15.8.10

מעבר חציה #2

יאפ, אני עדיין מחפשת את שמלת הפסים המושלמת. כמו שזה נראה עכשיו, המצב בכי רע. החלטתי להשתמש בעצותיהן של בלוגריות מקצועיות ולגשת לחנויות שהן המליצו עליהן.


תחילה, הגעתי לשרה בראון, בהמלצתה של מרג'ורי מורנינגסטאר, שהייתה הכי חמודה בעולם ואפילו שלחה לי למייל את התמונה של השמלה בחלון ראווה. איך שנכנסתי - אלוהים, מזגן! - מיד איתרתי את השמלה המדוברת. שמלת פסים דקים בשחור ולבן מכותנה. שמלה די פשוטה למראה, בגזרת A רחבה במיוחד וכתפיות גופיה. אחד הבונוסיםהוא שבשמלה יש כיסים! אני אוהבת כיסים בכלל ובשמלות בפרט.

Photobucket

תמונה של חלון הראווה

ניגשתי אל הקולב שעליו היה מוצמד שלט ועליו הבשורה המשמחת: 20% הנחה. לקחתי לי שמלה ואז חשכו עיני...מחיר השמלה לאחרי ההנחה 432 ש"ח (540 ש"ח לפני הנחה). אני מזכירה שמדובר בטריקו מהפשוטים ביותר. החלטתי למדוד בכל זאת, כי שאלתי את עצמי כמה טוב השמלה הזו צריכה להראות עלי על מנת שאשלם עליה את הסכום המגוחך הזה. באופן לא מפתיע בכלל, זה נראה רע ואפילו רע מאוד. אני יכולה להגיד בוודאות שנראתי כמו שמשיית קיץ בחוף הילטון. הגזרה הזו יכולה להחמיא אך ורק לבחורות גבוהות ודקיקות מהסוג הגבעולי שמוצאים על גבי דפי ה"ווג".

החלטתי להמשיך לסיבוב ארוך והלכתי את כל דיזנגוף עד שהגעתי לסנטר ונכנסתי לחנות "הוצאה לפועל" בהמלצת חן. אני לא יודעת אם זו השמלה שחן התכוונה אליה, אבל זו היחידה שהיתה שם. היא עולה 50 ש"ח שזה באמת אחלה אבל האיכות...50 ש"ח. בנוסף, יש לי סלידה קשה מכל מה שיש בו רוכסנים בולטים, במיוחד כאלו שהם חסרי פונקציונאליות.

Photobucket

תמונות הישר מתא ההלבשה

מי ששואלת את עצמה למה אני פשוט לא קונה בד ותופרת או למה אני לא קונה בד והולכת לתופרת אז ככה: קיבלתי הצעה מCV המקסימה לתפור שמלה אבל יצא ששתינו מאוד לחוצות בזמן וזה לא מתאפשר. זו גם הזדמנות לאחל לכישרונית הזו בהצלחה רבה במה שמצפה לה ממש בקרוב! אם הינו פנויות יותר, הייתי קופצת על ההצעה ושמחה לעבור יחד איתה את החוויה. בינתיים, אני רוצה לראות מה אני יכולה להשיג "על מוכן" שיעמוד בדרישות של איכות, גזרה מחמיאה ומחיר. נראה לי, שזו יכולה להיות חוויה מעניינת - סה"כ מה ביקשתי? שמלה פשוטה....

16 תגובות :

  1. ואם לא תמצאי... החיפוש יעבור אל שמלות החורף??

    השבמחק
  2. ראיתי בזארה שמלת פסים שמגיעה עם חגורה חומה דקה, מכותנה.. 170 שקלים אם אני לא טועה.

    השבמחק
  3. גברת קאופמן - אני אשמח מאוד למצוא את השמלה עם חצי שרוול או 3/4 שרוול אפילו. אם לא גם גופיה זה בסדר לחורף כי אפשר ללכת עם סוודר או קרדיגן על זה.

    אנונימי - אני אבדוק את העניין! תודה!

    השבמחק
  4. לא לא! זו לא זו!
    גוועלד!

    ראיתי גם במטלון באבן גבירול, קרוב ליוליה המניקורסיטית.

    שם זו שמלת מקסי עם פסים, יש שם הדפס אבל של ורד ענק אם אני לא טועה.
    בעיניי שמלה שיכלה לסחוב ליום יום משהו בסט (-:

    השבמחק
  5. דושדושונת, בשרה בראון הגזרות הן לנשים שדופות וארוכות... די מבאס.. אבל אהבתי את הגישה האופטימית:) אני בטוחה שתמצאי בסוף, אפילו שאני כבר לא יכולה לראות יותר פסים, המוח שלי התפספס מהקיץ הזה!!! מוזר שאין בטופשופ, דווקא מתאים שיהיה להם כזאת...

    השבמחק
  6. חן - תיארתי לעצמי שלא התכוונת לזאת, אבל זאת היחידה שהייתה. אני מכירה את אלה עם הדפס הורד הענק...מי נו לייקי :(

    ריי שגב - הייתי מאוד אופטימית! אולי המזגן בחנות שלהם עשה אותי כזאת ☺ פעם היה בטופשופ אבל לא באמת משהו ראוי ובמחיר של זוג נעליים!

    השבמחק
  7. אני קניתי בשרה בראון את השמלה הלבנה מצד ימין בחלון, אבל בתכלת, ואני מאוד מאוד מרוצה!! היא יקרה אבל שווה כל שקל

    השבמחק
  8. tithadshy!
    definitely the antithesis for sara brown.
    (is that my pic? it looks so sharp..)

    השבמחק
  9. שיקסע - היא חמודה מאוד! תתחדשי!

    מרג'ורי מורנינגסטאר - מממ..לא קניתי כלום...
    התמונה הזאת היא דווקא תמונה שאני צילמתי, גם של החלון ראווה :)

    השבמחק
  10. לא רק לגבוהות :)
    יש לי את השמלה המפוספסת של שרה בראון, זו הייתה אהבה ממבט ראשון. אמנם יקרה ונכון היא פשוטה.
    אבל זה בדיוק הקטע. מסתבר שאין שמלות פשוטות בשום מקום... היא פשוט מושלמת (בשבילי), עם חגורה, בלי חגורה, האורך שלה אידיאלי, המחשוף שלה נהדר (על אין-ציצים כמוני)אבל אבל יו קנואו, לכל סיר יש מכסה, ולכל שמלה יש גופה (?)...
    תכלס יצא דיי מזעזע ההקבלה הזו, אבל הבנת את הנקודה... או את הפס במקרה הזה... :)

    אין סוף לשנינות (או שלא...) המטופשת שלי

    השבמחק
  11. את ושנינות שלך מהממות! האמת שאני יכולה לדמיין איך זה יושב עדיין פיקס. אולי זה גם קשור לציצים שלי ולא רק לגובה (שכידוע, יש בינהם קשר הפוך)? בכל מקרה, אני ממשיכה לחפש!

    השבמחק
  12. זה באשמת טופשופ הרוכסנים הבולטים, הם התחילו
    גם עם הקטע הזה של לתפור את הרוכסן מעל ה"שפתיים" ולא מתחת

    השבמחק
  13. חדש בforever21, חשבתי עליך כשראיתי:
    http://www.forever21.com/product.asp?catalog_name=FOREVER21&category_name=promo_lastsummer&product_id=2078897958&Page=all&promoType=2#

    השבמחק
  14. Macabre Doll - לא יודעת באשמת מי הרוכסנים הבולטים האלה, אבל אני לא מסוגלת לסבול את זה! זה עושה לי צמרמורות! שונאת את זה.

    wilddaisy - איזה חמוד מצידך! אני מתאפקת שלא להזמין מחו"ל או לשלוח חברים בחו"ל לרכוש עבורי. יש עוד 2 חנויות שאני צריכה לקפוץ אליהן בת"א ואם זה לא ילך...לא תהיה ברירה :) תודה רבה!

    השבמחק
  15. אני שוקלת להזמין בכל מקרה משם, וגם את השמלה... בכל מקרה, אחלה בלוג! כיף לקרוא ולחייך

    השבמחק
  16. אם את יודעת באשמת מי זה את יכולה לשלוח לו אנתרקס למייל

    השבמחק