28.8.10

מעבר חציה #3

ביום חמישי, בשבוע שעבר, הזדמן לי לקפוץ לחנות של רונן חן במתחם התחנה. ידעתי שאני מגיעה לבחון את שמלת הפסים שלו, מקולקציית קיץ 2010 שכרגע נמצאת בסייל. השמלה לא הייתה בדיוק מה שאני מחפשת (מקסי, אוורירית ורצוי עם שרוול...אולי) אבל כשנואשים, בודקים הכל. אמנם המחיר בסייל מאוד נח, 270 ש"ח פחות או יותר אבל היא היתה מונחת על הגוף בצורה לא מחמיאה בכלל.



הפרינט האלכסוני אמור להחמיא לגזרה וזה באמת נכון, הבעיה היא בחלק הזה בשמלה שבו רואים את הדוגמנית שמה את היד כאילו היה מדובר בכיס. אז זהו, שלא, זה לא כיס. זה מעין ליפוף כזה לא ברור (שגם קצת מקשה על לבישת השמלה, אני קצת הלכתי לאיבוד שם בהתחלה), שיוצר סילואט עקום ומוזר. ויתרתי על השמלה אבל המוכרת החליטה, שהיא לא מוותרת עלי. היא שלפה שמלה שחורה קצרה מבד טריקו, עם פתח וי ומעין פפיון ענק ומוזר באיזור החזה. אמרתי לה שאני מעדיפה שלא, הפפיון הזה בטוח לא יעשה טוב למישהי עם חזה, היא התעקשה שאני "הכי טועה בעולם". הייתי במצב רוח של "שעשועים" אז החלטתי למדוד ולהוכיח לה שצדקתי. יצאתי מתא המדידה, הסתכלתי בראי ורציתי למות - נראיתי כמו דודה מזדקנת שלא מודעת למגבלות גילה וממשיכה ללבוש בגדי נערות/ילדות. הגזרה הייתה כל כך זקנה ומצד שני, השמלה הייתה שמלת מיני והפפיון ה-ע-נ-ק הזה...ג'יזס. המוכרת מצידה צעקה לעברי משפטים כמו "את רואה! אמרתי לך!" ובזמן שאני אומרת לה שאין מצב, היא דאגה להסביר לי שהשמלה מדגישה את זה שיש לי מותן (כי בלי השמלה..?) ושאני "חיה בסרט" אם נדמה לי שזה מכוער. לא יודעת למה, אבל צחקתי. אולי כי ידעתי שממש בעוד מספר דקות אהיה בחברת נשים מקסימות שהכי כיף לי איתן בעולם, אז לא היה אכפת לי.
שמלה נוספת נמדדה במנגו, שמלת פסים קצרה, ללא שרוולים, אבל עם כריות כתפיים קטנטנות (אמרתי כבר שאני מודדת הכל?). מיותר לציין שהיה נורא. לשמלה יש בטנה מזעזעת וסינטטית במיוחד בקטע לא ברור - השמלה אמנם מקולקציית החורף, אבל היא קצרה ובלי שרוולים. אז הבטנה היא בשביל החורף? בשביל לחמם? לא יודעת.
התמחור שלה היה מפתיע במיוחד - 179 ש"ח באיזראל אבל, באתר של מנגו האמריקאי השמלה מתומחרת ב - 50$. שווה להיות ביזראל לפעמים...


מה שהכי חשוב זה, שעוד לא התיאשתי!
שבוע טוב!

8 תגובות :

  1. אני בטוחה שכשכבר ממש תשכחי מעניין שמלת הפסים, תופיע זאת המושלמת.
    מקווה שזה יקרה בקרוב,
    בהצלחה!

    אהבתי את הנעליים של השמלה של מנגו.

    השבמחק
  2. יש לי בעיה עם הפסים, לפעמים הפסים הללו נותנים דגשים לא מחמיאים ותלוי על מי השמלה יושבת.. אין בעיה בדרך כלל עם אופנת מעבר חצייה כמו זו ודוגמא על הדוגמנית בתמונות זה יושב יפהפה..

    אבל הייתי מעדיף את הדברים שעלו בקולקציות שהיו בשנים הקודמות לא ספציפית על החנות שלו :) אבל יו נאו !

    תודה על פוסט מעולה..

    KEEP UPDATING

    השבמחק
  3. א. מה עם השמלה מזארה?!
    ב. אם זה לא יושב טוב על אנה גור- זה לא יישב טוב על אף אחת :-/

    השבמחק
  4. sefi - נראה לי גם, שביום שבו לא אחשוב על זה יותר, אמצא את השמלה. בינתיים אני לא מפסיקה לחשוב על זה ☺

    בדים בריטקס - האמת, שהשמלה של רונן חן ישבה יפה רק על הקולב שהיא הייתה תלויה עלייו, כי גם על הדוגמנית זה נראה לא משהו. בכל מקרה, ניסיתי :) ואמשיך לנסות! יאי..

    אנונימי - א. נכנסתי לזארה ולא מצאתי משהו שהזכיר לי שמלת פסים ארוכה. אולי פיספסתי...
    ב. נכון

    השבמחק
  5. ממליצה על זו:
    http://www.asos.com/Mango/Mango-Zip-Detail-Stripe-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1021385&cid=8264&sh=0&pge=1&pgesize=200&sort=-1&clr=Grey

    קניתי אותה בקצת יותר בסייל של מנגו, והיא נראית מקסים על הגוף, עם ובלי חגורת מותן.

    השבמחק
  6. רונן חן מעולם לא עשה לי את זה
    מה פתאום שמים מוכרת של קסטרו בחנות של מעצב נחשב? (נגיד)
    נראה לי שעד שתמצאי את השמלה המיוחלת כבר ממש לא יבוא לך עליה (;

    השבמחק
  7. Lewis - המשלה נראת מקסימה ואני עדיין מתעקשת שלא להזמין מחו"ל אלא, לנסות ולמצוא את מבוקשי בארץ.

    Macabre Doll - בהחלט היה לה "קסטרו פיל" למוכרת הזו. אני לא בטוחה שכשאני אמצא לא יבוא לי כבר, כי ממש ממש בא לי ☺

    השבמחק
  8. שלא נאמר מוכרת פלאפל (;
    דוגרי גם לי בא. פסים הם אהבת חיי

    השבמחק