכב הלכת סנוביות ושכחת לנחות?

    השבמחק
  8. sefi - מסכימה איתך שהשירות בארץ הוא הבעיה הגדולה ביותר. עד שלא ילמדו שום דבר לא יעזור.

    PinKabuck - אני לא בטוחה לגבי החוויה המתקנת...נראה אם יגיעו שאר המידות.

    CV - זהו, שהכי מעצבן שמידות 40 - 42 או אפילו 44 זה לא מידות גדולות. זה מידות ביניים! והמוכרות לא מבינות את זה בכלל, אם את לא 36, אל תיכנסי לחנות שלה בכלל. חוצפה!

    אנונימי #1 - תודה רבה. אני לא מכירה את המותג ביאנקו, אבל שווה בדיקה, תודה.

    איפי - אני בעד שאמריקן איגל ינחתו בארץ. יש להם דברים נהדרים, באמת.

    Standing Ovation - לגמרי :)

    אנונימי #2 - למה את כבר לא לובשת מכנסיים? :S

    אנונימי #3 - כן, אני כתבתי את זה והתכוונתי לכל מילה. לא רק שאני יודעת את המידה שלי בדיוק, אני יודעת את ההיקפים שלי עד הס"מ האחרון ולא בחולצת בטן עסקינן במקרה הזה.

    השבמחק
  9. יווו!! איזה עצבים!
    כל הכבוד על הסבלנית אם את עדיין נותנת להם צ'אנסים, אני כבר הייתי מכניסה אותם לרשימה השחורה שלי...

    השבמחק
  10. יותר מכל, העבודה הכי מעניינת מכל מה שאני מסיקה מהפוסט הזה הוא שהאירוע התקיים בקומה הרביעית (כן, אני מזהה אותו ממרחקים!) ושזה המקום הכי יפה בארץ לערוך בו אירועים.
    כל כך כואב לי לראות את המקום המדהים הזה ולחשוב שעוד הייתי אמורה להתחתן בו... שיאללה!!!!!!!

    שרונה

    השבמחק
  11. ריי - תודה רבה מותק! אבל, יש גבול גם לסבלנות שלי :)

    שרונה - איך אפשר להתחתן שם? זה מטר מהתחנה המרכזית והכניסה נראת כמו כניסה למפעל נטוש. זה שבפנים זה יפה, אני מסכימה אבל...

    השבמחק
  12. כמה חבל שלא הייתי איתך בחנות הדגל כדי להכיר את המוכרת החביבה..

    טוב, אל תתיאשי. מחכה לפוסט מנוחה ונחלה.

    :*)

    השבמחק
  13. תכלס, היית באה לי בטוב שם ☺ ובכלל ♥

    השבמחק
  14. ממממ...גם אני גיליתי...אבל עוד בפרזנטציה שאני "מידות גדולות...." ואני מידה 40...אז אין לי מה לומר לך....
    ספרי מה היה אחר כך...

    כתבת מדהים

    השבמחק