22.8.10

Hello Kitty

החתולים חוזרים! יותר נכון יהיה לומר, שהחתלתולות חוזרות. מי שלא שם לב, אז החתלתולות תמיד היו חלק מעולם האופנה. תמיד היה איזשהו קשר ישיר בין אישה לחתולה. אולי זה נשמע קצת מוזר אבל קאט וומן, מישהו? האימרות על עיניים חתוליות, מניירות חתוליות, כל אלו תמיד היו מזוהות עם נשים סקסיות בטירוף אך חלילה לא וולגריות.


בספטרמבר 2009 השיקה נינה ריצ'י את הקמפיין שלה לבושם Ricci Ricci וכולנו מכירים וזוכרים את הקמפיין. הוא אפילו גרר אחריו מעט רעש, סביב ה"אישה-חתול" הזאת שהופיעה במודעת הקמפיין. אין ספק שמשם היה ברור שהחתולה כאן כדי לעשות מיאו.


Photobucket



בקיץ הזה, כמעט כולנו היינו חמושות במשקפי החתלתולה (או הספרנית המשוגעת...) כמו שטום פורד החליט שאנחנו צריכות. כמעט לכל מעצב היתה את הגרסא שלו ואת החיקוי לו.


Photobucket




והנה בזמן שבא לנו למות מהחום, במיוחד של הסופ"ש האחרון, כולנו כבר יודעות שפראדה הביאה עלינו חתלתולות אחרות, כאלה שיהדרו את כפות הרגליים שלנו בסתיו (?) הקרוב.


Photobucket


רואים את האדומות האלה? אז זהו, זה Kitten Heels ☺ וזה מה שוויקיפדיה מספרת עליהן:


Photobucket


עכשיו כבר לכולם יש כאלה...


Photobucket




והאמת, שגם לי! עוד מלפני מספר שנים.


Photobucket


הן של Pour L'amour והן נרכשו ב"פֶל" האגדית, אי שם ברחוב דיזנגוף. אני כבר לא יכולה לחכות עד שתהיה לי הזדמנות לנעול אותן. כל כך חתלתוליות...מיאו.


19 תגובות :

  1. אני מאוד בעד הטרנד הזה! אני שונאת עקבים ארוכים ואלה בעיני אפילו נשיים יותר מהסטילטו המטורפים. לייק!

    השבמחק
  2. אוי למה הזכרת לי את פל. הדברים שהיו להם...למות.

    השבמחק
  3. תארזי לי את הולנטינו פליז

    השבמחק
  4. אני שונאת את ריצ'י ריצ'. הוא מסריח בטירוף. גם המשקפיים הזויים מידי לטעמי. הנעליים איכשהו, למרות שזה מזכיר לי דודות זקנות כאלה.

    השבמחק
  5. Mika - איתך איתך בובה!

    מעיין - מסכימה לחלוטין. יש לי לא מעט דברים משם וכל אחד בונבון ☺

    אנונימי - ארוז ומוכן למשלוח!

    נופר - על טעם ועל ריח...יש משהו "זקן" בנעליים האלה משום שמקורן אי שם בשנות החמישים. אבל, עם האאוטפיט הנכון, הן פשוט מעולות. גם לגב שלך ☺

    השבמחק
  6. אוהבת מאוד את הנעליים שלך!
    וכן... גם אני מחובבות הטרנד.

    השבמחק
  7. את האדומות של פראדה הייתי מאמצת בשמחה.
    ניראה כי העקבים מתנרמלים כי יותר גבוהים ממה שהם היו הם כבר לא יכולים להיות.

    השבמחק
  8. VanityGirl - תודה רבה! אני מאוד בעד הטרנד ☺

    sefi - האדומות של פראדה בהחלט שוות ביותר ☻

    השבמחק
  9. האיפור של הדוגמנית בקמפיין של נינה ריצ'י פשוט הורס הורס הורס!

    שרונה

    השבמחק
  10. מיו, אני לא אשה-חתול, אני פשוט חתול
    עכשיו כשאני חושבת על זה, לא ראיתי יותר מדי הפקות אופנה בניחוח כלבים, וזה מאוד משעשע כי באמת כולן כלבות

    ווף-מיו

    השבמחק
  11. אין על חתולים! החיה הכי חמודה ובעלת אופי בעולם.
    אגב, את במקור מקאונס?

    השבמחק
  12. אני רוצה הכל הכל הכל הכל הכל הכל....

    אפשר לסדר לי? פליז?

    השבמחק
  13. שרונה - הורס לגמרי, בכלל הקמפיין הזה מקסים בעיני.

    Macabre Doll - ואו, אמירה מעניינת. צריך לדעת לבחור, מתי להיות חתלתולה נעימה ומתי כלבה אימתנית ☺

    אלה - אכן, אני במקור מקאונס, ליטא.

    השבמחק
  14. אחותייי
    גם אני ליטאית
    מטרקאי...TRAKAI
    אם את מכירה
    בשבת חזרתי מטיול של שבוע וילנה-קובנה-טרקאי
    מהמם.

    השבמחק
  15. מרינה, ארזתי לך ה-כ-ל. מוציאה שליח מיד! ☺

    השבמחק
  16. אלה, איזה מעולה! האמת שבטראקאיי לא הספקתי לבקר בביקור האחרון שלי שם, לפינ כשלוש שנים. בביקור הבא, אני מתארת לעצמי שאני אספיק יותר ☺

    השבמחק
  17. יופי של פוסט, וקיטן היל זה הכי להיט! תמיד היתה לי חולשה לכאלה!

    השבמחק
  18. אני בעיקר בעד המשקפיים! מחפשת לי זוג משקפי שמש חתולי וקטן, אך טרם מצאתי.

    השבמחק
  19. yafutoo - תודה רבה! העקבים האלה מדהימים, מתה על זה גם ☺

    Noa Raviv - יש כאלה באירוקה, של המותג עצמו. מאוד מגניבות, תבדקי ☺

    השבמחק