2.8.10

מטפחת

במהלך השבועות האחרונים, זכיתי לבחון מספר מוצרי קוסמטיקה חדשים, שיצאו לאחרונה לשוק והחלטתי לעדכן אתכם בממצאים המרגשים. נתחיל בקולקציה של תומס שנטל ל.NIVEA

Stay real blush סומק

מגיע באריזה מפתה, בדיוק כמו ההלבשה התחתונה של תומס שנטל וזו בדיוק הכוונה. הסומק דחוס למראה והיה נדמה שיהיה דחוס מידי ו-ורוד מידי על הלחיים אך, ההפך הוא הנכון. הסומק נח על עצמות הלחיים או על תפוחי הלחיים אם תרצו, בצורה נהדרת, מתפזר בקלילות ומשאיר גוון ורדרד ונעים, לא שימרי מידי, לאורך כמה שעות טובות.


Photobucket



מחיר – 110 ₪

מדד הפלאפל


Photobucket

Ford a paupieres צללית


גם היא, כמו הסומק מגיעה באריזה משעשעת במיוחד, כאשר את גוון הצללית ניתן לראות דרך פתח מנעול כמו שרואים בתמונה. זה מה שנקרא "פלייפול" ומי כמוני אוהבת למצוא משהו מתוק ומשעשע במוצרי האיפור והטיפוח שלה, הא? כמו הסומק, גם הצללית נראת דחוסה למראה ובעלת גוון "מנצנץ" משהו. במריחה ראשונית על העפעף נראה, כי היא ממש לא דחוסה ואפילו קצת משעממת. לאחר ניסיון נוסף במריחה, עם מברשת מקצועית ומריחת פריימר טרום מריחת הצללית – המצב שונה לחלוטין. ניצנצתי away.


Photobucket

מחיר – 70 ₪

מדד הפלאפל


Photobucket

אודם Rouge d' amour

מי ששם לב לסטאטוסים שלי בפייסבוק לפני מספר שבועות ודאי זוכר את הסטאטוס בו אני תוהה מדוע כל אודם בגוון אדום גורם לי להראות כמו...אין להגיד את זה בעדינות? יצאנית. אז הצבע ממש לא התאים לי (וגם לא לאף אחד אחר שאני מכירה) אבל אני בהחלט יכולה להגיד שמריחה שלו הייתה נעימה ולא שמנונית מידי. דבר נוסף שאני לא מסוגלת לסבול באודמים הוא ריח. האודם הזה מבושם קלות וכמעט ולא מרגישים את הריח בכלל, בטח שלא לאחר המריחה (היינו גם בסרט הזה, לצערי). יש מספר גוונים לאודמים והגוון היפה ביותר בעיני בקולקציה זו הוא ה - Rouge Scarlet, כתמתם וקייצי.


Photobucket

מחיר – 100 ₪

מדד הפלאפל


Photobucket


Photobucket
תומס שנטל והשפתיים האדומות
בשורה משמחת לכל בעלות צבע עור olive כמו שהוא נקרא בניכר, ושאינן מסוגלת (כמוני) לצאת לרחוב חמושות בשפתיים אדומות כדם כמו גברת תומס שנטל עצמה – החומים חוזרים החורף ובגדול! כבר אחרי החגים, כשיתקרר מעט בתקווה, תוכלי לצאת אל הרחוב עם שפתיים משוכות באחד מצבעי האדמה, כפי שנהגנו לקרוא להם בשנות התשעים העליזות ולא לחשוש פן תשמעי יועצת יופי באחד הפארמים מלינה על כך שהישראליות לא מבינות כלום בצו האופנה ויודעות למרוח רק אודם חום. אגב, החומים ישלטו בעונה הקרירה לא רק על השפתיים אלא גם על הציפורניים. מה שגורם לחשוק מאוד בגוון האלוהי הזה של ESSIE, שנקרא Mink Muffs.


Photobucket

פודרה אנטי אייג'ינג- HALO HYDRATING SMASHBOX

לא יודעת אם אני הכתובת לאנטי אייג'ינג אבל, כנראה שאף פעם לא מוקדם מידי להתחיל כשזה מגיע לטיפול בעור הפנים. הפודרה הזו היא יותר כמו מייק אפ-פודרה והיא מעניקה לחות וגם יודעת למלא את הקמטוטים הקטנים שיש מסביב לעיניים או בכל איזור אחר בפנים. כשניסיתי אותה, לא השתמשתי כלל במייק אפ ומה אני אגיד לכם, הקמטוטים הקטנים שיש לי סביב העיניים (יש לי, נו...) וקמט ההבעה ההיסטרי שיש לי במצח – מי שלא ראה זה כי יש לי פוני, תאמינו לי, הוא שם – לא נראו יותר. המראה הצעיר הזה נשמר לאורך שעות ארוכות ואני צהלתי שכן גם השנה, אוכל להגיד לכולם שאני (שוב) בת 25. הידד!

הפודרה מגיעה באריזה נוחה במיוחד, כדי להוציא מהפודרה יש לסובב את הדפנות וכך להוציא מידה מדוייקת יותר של הפודרה. עוד באריזה, נמצאה מברשת קבוקי חמודה שמאפשרת לפזר את הפודרה כמו שצריך על הפנים. ניסיתי בפעם הראשונה לפזר אותה בעזרת ספוגית שמתאימה למייק אפ-פודרה והתוצאה בהשוואה לשימוש במברשת המצורפת, הייתה הרבה פחות טובה.

עוד מבטיחים לנו, שעשר דקות לאחר הנחת הפודרה יעלמו לנו 33% מהקמטים ואכן, כל מה שתיארתי קודם לכן, קרה. אני לא יודעת לחשב כמה אחוזים זה אבל, נו. בנוסף, לאחר שימוש של 6 שבועות יעלמו 67% מהקמטים! קצת קשה להאמין, אבל מה שבטוח זה שאמשיך להשתמש במוצר וכנראה בסוף (או אחרי שישה שבועות) גם אגלה מה מצב קמט ההבעה שלי. אם נשים בצד את עניין האנטי אייג'ינג, נקבל פודרה מייק-אפ בעלת כיסוי מושלם ולחות נכונה, שעושה את העבודה.

לצערי, הפודרה משווקת בארץ בגוון Light בלבד והסיבה היחידה שאני מסוגלת להשתמש בה היא המריחה הכפייתית שלי של קרם הגנה במהלך כל הקיץ. אני מניחה שלבעלות גוון כהה יותר, היא לא תתאים.


Photobucket


מחיר – 295 ₪

מדד הפלאפל


Photobucket

תמונות: יח"צ

תשתו הרבה מים, תמרחו קרם הגנה 30SPF לפני כל יציאה לשמש ותחדשו מידי חצי שעה בזמן שהייה בשמש, זה בטוח יעשה טוב לעור הפנים.

הערה: 'מדד הפלאפל' נמצא בסייד בר השמאלי והוא נועד לשימוש בבלוג זה בלבד.

12 תגובות :

  1. המארזים של ניוואה חמודים בטירוף!

    השבמחק
  2. לייק עצבני על הגוון הזה של אסי!!!

    השבמחק
  3. אני בדיוק צריכה פודרה. אני אנסה את זו, מוכרים אותה באפריל, לא?

    תמרי

    השבמחק
  4. אני לא ממש מבין למה הפכת את שמה של המעצבת משנטל תומס לתומס שנטל ?

    השבמחק
  5. VanityGirl - הם באמת מקסימים ☺

    Mika - הכי לייק!

    אנונימי #1 - כל המוצרים של SMASHBOX נמכרים באפריל ☺

    אנונימי #2 - כי גם מיראל דושנסקי יכול להיות דושנסקי מיראל. עכשיו זה יותר ברור?

    השבמחק
  6. הלק נראה מעולה, אבל חזרתם של שאר החומים לא עושה לי את זה כלכך. אודם חום זה כלכך נשות עסקים עם פאוארסוט באייטיז.

    השבמחק
  7. צלמי את עצמך עם הצללית שנראה איך היא נראית באמת!

    השבמחק
  8. Nרג'ורי - נורא תלוי איזה חום, לא? יש כאלה בהירים ויפים :) בא לי נורא...

    מאי - זה נראה חצילי ומנצנץ. צריך ציוד צילום מתאים על מנת להנציח איפור כהלכה.

    השבמחק
  9. לא, רק את יכולה לגרום לי לנסות דברים שלא העזתי לגעת בהם.

    <3

    השבמחק
  10. חח הפודרה נשמעת מגניבה ! אבל קשה לי להאמין..
    בכ"מ אהבתי מאוד את מה ששמת פה ואת המגמה החומה החדשה שמסתמנת.. הגוון של הלק הוא גוון מושלם!

    אגב,זוכרת את הלק האפור ששמת פה לפני כמה שבועות?וכתבת שהוא הלק הקבוע שלך עכשיו..יש לי הרגשה שבקרוב נראה אותו ממש על כל אחת לאור הופעתה של ליידי גאגא איתו על שער המגזין 'וניטי פייר'

    השבמחק
  11. shani - אני שמחה ☺

    אוראל - מדהימונת! אותך יהלום כל דבר שתשימי על עצמך ☺ בנוגע לגוון הזה של ESSIE, זה היה ברור שזה הולך להיות להיט!

    השבמחק
  12. וואו הפודרה של SMASHBOX נשמעת בדיוק כמו מה שאני צריכה!
    גם לי יש קמט הבעה היסטרי במצח :/

    השבמחק