21.8.10

אני ופיליפ בסופ"ש

חצי סופ"ש הייתי מרוחה מול הסדרה החדשה של פיליפ סטארק בה הוא מחפש את המעצב הבא. בקטע מוזר לחלוטין, הוא אוסף לו 12 מעצבים צעירים (או כאלה שרוצים להיות) מבריטניה ומטיס אותם לסטודיו שלו בפריז. בריטים בפריז זה לא משעשע כמו אמריקאים בפריז, אבל עדיין.

יש פה הכל בשביל להיות ריאליטי ממכר בטירוף ועדיין, זה לא דבילי לחלוטין ברמת הלזלזל באינטיליגנציה של הצופה או שלי. פיליפ (התידדנו במהלך הסופ"ש) מטיל על החברים משימות ממש מגניבות. מצאתי את עצמי לגמרי שקועה במה אני הייתי בוחרת בתור הדוגמא הטובה ביותר לייצור המוני ולא מתחשב בסביבה. רמז - חיתולים וסוללות היו גורמים לכם לעוף חזרה לאיפה שהמלכה מתמזמזת עם הכלבים שלה. בשביל הטראש, יש שם "מעצבת" שלא יודעת לצייר...סיריאסלי. אני רוצה עוד.

משודר מידי יום ראשון בערוץ החיים הטובים, ב - 22:00. אני אהיה שם לנקות קצת את הראש. שבוע מעוצב לכם!

4 תגובות :

  1. הווו ערוץ החיים הטובים זה ערוץ שאני מ-א-ו-ד אוהבת, ועכשיו בזכותי גם בן הזוג התחיל לזפזפ לשם על דעת עצמו.

    בהחלט אעקוב אחר התוכנית - זה אומר שיש אותה היום! יאלללה, אני מחכה :)

    שרונה

    השבמחק
  2. היום, היום! זה מגניב, אני אהבתי ☺

    השבמחק
  3. אפשר את שם הסדרה באנגלית? נחפש בטורנט :)

    השבמחק
  4. שם הסדרה באנגלית הוא Design for Life, תהני!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...