9.8.10

I ♥ Sunnies

איך שהתחיל חום אוגוסט הבלתי נסבל, התחילו כל בתי האופנה וגם רשתות האופנה, לשווק לנו את מרכולתם לחורף הקרוב. גם אני "שיגעתי" אתכם לא מעט על מה אנעל בחורף ובאיזה סוודר אתכרבל בנעימות. כל זאת, בזמן שהדבר הכי קרוב לחורף שיש לנו - זה המזגן.

הגיע הזמן להודות בעובדות ולהכיר במציאות - חם!

אז כשקיץ וחם, יש אקססורי אחד שאני לא מוותרת עליו והוא משקפי שמש. האמת שגם בחורף אני לא יוצאת מהבית בלי משקפי שמש, אבל זו כבר סריטה אישית שלי. עם כל אהבתי לאקססורי ההכרחי הזה, החלטתי בשיתוף עם סופר פארם וחברת MARE, לפנק גם אתכם במשקפי שמש!

Photobucket

Photobucket

אז מה צריך לעשות כדי לזכות במשקפי השמש האלה של MARE, שיש להן מסגרת מתכת עם עיטורי פלסטיק לבנים?

1. להשאיר תגובה לפוסט ובה לספר לי מה האקססורי האהוב עליכם/ן בקיץ. זה ממש לא חייב להיות משקפי שמש ☺
2. להרשם כעוקבים בבלוג בסייד בר בצד שמאל.
3. לעשות לי LIKE בפייסבוק
4. למתין ליום שישי בצהריים!

חובה לציין כתובת מייל בגוף התגובה. תגובות שבהן לא תהיה כתובת מייל, לא יכנסו להגרלה.
תגובה - פתק אחד בהגרלה
+ הרשמה כעוקב/ת - שני פתקים
+ LIKE לעמוד הבלוג - שלושה פתקים
ומי שעושה SHARE בפייס לפוסט ההגרלה מקבל עוד שני פתקים אקסטרא! למה? כי SHARING=CARING

**מי שכבר רשום כעוקב בבלוג ו/או עשה כבר LIKE - אני סופרת לו את זה גם**

בהצלחה לכולם!!!
ההרשמה הסתיימה!
מחר יפורסם הזוכה המאושר, בהצלחה לכל המשתתפים!

19 תגובות :

  1. שלום מיראל,
    האקססוריז האהובים עלי (לא רק בקיץ) הם דווקא משקפי שמש ומטפחות וצעיפים.
    גם שעוני טוי וואץ' מלאי אבנים.

    המייל שלי הוא spivakshani@gmail.com
    ואני עוקבת אחר הבלוג.

    שיהיה לכולן בהצלחה, ולי קצת יותר.

    (יופי של רעיון, הידד!)

    השבמחק
  2. אז כמו שרשמתי בחברי הפייס ...
    שאין כמו זוג משקפי שמש שיסתיר את האכזבה בעיניים מהחום הבלתי נסבל של חודש אוגוסט בתל אביב

    השבמחק
  3. ברור שהאקססורי שאני הכי אוהבת בקיץ זה משקפי שמש! לא יוצאת מהבית בלי... אחרת אני אסתובב ברחובות בעיניים עצומות, השמש החזקה כל כך מסנוורת אותי.

    שרונה

    השבמחק
  4. היי' :)
    קודם כל רעיון באמת מקסים, מקווה לזכות כי המשקפיים מהממות ((:
    אז האקססוריז האהובים עלי בקיץ ( שאני לא יוצאת בלי בשום מצב , ) הן משקפי שמש ! [ אייך ללא ?! - ק י ץ]
    יש לי שלוש זוגות, שאני חורשת עליהן...
    רצה לעשות לך ליי'ק בפייס .

    השבמחק
  5. אה ואימיי'ל - yamuyal@walla.co.il

    השבמחק
  6. ייייהייי
    אני צריכה משקפי שמשמ :-)

    האקססורי החשוב ביותר בעיניי הוא משקפי שמש, לא מתפקדת בלעדיהם!
    כבר עוקבת אחרי הבלוג, עשיתי לייק ועשיתי Share :-)

    בקיצור עשיתי הכל :-)
    ועכשיו אמתין P-:

    השבמחק
  7. היי מיראל !
    אני אשמע קצת מצחיקה ואגיד שהאקססורי הכי מבוקש אצלי זה...קרם הגנה :) ובגד ים כי אין כמו ללכת לים בקייץ !

    המשך שבוע טוב ותודה על ההגרלה!

    מייל- annie_daviko@yahoo.com

    השבמחק
  8. דוש הנפלאה.
    האקססורי החביב עלי, אותו אני לוקח לכל מקום גם בקיץ וגם בחורף, הוא הקסדה שלי! אי אפשר בלעדיה :)

    מת עליך!
    dudifletzet@yahoo.com

    השבמחק
  9. האקססורי האהוב עלי בקיץ הזה הוא כובע קש! כמה שאני שמחה שזה הולך ממש חזק עכשיו, מתה על זה! ואני מתה גם למשקפי שמש חדשים!

    זה המייל שלי:
    lilachhoresh@yahoo.com

    בהצלחה לי :)

    השבמחק
  10. במקרה, יש לי חולשה למשקפשים שנערמים אצלי בערימה מאושרת שתמיד שמחה לעוד חבר בה.
    עשיתי שייר אצלי בפייג'!
    הגיברת
    meikauf@gmail.com

    השבמחק
  11. orel_butterfly.fashionblog@hotmail.com

    כמובן שמשקפי שמש,וגם כובעים.אני ממש אוהבת :)
    עוקבת אחרי הבלוק,ועשיתי לייק בפייס.
    אגב,סורי על הבורות מה ז"א SHARE - לפרסם את הפוסט בפרופיל שלי?

    השבמחק
  12. האקססוריז האהוב עלי בקיץ הם כפכפי אצבע :-)

    השבמחק
  13. דושי!

    איזה רעיון מתוק!:)

    האקססורי האהוב עליי ביותר בקיץ הוא בושם (לרוב DKNY be delicious, אם כי גיליתי לי לאחרונה את הבושם הנפלא של sarah jessica parker - COVET שהוא נהדר וקיצי במיוחד!).
    לא יוצאת מהבית בלי מקדם הגנה ומשקפי שמש, אבל גם אם שכחתי את המשקפשים תמיד יימצא בתיק הקיץ שלי מבריק משקפשים של אירוקה(השפריצר השחור או cat-crap).
    כמובן שאני עוקבת אחרי הבלוג, עשיתי לייק וברורררר שאת מתפרסמת אצלי בפייס - זה כבר בדרך קבע:)


    אוהבת,
    יולי.
    badulina@gmail.com

    השבמחק
  14. מעבר למשקפי השמש שהם פריט חובה, האקססורי האהוב עליי ביותר הוא המניפה- כי אין פיתרון מושלם ושיקי יותר לימי הקיץ המבעבעים

    גל
    gal.silverman86@gmail.com

    השבמחק
  15. היי מיראל,

    האקססוריז האהוב עלי בקיץ זה הכפכפי זהב ההורסות שקניתי מזארה!!!

    נ.ב.
    אני ממש נהנת לקרוא כל כתבה שלך.
    מחכה לכתבה הבאה!!!

    dorinshalev4@gmail.com

    השבמחק
  16. היי מיראל,

    האקססוריז הכי אהוב עליי בקיץ הם הכפכפי havaianas המהממות שלי!!!
    ורצוי בכל הצבעים... :))

    אני עוקבת אחרי הבלוג שלך ו..עשיתי LIKE מזמן!! P:

    מייל: rotemit111@gmail.com

    השבמחק
  17. הדוגמנית אצלי בבלוג? כבוד ☺

    השבמחק
  18. מצטרפת לאוהדי משקפי השמש- אין יום בשנה שאני יוצאת מהבית בלעדיהם! :)

    וחוצמזה אני מאוהבת בלקים הצבעוניים והפסטלים של הקיץ. פדיקור צבעוני ישמח לבב אנוש!

    עשיתי לייק, שיתפתי ועוקבת,
    סנדי

    sandy fialkov at gmail.com

    השבמחק