5.8.10

מתכרבלת במזגן

על האהבה שלי למותג SACK'S הישראלי אבל לא כל כך ישראלי, כתבתי כאן כבר בעבר. לקראת החורף הקרב ובא (סיריאסלי?) הוזמנתי בתחילת השבוע לצפות במה שSACK'S מתכננים לנו לחורף. אני יכולה להגיד שאין יותר מידי חדש תחת השמש אבל לא תמיד צריך לחדש. לפעמים, הישן הוא גם הטוב. גם החורף, הגזרות הנפלאות, הבדים הנעימים והטבעיים, כולם שם.


לצאת בערב

Photobucket


Photobucket

לחזור הביתה כדי להתכרבל בסריג הרך

Photobucket

לקום בבוקר ולהגיע לעבודה בהכי קז'ואל שיק

Photobucket

הצעיף שילטף כל היום


Photobucket

שוב בבית, בסוודר עוד יותר רך. סוף יום ☺

Photobucket

Photobucket

מתכרבלת במזגן ♥

Photobucket


את הסוודר הזה שאני מודדת כאן, ראיתי ומיד התחלתי לפתוח לו את הכפתורים כדי למדוד אותו. לא היה אכפת לי כמה חם, או כמה שלא מרגישים את המזגן עם הסוודר הזה. פשוט לא עניין אותי. תוך כדי פתיחת הכפתורים, ניגשה אלי רונית חלפון (הבעלים והמעצבת הראשית) ושאלה אותי "את יודעת מה זה הסוודר הזה? זה סוודר של קפה בבוקר". אני חושבת שהיא טעתה. זה לא סוודר של קפה בבוקר, כי ברגע הראשון שהנחתי את עיני עליו, מיד רציתי להגיד לו I do.
כשמיששתי אותו היה לי ברור שזה till death do us part וכשכבר לבשתי אותו...היה לי ברור שגם Death לא יהיה זה שיפריד ביננו. עוד מקרה קלאסי בו אישה שמעצבת לנשים ויודעת בדיוק כמה חשובה האיכות של הבדים, כמה חשוב הדיוק בגזרה ואיך אישה צריכה להרגיש כשהיא עוטפת את גופה בבגד. שאפו.
תודה לנילי על התמונה האחרונה

8 תגובות :

  1. אני גם חיבבתי מאוד את הקולקציה שלהם לחורף. מיד כשאסור לחנות לרכוש לי משהו עם הגיפט קארד שקיבלתי, אשמח להתכרבל בו גם.

    השבמחק
  2. את הניטים ממש לא אהבתי, זה קצת ג'ודי נמ"ש, אבל בסוודרים הם אלופים.. כל מה שצילמת פה מעורר את יצר הכרבול שלי.

    לא ידעתי שהם ישראלים, די מפתיע לאור ההצטיינות שלהם בבגדים לטמפרטורות קרירות.

    השבמחק
  3. לפני עשור הייתי מוכרת את נשמתי כדי לקנות "סאקס". היום גם בייגלה לא אתן עבורם.

    טוב, הצעיף משי הזה נראה שווה. וגם משהו עם פסים.
    (או שלא צילמת הכל, שובבה?)

    נשיקות יפה, סופ"ש מהמם שיהיה!

    השבמחק
  4. את כאילו מלאה אבל סקסית בטירוף

    השבמחק
  5. אוף איתך, כל פעם את עושה חשק לדברים!

    השבמחק
  6. sefi - אני מתכננת להתכרבל בסוודר הזה :)

    מרג'ורי - גם אני לא מזמן גיליתי שמדובר בחברה ישראלית ואני מתה על זה שהם מביאים ניחוחות אחרים.

    shani - הקולקציה ממש גדולה ויש עוד הרבה שלא צילמתי, שיגיע לחנויות במהלך החורף. אני מאוד אוהבת אותם, מאוד.

    אנונימי - כן.

    מעיין - יאי! זה טוב שאני עושה חשק לדברים :)

    השבמחק
  7. אם לא הייתי יודעת, בחיים לא הייתי מנחשת שהם ישראלים!
    יש להם ניחוח אירופאי מובהק
    זה תמיד כיף לראות דברים כאלה ולפנטז על כירבול באחד מן הסוודרים הנ"ל עם כוס תה חם (אני סבתא!)
    אבל לצערנו בפועל... החורף הישראלי לא הוכיח את עצמו ממש כאחד שמאפשר כירבולים
    אולי אפשר לביים כירבול עם 16 מעלות במזגן :)

    השבמחק
  8. השמלה הראשנה מקסימה!

    מוזמנת לבלוג שלי: http://annakpureseriousfun.wordpress.com/

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...